Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan tuo paha jos on olkavarressa olkavarren ympäri kiertävä tatuointi kun on pyrkimässä kouluun?
Onkohan tuo paha jos on olkavarressa olkavarren ympäri kiertävä tatuointi kun on pyrkimässä kouluun?
Jos tuollaista tosissaan kysyy, niin muuten pääsyn kanssa kyllä saattaa tulla ongelmia.
Joo, olen minäkin hakenut. Kaksi kertaa vieläpä.
En tiedä onko tätä kysytty, mutta minulle tehtiin testi, jossa testataan värinäkö (se Ichihoru?) se meni ihan päin persettä, niin onko tämä este kouluun pääsemiseksi. Tunnistan kyllä värit, eli en ole värisokea toisin kuin väitetään.
En tiedä onko tätä kysytty, mutta minulle tehtiin testi, jossa testataan värinäkö (se Ichihoru?) se meni ihan päin persettä, niin onko tämä este kouluun pääsemiseksi. Tunnistan kyllä värit, eli en ole värisokea toisin kuin väitetään.
poliisikoulu.fi sanoi:Väriaisti ei saa olla olennaisesti heikentynyt. Ishiharan värinäkötestissä saa olla enintään neljä virhettä
En tiedä mitä tuo "päin persettä" mielestäsi tarkoittaa mutta uskon että se on este kouluun pääsylle. Eikä se testi mene päin persettä jos ei ole jollain tasolla värisokea.
Tämän tiedon olisit voinut ihan itse todeta vaivautumalla poliisikoulun sivuille ja katsomalla pääsyvaatimukset. Aikaa kyseisen toimenpiteen suorittamiseen meni noin 8 sekuntia.
Katsoinkin pääsyvaatimukset, mutta kysyinkin että onko se noin tarkkaa.
Kai sitä sitten pitää luopua unelmista..:(
No mulla tuttu pääsi sisään vanhoilla vaatimuksilla vaikka se on puolisokea. Tiedä sitten mitä siinä tapahtui... Vaatimukset on vaatimuksia.
Vanhoillakin vaatimuksilla ne rajat olivat ilman kakkuloita 0,2 ja kakkuloilla yhteisnäkö 1.0
Nuo ovat nykyiset vaatimukset, ei vanhat.
ja uimatekniikkaa pitää hioa ennen testejä jos haluaa hyvät pisteet. Eli treenattavaa noissa riittää.
Hakukertojahan on kuitenkin vain kolme.