Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No itse 165cm pitkänä poliisikouluun tulevaisuudessa pyrkivänä, tällä hetkenä vartijana, voinen omaa kokemustani (vartioinnista, kelvannee osviittana tähän) vastata sen verran että uskottavuus on kyllä koetuksella, tai siis auktoriteettia on selkeästi vähemmän ja vittuilua pituudesta tulee päivittäin. Asiassa tuskin on suurempaa ongelmaa, jos paini yms. luonnistuu tarvittaessa ja kestää pään aukomista ja omaa hyvän puhetaidon ts. on "supliikkimies".Valitettavasti voin luvata että kentällä tulee uskottavuusongelma. Tarkoitan siis sitä, että joudut varmasti "todistamaan" omaa auktoriteettiasi enemmän kuin muut. Ennen vanhaan sanottiin että supliikkimies pärjää aina, mutta ei se kaikkien känniapinoiden kanssa valitettavasti auta.
Muissa poliisin töissä ei ole niin väliä.

Eräs poliisikoulun erittäin pätevistä voimankäyttökouluttajista on lähelle 165cm ja 70kg. Kellistää muuten isommankin miehen. Mikä oli tämän viestin painoarvo? Ei mikään, mutta toin vain esille miten mitat ei ole ehdottomia ja on vaikea verrata niitä toisen henkilökohtaisiin ominaisuuksiin. Koosta on etua, mutta onnistuu duuni joillakin pienimmilläkin paremmin kuin hyvin, vaikkei päällepäin uskoisi.
Eräs poliisikoulun erittäin pätevistä voimankäyttökouluttajista on lähelle 165cm ja 70kg. Kellistää muuten isommankin miehen. Mikä oli tämän viestin painoarvo? Ei mikään, mutta toin vain esille miten mitat ei ole ehdottomia ja on vaikea verrata niitä toisen henkilökohtaisiin ominaisuuksiin. Koosta on etua, mutta onnistuu duuni joillakin pienimmilläkin paremmin kuin hyvin, vaikkei päällepäin uskoisi.
Onko nuo ihan randomilla heitetty, että minä päivänä kukin tekee kokeen? Tämän foorumin mukaan aika monella vaan on tuo keskiviikkona ja itse olen menossa kokeisiin vasta torstaina.![]()

älä huoli minullakin vasta torstaina..![]()

Pienet pärjää myös hyvin putkavahteina, päivystyksessä ja Citymarketissa vartijana (lue: kärrypoikana) :thumbs:
milläs targetti alottaa torstaina päivän? jännittää aivan liikaa jo..
Jos ruokaa meinasit, niin varmaan tuhti proteiinipatukka + pari omenaa tulee vedettyä ennen kokeiden alkua. Jos olisin kämpillä hämeenlinnas, niin vetäisin joka-aamuisen aamupuuron, mut täytyy ny vähän tinkiä, kun menen keskiviikkona kaverin luo kylään kun se kerta hervannassa asuu.