Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
sitä se tv-mainonta teettää.
No mikä vaan mainonta. Loppuun kulutettua sisäpiirivitsiä "Haku päällä" on käytetty ihan liikaa. Jo ensimmäinen julkaisukerta oli liikaa, ottaisivat oppia esim. PV:lta. Jokainen itseään kunnioittava mainostyöläinen tekisi harakirin Stockan kellon alla jos päästäisi tuollaista paskaa käsistään, kuin mitä poliisikoulun mainonta on.

No mikä vaan mainonta. Loppuun kulutettua sisäpiirivitsiä "Haku päällä" on käytetty ihan liikaa. Jo ensimmäinen julkaisukerta oli liikaa, ottaisivat oppia esim. PV:lta. Jokainen itseään kunnioittava mainostyöläinen tekisi harakirin Stockan kellon alla jos päästäisi tuollaista paskaa käsistään, kuin mitä poliisikoulun mainonta on.

Olen minä sentään jostain sinun kanssa sama mieltä. Se radiomainos (energy vai nrj, se asema kuitenkin, josta se toimittaja kävi vetämässä sen poliisitaitokisan..) veti kyllä melkein pohjat. "Haluatko jännitystä elämääsi? Vaihtelevia tilanteita? Vauhtia? jne.." Tätä voit saada myös töissä:

weeweewee.polamk.fi - *möreä miesääni* -Haku päällä Lokakuussa alkavaan hakuun, täytä paperit jo tänään.

Sitten, jos haastattelussa sanoo, että etsii noita töistä, tulee haastattelusta nolla pistettä, kuten eräs blondi opettaja/haastattelija asian ilmaisi :D

Kurssi P140 kutsuu! :dance2: Ei tässä oikein tiedä miten päin olisi, kun on niin onnellinen. Sain kuntokokeesta 4/5, mikä oli todellinen yllätys. Kannatti juosta kovaa!

Tänään tuli kirje postista. Vain 15 pistettä sain kokoon. Eli ensimmäisellä haulla olin lähimpänä koulupaikkaa. Äidinkielestä tuli hyvät pisteet, tiivistelmästäkin 2/3, vaikka se tuntui vaikealta. Kouluun pääsy kariutui luultavasti henkisiin ominaisuuksiin. Psykologisista tuli pisteitä 3/6 ja haastattelusta vain 1/5 :(
Haastattelu on joka vuosi tullut pisteellä alaspäin :( Toisaalta kummastuttaa että sain tänä keväänä huonomman haastattelusta kuin viimeksi. Viime vuonna kysymyksiä tuli paljon ja tiuhaan ja tuntui että ajettaisiin nurkkaan. Tänä vuonna taasen haastattelu oli leppoisaa ja siitä jäi todella hyvä fiilis, samanlainen kuin ensimmäisenä vuonna jolloin sain 3 pistettä. En oikein ole saanut päähäni mikä haastattelussa meni pieleen, mutta koululta varmaan viikon päästä kertovat kun soittelen.
Kuulemma neljänteen hakuun osallistumiseen saa anoa lupaa, mutta täytyy varmaan muutama vuosi odottaa ja hankkia joku toinen koulutus välissä.
Onnea vielä kouluun päässeille.

En tiedä millä ajalla täydet sai, mutta oma aika oli 07.01, ja meidän ryhmän (B2) naisista se oli nopein aika. Olishan sitä tietty lujempaakin pystyny riuhtaseen :rolleyes: Seli, seli...

Sellainen juttu vielä, että eikö tuossa kunto-osiossa saa yksi testi mennä hylätyksi? Esim. tuo vatsat ei ole kovin vahva minulla. Tiukalle menee tuo 15 toistoa 5kg lisäpainolla 30 sekunnissa. Muut osiot on kyllä lähes maksimissa minulla.

Edit. tuolla sivuillahan se luki. eli yksi hylätty sallitaan. toivotaan vain että muut tulokset kompensoivat.

Back
Ylös Bottom