Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ketäs kaikkia täältä nyt sitten aloittaa tammikuussa? :kippis1: kaljallehan tästä joutais lähteä.

Täältä kans tammikuulle, näkyillään siis koulussa;)! Aivan päällikkö homma!
Kyllähän täs on oroteltukin! Nyt syömään ja mahdollisesti jotain muutakin nauttimaan...! :kippis1:
Onnittelut kaikille kouluun päässeille, tsemiä uusille yrittäjille!
Antenni, eli DVB-T -viritin mukaan. Tämäkin selviäisi aiemmista keskusteluista.noniin putkahtihan se kirje postilaatikosta ja kirkkaasti sitään![]()
Sattuukos koulun opiskelijaboxeissa olee caapeli tv:tä/tv pistoketta?
Oon kyllä vain koulussa kävijän rumempi puolisko, mutta mä sain ainakin semmosen käsityksen että siellä on kaapeli, koska telkkari näkyy tälläkin hetkellä ilman digiboksia. (Analogiset antennilähetyksethän on jo lopetettu, kaapelissa jatkuu helmikuun loppuun?) Ellei siellä sitten ole jonkin sortin keskusdigiboksi härveliä?Antenni, eli DVB-T -viritin mukaan. Tämäkin selviäisi aiemmista keskusteluista.
Antenni, eli DVB-T -viritin mukaan. Tämäkin selviäisi aiemmista keskusteluista.
Koko kouluajan oon katellu antennivirittimellä.Otappas tosta nyt sit selvää kun toinen puhuu anteennista ja toinen caapelista. Pitänee siis soittaa koululle ja kysästä, ei viitti tuhlata rahojaan ostamalla väärän tyypin boxin. :thumbs:
Meillä on kuuden hengen solussa 42", PS3, Wii ja XBOX-360Papereista selvis, että kuuden hengen solu, kahden hengen huoneilla, mut mites tarkemmi, onks siin joku yhtein tilaki viel lisäks? Ei varmaa kehtaa mihinkää iha pieneen koppii viiä 42":st plasmaa. :D
Vehkeet kylläkin on huoneessa jossa asustelee vaan yksi.Ja minä kun kuvittelin päätyväni armeija-olosuhteisiin.. :DMeillä on kuuden hengen solussa 42", PS3, Wii ja XBOX-360Vehkeet kylläkin on huoneessa jossa asustelee vaan yksi.