No huh. Aika masentavaa luettavaa.
Suurin osa kuuleman mukaan noista semmoisia paikkoja mitä ei ole nytkään täytetty, että ei ihan noin isoissa luvuissa liikuta oikeasti..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No huh. Aika masentavaa luettavaa.
Ne ovat tainneet nyt läheä tuolle koulutusmäärien vähentämisen tielle.Tuonne 2011 asti jos vähennetään n. 500 virkaa, niin tuo koulutusmäärien vähentäminen on iso apu.
Jos pudottaa nuo koulutusmäärät puoleen eli: 360 -> 180, niin muutos on kolmen vuoden aikana on aika merkittävä.
Koulutusmäärien vähentäminen vaikuttaisi työttömänä olevien poliisienkin työllistymiseen varmasti positiivisesti, vähennettävistä viroista huolimatta.
Koulutusmäärien vähentäminen taitaa olla tässä tilanteessa kaikista järkevin tempaus, joka voidaan tehdä. Jos poliiseja koulutetaan työttömäksi, niin polisiikouluun hakevien määrät tulevat tippumaan radikaalisti. Sen lisäksi ikäjakauma muuttuu nuorempaan suuntaan.
Uskon näin siitä syystä, että vanhemmat potentiaaliset hakija, jotka ovat jo töissä, eivät varmasti lähde vaihtamaan uraansa sellaiseen, jossa työllisyysnäkymät ovat heikot ja edelleen heikkenemässä.
Sen sijaan 19-20 kesäinen ajattelee tilannetta ihan eri valossa.
Ei muuta kuin poliisikouluun penkkivaatimukseksi miehille 120kg ja naisille 80kg niin ei mitään kovin pahoja kynäniskoja poliisiksi pääse.
Mistäpäin ootte?PK-seudulta ja Malmille pitäis mennä.Moro!
Mäkin sain kutsun kakkosvaiheeseen.Mistäpäin ootte?
Pirkanmaalta ja II-vaihe Tampereella.
:hyvä:tosi kiva!!:dance: Ootko sä missä ryhmässä? Mä oon A-ryhmässä. Millaset fiilikset? Mulla on jännityksen, innostuksen ja "pelon" sekaiset tunteet.
Odotan paljon jo ens perjantaita, mutta jännittää ihan sairaasti! Haluis valmistautua koitokseen, mutta ei siihen varmaan oikein voi!?Onko jollain tietoa, kysytäänkö siellä jotain pahoja kysymyksiä ja onks ryhmis paha?
Kysymykset haastattelussa riippuu lähinnä susta itestäs... ja ihan helvetisti haastattelijoista. Aika erilasia lähestymistapoja haastattelijapareilla.
Ryhmätehtävästä ei voi tietää etukäteen millanen se on, jos et sitten saa urkittua joltakin ketä on samassa hakujaksossa ennen sua eri paikkakunnalla. Käsittääkseni tehtävät on samanlaiset. Ei niihin oikein voi mitään neuvoa, tai vois mutta eiköhän sinne oo tarkotus päästä ihan omana ittenään. Jopa mä pääsin! Ja tajuta sen verran ettei mitään mielettömyyksiä lauo.