Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Eka jakson ois voinu pyhittää auditorio- ja luokkaluentoihin. Myös legendaarinen lause, kun te valmistutte, niin teille löytyy töitä jäi kuulematta. Olen pettynyt.

Minä kanssa odotin kun alkuintro ja rokki pärähti soimaan, niin sen jälkeen olisi siististi leikattu luokkahuoneeseen jossa istutaan jossain psykologian tunnilla hämärän rajamailla tunnista toiseen...

Sitä istumista taitaa olla 95 % koko kouluajasta ja tulevaisuudessa varmasti vielä enemmän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eka vaihe takana, omasta mielestä meni ihan jees.

Kuntokoe:
Juoksu 6:40 (tavoite oli vain päästä läpi, ei ole parhaita lajeja tämä itsellä)
Vatsat 28
Seinämän ylitys (8pts, ihan jees kun ensimmäistä kertaa ikinä sitä koitti)
Nukenkanto 10pts
Leuat 11 (tavoite oli 16, sama minkä vetänyt salilla, mutta ei siihen oikein päässyt, kun syke oli valmiiksi varmaan 170, kun lähti suorittamaan)
Penkki 23 x 62.5kg (vähän ketuttaa, kun jäi kaksi toistoa puuttumaan maksimista, ja 24. toista jäi muutaman sentin vajaaksi.
Uinti hyväksytty (1min 50s)

Kirjatentti, aineistoaine ja tiivistelmä tuntuivat menevän tosi jees. Viimeseen asti niitäkin siellä hinkattiin istumassa. Täysiä haetaan perskele!

Kuntotesti meni ihan jees, sotilaspenkissä voimat loppuivat silti kuin seinään.
Juoksu 5min 30s
Vatsat 30
Seinämä 10p
Nukke 10p
Leuat 18
Sotilaspenkki 18
Uinti hyväksytty.

Jänskättää, että riittääkö neljään vai viiteen pojoon.

Minä kanssa odotin kun alkuintro ja rokki pärähti soimaan, niin sen jälkeen olisi siististi leikattu luokkahuoneeseen jossa istutaan jossain psykologian tunnilla hämärän rajamailla tunnista toiseen...

Sitä istumista taitaa olla 95 % koko kouluajasta ja tulevaisuudessa varmasti vielä enemmän.

Toi sarja antaa yhtä todenmukaisen kuvan poliisikoulusta kuin Poliisit-sarja poliisin työstä :D

Juoksu 5min 30s
Vatsat 30
Seinämä 10p
Nukke 10p
Leuat 18
Sotilaspenkki 18
Uinti hyväksytty.

Jänskättää, että riittääkö neljään vai viiteen pojoon.
Itellä aika samat, mut leuat kun veti tappiin asti niin tangon alla alko vähän kädet tutista :D kymppiin asti niillä sit pääsi.

Juoksu 4:58
Vatsat 32
Seinämä 8
Nukke 10
Leuat 12
Penkki 24
Uinti hyväksytty.

Oli kyl leukatulos aika säälittävä muuten iha jees:) luulis et ainaki neljä tulee:o

Pakko vielä korostaa sitä että koulutus ei ole toiminnantäyteistä kuten tv-sarjasta saa kuvan, vaan 95% oppitunnilla mätänemistä.

kakkosvaihe

Olinhan sitten minäkin ykkösvaiheessa ja nyt kyselisin tulevasta. Eli kuka osaa kertoa millaiset ovat kakkosvaiheen psykologiset testit? Onko lisää niitä luonnekysymysjuttuja, vaiko älykkyystehtäviä, vai molempia jälleen? Entä mitä voitte/saatte kertoa ryhmätehtävästä?

Kiitos!

Olinhan sitten minäkin ykkösvaiheessa ja nyt kyselisin tulevasta. Eli kuka osaa kertoa millaiset ovat kakkosvaiheen psykologiset testit? Onko lisää niitä luonnekysymysjuttuja, vaiko älykkyystehtäviä, vai molempia jälleen? Entä mitä voitte/saatte kertoa ryhmätehtävästä?

Kiitos!

Kakkosvaiheen psykoista en muista kuin "jatka lauseita" tehtävän. Tyyliin "Isäni on..." johon vastasin totuuden mukaisesti "alkoholisoitunut spurgu". Ryhmätehtävässä oli joku palkinto joka piti ryhmässä päättää kenelle julkkikselle se annetaan ja miksi ja perustella hyvin.

Sanokaas, onko mahdollisuutta jatkoon ykkösvaiheesta, jos kusee täysin kirjallisten koeosuuden? Onko sama periaate kun tiivistelmässä, että jos pisteitä ei heru niin muulla ei oo merkitystä.

Tämä on niin pitkä ja vanha threadi etten laiskana edes yritä etsiä tietoa itse vaan kysäisen suoraan eli onko kellään tietoa että yli 40 v. kaveri olisi päässyt poliisikouluun? Ikärajaahan hakuun ei ole mutta deletoidaanko noinkin "vanha" heebo helposti jo hakuprosessin alussa iän takia vaikka hakukriteerit muuten kunnossa olisikin? :)

Tämä on niin pitkä ja vanha threadi etten laiskana edes yritä etsiä tietoa itse vaan kysäisen suoraan eli onko kellään tietoa että yli 40 v. kaveri olisi päässyt poliisikouluun? Ikärajaahan hakuun ei ole mutta deletoidaanko noinkin "vanha" heebo helposti jo hakuprosessin alussa iän takia vaikka hakukriteerit muuten kunnossa olisikin? :)

Meidän kurssilla oli 39- ja 43-vuotiaat miehet. Heidän työpaikan saanti varmistui ensimmäisinä.

Sanokaas, onko mahdollisuutta jatkoon ykkösvaiheesta, jos kusee täysin kirjallisten koeosuuden? Onko sama periaate kun tiivistelmässä, että jos pisteitä ei heru niin muulla ei oo merkitystä.

Asiaa jatkoon ei ole, jos kuset täysin kirjalliset. Itse sain tiivistelmästä hylätyn ja näin koko valintakoe meni hylkyyn.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom