Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eihän se nyt sitä tarkoita. Se tarkoittaa, että pisteiden mukaan laitetaan järjestykseen, ja tietyn pisterajan ylittäneet kutsutaan.finfighter sanoi:Tuolla poliisikoulun sivuilla luki näin: "Valintakokeen toiseen vaiheeseen kutsutaan ensimmäisessä vaiheessa menestyneitä hakijoita pisteiden osoittamassa paremmuusjärjestyksessä". Eli kun mä olen B-ryhmässä niin olenko mä sitten a-ryhmää perässä pisteissä. Voi ny PRKL
SannaBlondi sanoi:Mitä materiaalia se ketteryysradalla oleva seinä on, puuta, betonia? Ja kuinka leveä se on, että saako siitä minkälaisen otteen?
Lentokuperkeikan riman korkeus about? Onko se rima vai kuminauha (jostakin luin että kuminauha...
SannaBlondi sanoi:Kiitos vastauksesta. Seinän ei pitäisi tuottaa ongelmia kerta siitä otteen saa. Rakennettiin harjoitusseinä, leveys n. 12cm ja yli pääsen, tyyli omalaatuinen, mutta eikös se ole pääasia että sen pääsee yli...
1,5m kuulostaa aika kurjalta. Viime treeneissä meni just ja just 110cm (luin jostain että se olisi noin sen verran) On vissiin ponnistusvoima ja tyylikin vähän hakusessa.
finfighter sanoi:Muutenkin kannattaa treenata kunnolla,koska itse koe on yllättävän kova...laittoi mut ainakin hapoille kunnolla.Onnea kokeisiin...

miglu sanoi:Itse olen ainoastaan 173cm, eli onko OIKEASTI toivoa hommaan? Muuten täytän hakukelpoisuuden ja uskoisin pärjääväni.
McKnight sanoi:Tyyli ei ihan vapaa ole, jalkoja ei saa käyttää kuin vasta siinä vaiheessa kun kynerpäät on saanut reunan yli, muuten saa sakkoa ajan muodossa.
JTK sanoi:Eile tuli käytyy II-vaihe läpite. Ittestä tuntu että oli aika nopee temposta hommaa( oli vähä haastattelun jälkeen semmonen olo että WTA FUCK.. tässäkös tää jo oli)