Ja minä kun kuvittelin päätyväni armeija-olosuhteisiin.. :D
Kortistoon sä voit hyvinkin päätyä

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Helmikuussa alkaa koulu
Aikalailla hyvä fiilis!! :hyvä:
Pisteet:
Haastattelu 4/5
Tutkintokieli 6/8
Psykologinen arvio 4/6
Kirjatentti 3/3
Kuntokoe 3/5
Yht. 20/27
Valintaan tai varasijalle riitti 18 pistettä (niinkuin aina).
Onnea kaikille ketä turnauksen loppuun asti meni!
Ja eikun :kippis1:
Joo eiköhän tän työllisyystilanteen jo tiedä ihan kaikki palstan lukijat ilman että sitä tarvii joka sivulla mainita ;)
Tämä oli toivottavasti trolli.Mun silmiini ne poliisikoulun olot on kyllä armeijaolosuhteita tai ainakin jotakin sinnepäin.
Mun silmiini ne poliisikoulun olot on kyllä armeijaolosuhteita tai ainakin jotakin sinnepäin.
Ootko käyny kumpaakaan?
En varsinaisesti. Mutta olen joutunut olemaan ilmoittautumisen uhrina (kohteena?), se oli pelottavaa ja vierasta.
Se on helppo ohittaa, ja saa samalla annettua oppilaille "rennomman" kuvan itsestään. Yhden aineen opettejat ohittavat sen aina, jos joku meinaa tehdä ilmoitusta sanoilla: onko meitä ikinä tarvinnut pokkuroida? Samaa sakkia tässä ollaan, istukaa nyt ihmeessä.
(Onneksi mä sain luvan olla ihan vain oma vihreähiuksinen itseni.)
Toinen juttu on se, että poliisikoulu tuntuu ehkä noiden asumisjärjestelyidenkin vuoksi jotenkin sisäänpäinkääntyneeltä laitokselta. Se taas ei mielestäni ole hyvä asia tulevaa ammattia ajatellen.

Ai sinä olet se pääsiäisruoho siellä :hyvä:
Ei jumalauta pitääkö siellä olla noin hyvä kaikessa ? Onko toi kirjatentti vaikea ? Ja eikös tuossa tutkintokielessä ole essee ja tiivistelmä ? Ovatko ne vaikeita ?
No sanotaanko nyt ton turnauksen läpikäyneenä, että se I-vaihe on mielestäni aika raskas. Koko päivä touhutaan yhtä sun toista... 
Hyvä ja hyvä...No sanotaanko nyt ton turnauksen läpikäyneenä, että se I-vaihe on mielestäni aika raskas. Koko päivä touhutaan yhtä sun toista...
Jos kirje II-vaiheeseen tulee, ni jo helpottaa. II-vaiheeseen et voi oikeastaan treenata, pitää vain olla omaitsensä.
I-vaiheessa kannattaa oikeesti panostaa myös siihen materiaaliin mitä sieltä koulusta lähetetään eikä pelkästään siihen et nostat penkiltä sen n.60kg 25krt.
Esseen kirjottamista kannattaa treenata. Luet sitä materiaalia ja kirjottelet sitten aina sopivasta aiheesta esseen. Sitten viet sen jollekkin tarkistettavaksi (esim. tyttöystävä/poikaystävä). Kyl siit sitten hyvä tulee.
Tiivistelmä oli itelle aivan hepreaa, mutta ilmeisesti meni se ihan ok.
Jos treenaat ni ei ne ylipääsemätttömän vaikeita ole!!!