Kelpaa. Aika moni hankkii koulun kautta kimpassa tollaiset painitossut.
Nehän on parhaat ip-tunneille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kelpaa. Aika moni hankkii koulun kautta kimpassa tollaiset painitossut.
Uusi sali on jo kunnossa. Ip-tiloista on vielä toinen tatami päällystämättä painimatolla, mutta toimii muuten jo täydellä höyryllä. Voittavat entiset ip-tilat jo tälläkin hetkellä 100-0.
Paitsi se keltanen saattaa antaa migreenin...:D :urjo:

Se on kyllä totta. Siihenhän tulee vielä muutos, näin heti uutuuttaan. Eivät olleet kuunnelleet "miestä, jonka voima on viiksissä" rakennusvaiheessa.. Sehän oli ollut tuota räikeän keltaista vastaan. No kuitenkin, parempi silti kuin matot palloiluhallissa ja verho välissä![]()
Huomattavasti parempi ku se väliaikaisjärjestely!!!
Moon tulossa kanssa P128:lle... 23 pistettä :D
Asuntolaolosuhteista olisi kiva tietää enemmän, aika nihkeästi on ainakin netissä tietoa. Mitä kalusteita löytyy (pöytä, tuoli?)? Mitä kannattaa ylipäänsä ottaa mukaan? Kuinka paljon on säilytystilaa?
Olen kuullut jostain ns. junapoliisisysteemistä, eli järjestystä valvovat poliisi(opiskelijat) pääsisivät kulkemaan junalla kotimatkat ilmaiseksi. Huhua vai totta?
Onko se vauhditon pituus tasajalkaan vai onko tyyli vapaa? Mites se "tiikerihyppy"?
Onnea valintakokeisiin!
Ekaan valintatilaisuuteen 3.4.... Onko ketään kuopiosta jakamaan bensarahat / turisemaan matkan ajaksi? 3. aikaan yöllä lähtö.
Tuosta junapoliisi hommasta sen verta, että opiskeluaikana et voi kulkea ilmaiseksi. Ja sitten joskus kun olet töissä niin niitä "ilmais"paikkoja poliiseille on rajoitetusti. Tähän tuli vasta muutos, että tuo kuulemasi huhu on silloin pitänyt paikkaansa kun kuulit sen.
moro.
eli en jaksa kaikkia yli 100 viestiä lukea läpi niin kysynkin paria asiaa jotka tuossa kouluun menossa/pääsykokeissa kiinnostaa.
eli:
4. ja mitä vastaan jos haastatteluissa kysytään miksi haluan poliisiksi!!!???
tuota olen miettinyt mutta en keksi koska ei minulla mitään erityistä syytä ole, mutta olen vain pienestä asti jo unelmoinut poliisiksi pääsystä ja se on haaveena ollut aina ja mikään muu ei tunnu niin kiinnostavan!
En keksi yhtään perustetta miksi poliisikoulussa oleva poliisikokelas olisi ikinä voinut matkustaa maksutta junassa kun hänellä ei ole mitään toimivaltaa. Lakitekstin perusteella sama koskee nykyään myös työharjoittelussa olevia nuorempia konstaapeleita, eli ei toimivaltaa ilman ohjaajan johtoa ja riittävää valvontaa.
Ellet satu olemaan hyvin aamuvirkkua tyyppiä, lähtisin sinuna Tampereelle jo edellisenä iltana ja yöpyisin siellä. Pääsykoepäivä on pitkä. Monen tunnin ajo aamutuimiin voi viedä parhaan terän.
Nykyään töissä oleva jo valmistunut poliisi/ poliisikoulussa oleva vanhempi konstaapeli voi etukäteen soittamalla Vr:lle varata itselleen ns.junapoliisi paikan. VR pitää moisia paikkoja yleensä 2/juna.
En keksi yhtään perustetta miksi poliisikoulussa oleva poliisikokelas olisi ikinä voinut matkustaa maksutta junassa kun hänellä ei ole mitään toimivaltaa.