Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ps. Luuletko tosiaan että nykyään on vaikeuksia päästä poliisikouluun jos on päässyt pelastusopistoonkin.
Ps2. Jos sinulla on pelastajan ammatti, niin älä helvetissä lähde poliisikouluun.
Tuossa on pakko olla virhe, osaisko joku auttaa että voinko pyytää oikaisua tuohon pikaisesti vai tarkottaako tämä että nyt siirtyy vuodella?
Mä uskon, että siitä pelastajan koulutuksesta voi olla paljonkin hyötyä. Meillä ainakin yhdellä ex-pelastajalla oli sellaista tosi hyvää tietämystä, joka ihan varmasti tulee autamaan häntä työelämässä niin kentällä kuin esim. tutkinnassa (jos vaikka alkaa tutkimaan yleisvaarallisia palo- ja räjähdenrikoksia). Hän osaa tarvittaessa antaa ensiapua, osaa virve-radion käytön jo valmiiksi jne...
Kirjoitelma 0/5
Tuossa on pakko olla virhe, osaisko joku auttaa että voinko pyytää oikaisua tuohon pikaisesti vai tarkottaako tämä että nyt siirtyy vuodella?
Olethan voinut kirjoittaa tietämättäsi aiheen ohi. Silloin ei bongoja heru, vaikka kirjoitelma olis muuten priimaa..Tarkotankin sitä että olen ihan kohtuu hyvä kirjoittaja, noista arvosteluperiaatteista kattelin että olisin ainakin 3p. kirjoitelmasta saanut. Sainhan tiivistelmästäkin täydet.

En päässyt 2. vaiheeseen.
Kuntokoe 4/5
Kirjatentti 2/3
Tiivistelmä 3/3
Kirjoitelma 0/5
Minkälaisilla tuloksilla neljä pistettä irtosi kuntokokeessa?
Tarkotankin sitä että olen ihan kohtuu hyvä kirjoittaja, noista arvosteluperiaatteista kattelin että olisin ainakin 3p. kirjoitelmasta saanut. Sainhan tiivistelmästäkin täydet.
Huoli on kova siitä systä että epäilen että mun paperi on kadonnut tai muuta vastaavaa.
No, jos vuoden päästä sit taas, ikää vasta 24 joten aikaa on.
Samoin tänneOnko kenelläkään antaa vinkkiä mitä kyselevät kakkosvaiheen haastattelussa? Tai miten siihen kannattaisi valmistautua?
Huomenta vain kaikille. taidettiin anonimityn kans nähdäkkin viimeks ku olin töissä.