Kyllä niistä suuri enemmistö läpi pääseekin, mutta ero 1-5 pisteen suorituksilla on älytön. 1p. saa helposti, mutta sille joka kerää kaikista lajeista 5p. nostan hattua ja KORKEALLE! Tarjolla on 1 - 5 pistettä, joista jokainen on jatkossa kultaakin arvokkaampi, mikäli tosimielellä on kilvassa mukana. Se että pisteytyksen painoarvoa on siirretty enmmänkin kirjalliselle puolelle on hyvä asia.
ps. ootko itse "koulussa", pyrkimässä vai muutoin vaan aiheesta keskustelemassa?
Mulla on muutama hyvä ystävä tällä hetkellä koulussa ja molemmat ainakin veti 5/5 kuntokokeista. Ja ne on sitäpaitsi huonommassa kondiksessa kuin meikäläinen. Joop no, täytyy kai itse käydä kokeilemassa ennen kuin alkaa aukomaan päätä kokeiden helppoudesta.
Muutama tuttu on käynyt kokeilemassa (varmaan aika moni, eivät vaan kehtaa myöntää) ja ovat kusseet heti kuntokokeissa. Ihmetyttää vaan, että jos ei pääse juoksua alle 8 minuutin niin miksi vitussa edes yrittää kouluun ja pilaa näin ollen yhden hakukerran.
ps. En tosiaan ole koulussa, lähinnä muuten vain keskustelemassa. Kai sitä voisi kokeilla hakea, kun ei tämä nykyinen duuni tällä hetkellä kauheasti napostele.