Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo seinämä on yliarvostettu rasti.. Itse olen 175cm lyhyt, omaan helvetin huonon ponnistusvoiman sekä voimatasot leuanvedossa, ja sain ekalla kerralla 8p suorituksen, en yrittänyt uudestaan vaikka olis mahdollisuus annettu. Sama myös nukenkannossa, itse en ollut koskaan vastaavaa kokeillut ja 10p suorituksen sain (eli on helppo), naisilla toki vaativampaa koska nukke taitaa olla samanpainoinen naisilla ja miehillä.
Huhtikuussa tullaan uudestaan kokeisiin
Hyvä kato treenata kokeisiin etukäteen ettei sit hyvältä treenaamattomuuden takia, niinkuin monelle käy:evil:Ai hitto, ennustan kännykän viestimuistin täyttymistä lähiaikoina :D
Hej, kaipailisin treenifrendii esmes seinämänylitystreeneihin etc. Pistäkäähän viestii, jos kiinnostaa 0407561973 Kokeet olis huhtikuussa...Hesan läheltä olen...
Kerros jo et kui?Sen verran on pakko kyllä varmistaa, että eihän nimesi satu olemaan Jaana..?
Pitäskö tuossa valintakoemateriaalissa olla mukana joku EU:n toimielimiä käsittelevä opus? Joka kuuluisi kirjallisen kokeen koemateriaaliin.
Jaahas..Meikäläiselle ei tullut sen kirjeen mukana kuin se Poliisilaki ja Etiikka ja poliisin työ-kirjanen. Pitää varmaankin soitella ja pyytää jos ne lähettäis tännekkin sen EU-opuksen.
Soittelin sinne valintayksikköön ja kyllähän sen EU-läpyskän olisi pitänyt olla mukana. Aikoivat postittaa sen samantien tännekkin. Onneksi tässä on vielä aikaa opiskella sitäkin opusta ennen kokeita. 8.1 ois I-vaihe meikäläisellä..
Soittelin sinne valintayksikköön ja kyllähän sen EU-läpyskän olisi pitänyt olla mukana. Aikoivat postittaa sen samantien tännekkin. Onneksi tässä on vielä aikaa opiskella sitäkin opusta ennen kokeita. 8.1 ois I-vaihe meikäläisellä..
Toinen kerta toden sanoo. Viime tammikuussa olin ensi kertaa testeissä ja pääsin jopa toiseen vaiheeseen, mutta haastattelu meni sitten penkin alle.
4.1.-10 uutta yritystä kehiin. Kirjallinen koe oli ainakin edellisellä kerralla helppo siihen verraten, että en ole niinkään kova tuossa lukemissa ja sain silti 2/3 pistettä ko. osiosta.
Etiikkaa ja poliisin työ opusta kannattaa kuitenkin lukea melko intensiivisesti, jotta saa kirjoitettua aineeseen asiaa. Siitä kun saa kuitenkin sen 5 pistettä maksimillaan.
Tsemppiä kaikille osallistujille!