Ei olla, kun se tulee JIMiltä.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=79623
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=79623
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan ollutkin jo puhetta, mut en löytäny. Eli miten onnistuu lykkäykset, jos sattuisi pääsemään sisälle kouluun? Olisi aikaa käydä kokeilemassa kokeissa, mutta en olisi kuitenkaan vielä menossa vaikka sisälle pääsisikin? Vai pitääkö vain odottaa, että on valmis samantien aloittamaan?
Ok, mut ei ole inttiä enää edessä, työhommia vain.Muistaakseni luin jossain että lykkäystä saa jos armeija pitää suorittaa.
Tänks.Katsokaa sieltä, missä oikea TIETO on, eli polamkin nettisivuilta:
"Jos koulutukseen valittu haluaa siirtää opiskelun aloittamista, tulee hänen anoa opiskeluoikeuden siirtoa viimeistään kolme viikkoa ennen koulutuksen alkua. Opiskeluoikeutta voidaan siirtää enintään yhdellä vuodella.
Opiskeluoikeuden siirto myönnetään yleensä vain, jos koulutukseen valittu on tehnyt kansainvälisen sitoumuksen (esimerkiksi YK-palvelusitoumus) tai hän on raskaana. Opiskeluoikeuden siirtoa ei yleensä myönnetä varusmiespalveluksen, siviilipalveluksen tai naisten vapaaehtoisen asepalveluksen perusteella."
http://www.poliisiammattikorkeakoul...08A6F3A5A01DDD21C22573100034218F?opendocument
Onko vaikea saada ilman pätevää syytä käytännössä?
No kunhan haluaisin käydä testaamassa miten se menisi, mutta en pariin vuoteen haluaisi kouluun kuitenkaan mennä.Eiköhän se tuosta tiinatiinan lainasta jo käynyt ilmi. Haet sitten kun kouluun meneminenkin on mahdollista. Mitä ongelmia se sulle teettää?
No se on kerran enemmän ku mulla. Juu eikai se auta ku juoksuradalle lähtä ja sitten uimaanJokainen hakija tarkoittaa koululle kustannuksia ja siksi siellä ei haluta, että hakijat tulevat "kokeilemaan" hakemista, vaan ovat joka kerta tosissaan. Ymmärrän kyllä pointtisi rucu, olisihan se ollut mukavaa päästä kokeilemaan koetta etukäteen. Toistaalta asiaa kannattaa ajatella seuraavasti: valmistautuu niin hyvin kuin mahdollista niihin mihin valmistautua voi (kuntokoe, kirjatentti, tiivistelmä ja essee) ja toivoo, että psykologiset menevät hyvin.
Toinen hakukerta on ehkä helpompi henkisesti, kun tietää mitä odottaa, mutta muuten koekokemuksesta en usko olevan kovinkaan paljon hyötyä. Jos on siis jo ekalla kerralla valmistautunut hyvin. (Ei siis treenannut pelkkää kuntokoetta varten.)
Toisaalta mä oon hakenu vaan kerran, eli ehkä mun pitäis olla ihan hiljaa ;)

Soitto koululle/paperit vetämään, sillähän se selviää.Itseänikin on nyt alkanut kiinnostamaan tuonne poliisikouluun hakeminen.
Taustoiltani en tosin aivan puhdas ole, liikennerikkomuksia löytyy muistaakseni 4-5kpl ja niitä on tullut ikävuosina 16-18v. Vartijakortin myöntäminenkin kesti hieman odotettua pidempään, koska jonkun isomman kihon piti tarkastella papereita "epäselvän menneisyyteni" takia.
Kuinkakohan paljon taustani vaikuttavat hakemiseen? Onkohan mahdollista ylipäätänsä päästä poliisikouluun?
Oii..maanantaina se alkaaPientä jännitystä ilmassa! Asuntolaan maijoittuvat: mihin aikaan ajattelitte saapua sunnuntaina? Kutsupapereissa kun ei mitään ajankohtaa mainittu..
Kämpät eivät ole haitanneet meikäläisen keuhkoja vielä 6 viikon oleskelun jälkeen.
Näin on. Vuoden jälkeen oli mulla nenän limakalvot aivan paskana. Viimeiset pari kolme kuukautta oli aivan tuskaa nukkuakin kun oli kalvot niin turvonneet. Lisäksi ainainen yskä oli mukavaa.Tarkastellaan asiaa uudelleen apaut vuoden päästä kun harjoittelujaksosi on edessä...ei ne ekat 6 viikkoa mullakaan vielä pahaa tehneet..
Näin on. Vuoden jälkeen oli mulla nenän limakalvot aivan paskana. Viimeiset pari kolme kuukautta oli aivan tuskaa nukkuakin kun oli kalvot niin turvonneet. Lisäksi ainainen yskä oli mukavaa.