Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
finfighter sanoi:17 pistettä tuli. Ja pisteen päähän jäin.
Haastattelu 3/5
Kirjoitelma 3/5
Tiivistelmä 1/3
Kirjatentti 2/3
Persoonallisuus 3/3
Päättelykyky 2/3
Kunto 3/5
Yhteensä 17 pistettä.:jahas:
Yksi asia mikä haastattelussa jäi vaivaamaan oli se,kun ottivat esille mun viime vuotisen suolisto tulehduksen ja epäilivät sen paranemista,vaikka olin ollut terve n.6kk ennen 1.vaihetta.Kunto oli myös tuosta syystä heikko,koska olin n. 10 kg kevyempi,kuin ennen sairastumistani(olin 4 kk koti/sairaala hoidossa).Mutta jos saan terveenä treenata vuoden ja jos haen uudestaan niin LUPAAN, että otan 5 pojoa fyysisitä. Eikä ois pahitteksi harjoitella kirjoittamista!Eteenkin tiivistelmän tekoa!
edit.Mutta tämä on vain syyn hakua sille,että olin liian huono. Onnea vielä kerran kaikille kouluun päässeille ja ehkä nähdään koululla ensi vuonna!![]()
McKnight sanoi:Meikä aloittaa näemmä 25.9.![]()
Omat pisteet:
Haastattelu 4/5
Kirjoitelma 5/5
Tiivistelmä 2/3
Kirjatentti 3/3
Persoonallisuus 2/3
Päättelykyky 2/3
Kunto 3/5
Yht. 21 pistettä![]()

hms81 sanoi:Mullakin alkaa 25.9 Ja samoilla pisteillä sisään!!:thumbs:
Eroa oli persoonallisuus 3/3 ja kirjoitelma 4/5. Muuten samat....![]()
McKnight sanoi:Edelleen kovasti tsemppiä Finfighterille, meikä tulee ihan satavarmasti huutamaan tahtia pääsykokeisiin sinne ketteryysradalle. Siitä ei edes keskustella, ettet muka hakisi uudestaan! :kippis1:

McKnight sanoi:No löytyihän sieltä joku, joka aloittaa samaan aikaan. Ei tarvi yksin mennä kurssille. :lol2: Pitää vain bongata sinut sieltä jotenkin.![]()
Edelleen kovasti tsemppiä Finfighterille, meikä tulee ihan satavarmasti huutamaan tahtia pääsykokeisiin sinne ketteryysradalle. Siitä ei edes keskustella, ettet muka hakisi uudestaan! :kippis1:
Joo, siellä nähään sitten!!!! :kippis1: Olit muuten haastattelussa vissiin aikasemmin kun mä...siis aamulla...?McKnight sanoi:No löytyihän sieltä joku, joka aloittaa samaan aikaan. Ei tarvi yksin mennä kurssille. :lol2: Pitää vain bongata sinut sieltä jotenkin.![]()
Edelleen kovasti tsemppiä Finfighterille, meikä tulee ihan satavarmasti huutamaan tahtia pääsykokeisiin sinne ketteryysradalle. Siitä ei edes keskustella, ettet muka hakisi uudestaan! :kippis1:
hms81 sanoi:Joo, siellä nähään sitten!!!! :kippis1: Olit muuten haastattelussa vissiin aikasemmin kun mä...siis aamulla...?
Ja multakin Finfighterille paljon zemppiä!!!!!:thumbs:
superjuha sanoi:Sulla taitaa olla itseopiskelupäivä sillon ku on pääsykokeet eli et tod. näk. oo paikalla. Mikäli et asu koulun asuntolassa 365..
McKnight sanoi:Minä taisin olla kaikista se aivan ensimmäinen joka haastatteluun kiskottiin heti sen ryhmätehtävän loppumisen jälkeen. Vai tarkoitatko peräti ihan ensimmäistä haastattelua laitoksella, sillä minun jälkeeni tuli kyllä joku nainen..

SannaBlondi sanoi:Kuinkahan vaikeita aineistopohjaisen aineen aiheet ovat olleet? Yhtä korkealentoisia kuin poliisin etiikkaa kirjan pohdittavaksi kysymykset? Vaikka lukio tulikin käytyä niin en ainakaan muutaman lukukerran jälkeen osaisi vasta kysymyksiin aineen muodossa...
Entäpäs jos sairastuu juuri ennen testiä niin saako siirron seuraavaan hakuun lääkärintodistuksella?