Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
H.C sanoi:
Vaikuttaako ensimmäisen vaiheen menestys ja pisteet kun valitaan kolmanteen vaiheeseen menijät? Vai onko ensimmäinen vaihe vain valintakoe toiseen vaiheeseen, josta valitaan kolmanteen vaiheeseen menijät..?

Toinen vaihe on tavallaan jatkoa ensimmäiselle vaiheelle! Ensimmäisen vaiheen ja toisen vaiheen pisteet lasketaan yhteen. Jos ensimmäinen vaihe on mennyt rimaa hipoen, niin toinen vaihe täytyykin sitten mennä täysin nappiin!

Vielä lääkärintarkastuksesta

H.C sanoi:
Eikös peli ole jo käytännössä selvä jos kolmos vaiheessa lääkäri ei sanoo ettei löydy mitään miksikä ei kouluun pääsisi?

Raastavuutta en lähde kiistämään...
Niinhän se on, mutta kun ei ole saanut virallista paperia:
Tervetuloa aloittamaan poliisialan opinnot !,
niin on se odottaminen aivan sairaan raastavaa, vaikka lääkäri olisi sanonut että kyllä tää ihan hyvältä näyttää, tms.
Tämän tiedän kokemuksesta. Mutta jos terveystarkastukseen pääsee voi jo huokaista helpotuksesta: koko ruljanssi takana päin ja n. 80-85 % hakijoista on karsiutunut jo ennen lääkärintarkastusta, että tsemiä vaan teille jotka nyt haette kouluun!

Mulla meni pällitestit pari vähän yli ka.n ....oliskohan ollu jotain 23 pintaan ja laatikonkasaus 30. Mites naisilla menny kuntokokeet? Mulla on kirjallisista vähän sellanen olo, et ei ihan putkeen menny, vaikka jotain oikeita vastauksia saikin... Ja se tiivistelmä...hohhoh....paremminkin on joskus menny!!!:curs:
Kuntokokeen tulokset

juoksu 6.24
ketteryys 30.9
nukke 8
talja 18:hyper:
pituushyppy 220
pena 9:curs:
uinti hyväksytty

Oho, jokainen tsäänssi on näemmä mahdollisuus, tuli kutsu 2. vaiheeseen. :)

2.5 Espooseen kävi käsky. No kai sitten joku pieni mahis vielä on,kun haluavat mut 2. vaiheeseen.

hms81 sanoi:
Onnea paljon!!! Mulle tuli myös tänään kutsu 2 vaiheeseen!:rock:
Mikä päivä sulla on ne?

2.5. pitäisi Espooseen ilmestyä klo 9.30 ja koeryhmä on A.

Mietin vain, että miten paljon porukkaa karsiutuu 1. vaiheen jälkeen?

McKnight sanoi:
2.5. pitäisi Espooseen ilmestyä klo 9.30 ja koeryhmä on A.

Mietin vain, että miten paljon porukkaa karsiutuu 1. vaiheen jälkeen?

Mullakin on 2.5 Espoossa, mutta klo. 12.30....koeryhmä B. Kyl ne varmaan puolet 1. vaiheesta pudottaa...ainakin mitä noita aikasempia kirjotuksia oon katellu..

Mutta ei muuta kun onnea haastatteluun... kaikille siihen asti päässeille!:)

Onko muuten kellään tietoa paljon piti olla pisteitä, että pääsi haastatteluun?

Tietääkseni 12 pojoa pitää vähintään olla. Juu mullakin alkaa 12.30 (ryhmä B)2.vaihe! Onnea kaikille 2.vaiheeseen päässeille. :)

Onnea kaikille kakkososaan päässeille! Onko täällä ketään jotka menee Tampereelle haastatteluun? Onkohan kaikki kutsut lähetetty yhtä aikaa...?

Tuolla poliisikoulun sivuilla luki näin: "Valintakokeen toiseen vaiheeseen kutsutaan ensimmäisessä vaiheessa menestyneitä hakijoita pisteiden osoittamassa paremmuusjärjestyksessä". Eli kun mä olen B-ryhmässä niin olenko mä sitten a-ryhmää perässä pisteissä. Voi ny PRKL

finfighter sanoi:
Tuolla poliisikoulun sivuilla luki näin: "Valintakokeen toiseen vaiheeseen kutsutaan ensimmäisessä vaiheessa menestyneitä hakijoita pisteiden osoittamassa paremmuusjärjestyksessä". Eli kun mä olen B-ryhmässä niin olenko mä sitten a-ryhmää perässä pisteissä. Voi ny PRKL

Tuskimpa tolla on mitään tekemistä sen kanssa. Ota ihan rauhallisesti vain. :thumbs: Eiköhän niillä kirjaimilla vain erotella vaan kuka tulee mihinkin aikaa tai minäkin päivänä.

Taisi aika kova prosentti tämän haun pakkislaisista päästä jatkoon, pidetään taso ja lippu korkealla. :thumbs:

McKnight sanoi:
Taisi aika kova prosentti tämän haun pakkislaisista päästä jatkoon, pidetään taso ja lippu korkealla. :thumbs:

Mä yritän pysyä teidän muiden mukana! ;)

finfighter sanoi:
Mä yritän pysyä teidän muiden mukana! ;)

Äläs nyt, sinullahan voi olla parhaat pisteet koko porukasta alla, mistä sen ikinä tietää. :kippis1:

McKnight sanoi:
Äläs nyt, sinullahan voi olla parhaat pisteet koko porukasta alla, mistä sen ikinä tietää. :kippis1:

Totta :hyper: , mutta en usko :( .Mutta toivotaan parasta ja toivottavasti pakkislaiset pärjää ja mahdollisimman moni pääsisi sisälle!!! :kippis1:

finfighter sanoi:

Meikäki rupes nyt miettii samaa...pöh!!;) Lähettikö ne kutsut samaan aikaan kaikille...niin että kirje kirjattu 18.4.....?:rolleyes:

Back
Ylös Bottom