Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Onnittelut kaikille hakuprosessin päättäneille ja kouluun päässeille täältäkin. Ansaitusti voitte napata yhden tahi pari :kippis1:

Moro!

Olen tässä tätä keskustelua sivusta seurannut jo pitkän aikaa, nyt oli sitten pakko itse myös rekisteröityä ja kommentoida vähän tänne.

Mullakin kolahti tänään postiluukusta kirje otsikolla "tervetuloa aloittamaan poliisialan opinnot"

Kurssi alkaa myös helmikuussa, tarkemmin 18.2 (P133)

Hemmetin hyvällä fiiliksellä tällä hetkellä ja saattaapi olla että tänään myös muutama kolpakko huuhtoutuu kurkusta alas :kippis1:

Nähdään koulussa! :hyvä:

Onnea vaa poliisikouluun meneville. Teillä on vielä rutkasti aikaa saada työpaikka kun valmistutte. Tällä hetkellä työttömiä poliiseja on ainakin P107 alkaen.... Ens vuoden puolella työllistyminen on aika harvalla edessä. Tjemppiä! P.S Itse oli vuoden työttömänä

Ketäs kaikkia täältä nyt sitten aloittaa tammikuussa? :kippis1: kaljallehan tästä joutais lähteä.

Täältä kans tammikuulle, näkyillään siis koulussa;)! Aivan päällikkö homma! :rock:

Kyllähän täs on oroteltukin! Nyt syömään ja mahdollisesti jotain muutakin nauttimaan...! :kippis1:

Onnittelut kaikille kouluun päässeille, tsemiä uusille yrittäjille!

Täältä kans tammikuulle, näkyillään siis koulussa;)! Aivan päällikkö homma! :rock:

Kyllähän täs on oroteltukin! Nyt syömään ja mahdollisesti jotain muutakin nauttimaan...! :kippis1:

Onnittelut kaikille kouluun päässeille, tsemiä uusille yrittäjille!

Selkeesti pohojammaalta! Täytyy sopia kimppakyytiä tammikuulle.. :thumbs:

Antenni, eli DVB-T -viritin mukaan. Tämäkin selviäisi aiemmista keskusteluista.
Oon kyllä vain koulussa kävijän rumempi puolisko, mutta mä sain ainakin semmosen käsityksen että siellä on kaapeli, koska telkkari näkyy tälläkin hetkellä ilman digiboksia. (Analogiset antennilähetyksethän on jo lopetettu, kaapelissa jatkuu helmikuun loppuun?) Ellei siellä sitten ole jonkin sortin keskusdigiboksi härveliä?

Niin ja en tiedä onko sitten eroja eri talojen välillä :wtf:

Antenni, eli DVB-T -viritin mukaan. Tämäkin selviäisi aiemmista keskusteluista.

Otappas tosta nyt sit selvää kun toinen puhuu anteennista ja toinen caapelista. Pitänee siis soittaa koululle ja kysästä, ei viitti tuhlata rahojaan ostamalla väärän tyypin boxin. :thumbs:

Papereista selvis, että kuuden hengen solu, kahden hengen huoneilla, mut mites tarkemmi, onks siin joku yhtein tilaki viel lisäks? Ei varmaa kehtaa mihinkää iha pieneen koppii viiä 42":st plasmaa. :D

^

Toi kuuden hengen solu vaikuttais niiltä kaikkein vanhimmilta taloilta, joissa ei ole soluissa muuta yhteistä tilaa kuin pieni keittiö (se yhteinen tila tais olla jossain saunatilojen yhteydessä ja se on yhteinen kaikille talon asukkaille). Ja ne huoneet ovat myös pieniä.

hehe... ai että ois sitten vanhimmasta päästä kämppä tiedossa? juuh itekki aattelin aluksi ottaa Lcd:n 32", mutta taidampa suosiolla karsia tuumia ja käydä kaupasta hakemassa 22" töllykän. Tilaa säästämällä ja laadusta tinkimällä!

Kannettavan kaveriks vois hankkia enysee 30 plussan, anteenni puolelle.

Niissä toisiks uusimmissa taloissa olevat solut ovat kahdeksan hengen soluja. Ainakin meillä oli. Sen jälkeen on kait rakannettu nämä uusimmat talot.

Papereista selvis, että kuuden hengen solu, kahden hengen huoneilla, mut mites tarkemmi, onks siin joku yhtein tilaki viel lisäks? Ei varmaa kehtaa mihinkää iha pieneen koppii viiä 42":st plasmaa. :D
Meillä on kuuden hengen solussa 42", PS3, Wii ja XBOX-360 :) Vehkeet kylläkin on huoneessa jossa asustelee vaan yksi.

Back
Ylös Bottom