Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä niistä suuri enemmistö läpi pääseekin, mutta ero 1-5 pisteen suorituksilla on älytön. 1p. saa helposti, mutta sille joka kerää kaikista lajeista 5p. nostan hattua ja KORKEALLE! Tarjolla on 1 - 5 pistettä, joista jokainen on jatkossa kultaakin arvokkaampi, mikäli tosimielellä on kilvassa mukana. Se että pisteytyksen painoarvoa on siirretty enmmänkin kirjalliselle puolelle on hyvä asia.

ps. ootko itse "koulussa", pyrkimässä vai muutoin vaan aiheesta keskustelemassa?

Mulla on muutama hyvä ystävä tällä hetkellä koulussa ja molemmat ainakin veti 5/5 kuntokokeista. Ja ne on sitäpaitsi huonommassa kondiksessa kuin meikäläinen. Joop no, täytyy kai itse käydä kokeilemassa ennen kuin alkaa aukomaan päätä kokeiden helppoudesta. :)

Muutama tuttu on käynyt kokeilemassa (varmaan aika moni, eivät vaan kehtaa myöntää) ja ovat kusseet heti kuntokokeissa. Ihmetyttää vaan, että jos ei pääse juoksua alle 8 minuutin niin miksi vitussa edes yrittää kouluun ja pilaa näin ollen yhden hakukerran.

ps. En tosiaan ole koulussa, lähinnä muuten vain keskustelemassa. Kai sitä voisi kokeilla hakea, kun ei tämä nykyinen duuni tällä hetkellä kauheasti napostele.

Mulla on muutama hyvä ystävä tällä hetkellä koulussa ja molemmat ainakin veti 5/5 kuntokokeista. Ja ne on sitäpaitsi huonommassa kondiksessa kuin meikäläinen. Joop no, täytyy kai itse käydä kokeilemassa ennen kuin alkaa aukomaan päätä kokeiden helppoudesta. :)

Muutama tuttu on käynyt kokeilemassa (varmaan aika moni, eivät vaan kehtaa myöntää) ja ovat kusseet heti kuntokokeissa. Ihmetyttää vaan, että jos ei pääse juoksua alle 8 minuutin niin miksi vitussa edes yrittää kouluun ja pilaa näin ollen yhden hakukerran.

ps. En tosiaan ole koulussa, lähinnä muuten vain keskustelemassa. Kai sitä voisi kokeilla hakea, kun ei tämä nykyinen duuni tällä hetkellä kauheasti napostele.

Kovakuntoisia ukkoja kaverisi! Itse en vastaavaan pystynyt.

Sitten on niitä tyyppejä jotka luulee että kuntotestien läpivieminen vaatii jotain ihmeellistä tehoa ja energiaa ja ennen juoksua ollaan jo ihan energiatasot sekaisin! Ei kannata valmistautua testeihin liian "radikaalisti".

Veikkaan, et poliisikoulun oppilaista keski-ikä on noin 23-25v. Meidän luokalla oli yksi joka oli 21v ja muut olivat sit 23-27v ja yks about 35v.

Eli luulen että ne ei kovin mielellään halua "suoraan" lukiosta ketään...

Korjatkaa jos olen väärässä! :)

Maanantain posti tuli avattua sykkeet lähellä maksimia. Ens maanantaina haastatteluun ja eikun tsemppiä kaikille manseen kaipaaville - kyllä se lakkaa helpottamasta :thumbs:

Ite oon ajatellu poliisikouluun hakemista armeijan jälkeen. Voisko joku valistaa missä päin Suomea näitä oppilaitoksia on?

Onko pääsykoekirja Etiikka ja poliisityö saatavissa kirjastosta? Entä mistä saisin poliisilain??? Onko jollain hyvä nettisivu mistä kopioida?:)

Ite oon ajatellu poliisikouluun hakemista armeijan jälkeen. Voisko joku valistaa missä päin Suomea näitä oppilaitoksia on?

Ei luoja. Siis olet "ajatellut " hakea ? Jos et ole innolla menossa poliisikouluun niin jätä perkele menemättä. Ja jos et iso mies viitsi etsiä netistä poliisikoulusta tietoa, anna olla ! :curs:

Onko pääsykoekirja Etiikka ja poliisityö saatavissa kirjastosta? Entä mistä saisin poliisilain??? Onko jollain hyvä nettisivu mistä kopioida?:)

Polisikoulu postittaa kaikille kokeesen kutsuttaville tarvittavan materiaalin. Itselleni ko. materiaali tuli n.4vko ennen valintakokeen ykkös vaihetta.

Back
Ylös Bottom