Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tuo seinämä on yliarvostettu rasti.. Itse olen 175cm lyhyt, omaan helvetin huonon ponnistusvoiman sekä voimatasot leuanvedossa, ja sain ekalla kerralla 8p suorituksen, en yrittänyt uudestaan vaikka olis mahdollisuus annettu. Sama myös nukenkannossa, itse en ollut koskaan vastaavaa kokeillut ja 10p suorituksen sain (eli on helppo), naisilla toki vaativampaa koska nukke taitaa olla samanpainoinen naisilla ja miehillä.

Huhtikuussa tullaan uudestaan kokeisiin

toi on kyl varmaan paljo tekniikasta kiinni. Musta toi oli vaikein osio noissa kuntokokeissa. pari pistettä taisin saaha siitä.

Hej, kaipailisin treenifrendii esmes seinämänylitystreeneihin etc. Pistäkäähän viestii, jos kiinnostaa 0407561973 Kokeet olis huhtikuussa...Hesan läheltä olen...

:offtopic: Sen verran on pakko kyllä varmistaa, että eihän nimesi satu olemaan Jaana..? :hyper:

Pitäskö tuossa valintakoemateriaalissa olla mukana joku EU:n toimielimiä käsittelevä opus? Joka kuuluisi kirjallisen kokeen koemateriaaliin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pitäskö tuossa valintakoemateriaalissa olla mukana joku EU:n toimielimiä käsittelevä opus? Joka kuuluisi kirjallisen kokeen koemateriaaliin.

Yllättävän paljon asiaa ja kaikenmailman lyhenteitä. Sitten kun tietäisi vielä, että mitä ne nyt haluu sieltä osaavan...

Jaahas..Meikäläiselle ei tullut sen kirjeen mukana kuin se Poliisilaki ja Etiikka ja poliisin työ-kirjanen. Pitää varmaankin soitella ja pyytää jos ne lähettäis tännekkin sen EU-opuksen.

Kyllä kaikki materiaali on siinä kirjeessä mukana. Teillä ilmeisesti sen verran hyvä onni
ettei tarvitse sitä EU-prujua kahlata läpi kokeita varten.

Jaahas..Meikäläiselle ei tullut sen kirjeen mukana kuin se Poliisilaki ja Etiikka ja poliisin työ-kirjanen. Pitää varmaankin soitella ja pyytää jos ne lähettäis tännekkin sen EU-opuksen.

Ihmeelliseltä tuntuu, että jonkun ryhmän ei tarvitsisi EU-läpyskää lukea ja toisen ryhmän taas täytyisi. Veikkaan, että on vaan unohtunut laittaa se mukaan. Itelleni se ainakin tuli ja oon 7.1 menossa kokeisiin. Millois ite?

Soittelin sinne valintayksikköön ja kyllähän sen EU-läpyskän olisi pitänyt olla mukana. Aikoivat postittaa sen samantien tännekkin. Onneksi tässä on vielä aikaa opiskella sitäkin opusta ennen kokeita.:) 8.1 ois I-vaihe meikäläisellä..

Soittelin sinne valintayksikköön ja kyllähän sen EU-läpyskän olisi pitänyt olla mukana. Aikoivat postittaa sen samantien tännekkin. Onneksi tässä on vielä aikaa opiskella sitäkin opusta ennen kokeita.:) 8.1 ois I-vaihe meikäläisellä..

Googlella löytyy "Opas Eu:n toimielimiin", jos sormet syyhyää liikaa ja ei malta odotella postia.

Päivän pidempään saat harjoitella =)

Materiaalin kertaalleen läpikäyneenä havainnoin seuraavaa:

Etiikka ja poliisin työ:
Mielestäni erittäin mielenkiintoinen kirja, johon oli helppo samaistua ja olla asioista samaa mieltä.

Poliisilaki:
Lakia, joten vihkosen kieli tottumattomalle hieman vaikeaselkoista, mutta uskon että toisella rundilla jo uppoaa nuijempaanki. Erittäin tärkeä vihkonen. Pitänee vaan lukea ja sisäistää.

Opas Eu:n toimielimiin: Huh huh, enpä ajatellut moista tekstiä lukevani. Mutta luettava on. Tän vihkon kanssa luulisin muistiinpanojen, tiivistelmien ja kertaamisen olevan avainasemassa ainakin niille lukijoille, jotka eivät asiaa koe omakseen tai mielenkiintoiseksi. Mielenkiintoista nähdä mitä tästä vihkosesta kysytään..

Kynät, kumi ja teroitin hankittu! Ei muuta kun opiskelemaan!!

Toinen kerta toden sanoo. Viime tammikuussa olin ensi kertaa testeissä ja pääsin jopa toiseen vaiheeseen, mutta haastattelu meni sitten penkin alle.

4.1.-10 uutta yritystä kehiin. Kirjallinen koe oli ainakin edellisellä kerralla helppo siihen verraten, että en ole niinkään kova tuossa lukemissa ja sain silti 2/3 pistettä ko. osiosta.

Etiikkaa ja poliisin työ opusta kannattaa kuitenkin lukea melko intensiivisesti, jotta saa kirjoitettua aineeseen asiaa. Siitä kun saa kuitenkin sen 5 pistettä maksimillaan.

Tsemppiä kaikille osallistujille!

Toinen kerta toden sanoo. Viime tammikuussa olin ensi kertaa testeissä ja pääsin jopa toiseen vaiheeseen, mutta haastattelu meni sitten penkin alle.

4.1.-10 uutta yritystä kehiin. Kirjallinen koe oli ainakin edellisellä kerralla helppo siihen verraten, että en ole niinkään kova tuossa lukemissa ja sain silti 2/3 pistettä ko. osiosta.

Etiikkaa ja poliisin työ opusta kannattaa kuitenkin lukea melko intensiivisesti, jotta saa kirjoitettua aineeseen asiaa. Siitä kun saa kuitenkin sen 5 pistettä maksimillaan.

Tsemppiä kaikille osallistujille!

Sama juttu täällä. Toisen (ja viimeisen kerran) haen. Olin viime tammikuussa ja pääsin 2. vaiheeseen saakka. Nyt koe 7.1.2010. Ei tarvii kovin jännittää, kun tietää millainen testi on. Tsemppiä vaan kovasti!

Suositut

Back
Ylös Bottom