Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No varmaan riippuu ihan kenen mielipidettä kysytään, jokaisella kuitenkin on omansa. Jos on ihan poliisiainesta niin tuskimpa homma tatuointiin kaatuu.

Eikö intin/sivarin käynti ole enää hakuehto?
Koska intin takia ei anneta koulun aloituksen viivästyä, ei se myöskään varmaankaan ole hakuehto. Joissain tapauksissa tämä kelpaa syyksi, joten mietippä siitä tai googleta viisi (5) sekuntia.

Käsittääkseni Suomessa on parikin polamk:ia käyvää/käynyttä siviilipalvelusmiestä.
Toinen ainakin taisi olla helluntailainen, jolla uskonto esti asepalveluksen suorittamisen.

Onnee kaikille päässeille! :)

Itse meinaan tossa ens vuoden kesän/syksyn hakuun tähdätä :) viivyttää hieman tuo ensi viikon silmien laserointi, niin ei voi aikaisemminkaan hakea..

Hieman kaipailisin vinkkejä tuohon seinämään.. oon vaan 166 cm pitkä likka ja tietty tavotteena kympin arvosanalla siitä seinästä yli kipaista.. Kaikki treeni ja taktiikkavinkit ois tervetulleita?? :) :puntti:
Elikkä ponnistusvoimaa kannattaa treenata esim. hyppimällä yhellä jalalla ylämäkeen/portait ylös (ei kannata kaatua), sit ylämäkijuoksuja eli juokset ylämäkee nii nopeesti ja pitkillä askelilla ku lähtee ja tietenki kyykkyhypyt lisäpainoilla toi itelle räjähtävyyttä ja ponnitusvoimaa ;) sitten leukoja ja dippipunnerrust (ja varsinki niit leukoja) nii jaksat sit hypyn päätteeks käsillä vetää ittes seinämän päälle ja hyvä tulee :hyvä:

Onnee kaikille päässeille! :)

Itse meinaan tossa ens vuoden kesän/syksyn hakuun tähdätä :) viivyttää hieman tuo ensi viikon silmien laserointi, niin ei voi aikaisemminkaan hakea..

Hieman kaipailisin vinkkejä tuohon seinämään.. oon vaan 166 cm pitkä likka ja tietty tavotteena kympin arvosanalla siitä seinästä yli kipaista.. Kaikki treeni ja taktiikkavinkit ois tervetulleita?? :) :puntti:

^Melko samoilla linjoilla, paitsi että silmät operoitu jo ja haen parhaillaan kuluvaan hakujaksoon.

Kyselin viime keväällä noiden tatuointien perään polamkin opiskelijalta, joka vastasi että koulussa tatuointeihin ei puututa.

Kyllä koululla on siviilipalveluksen suorittaneita.

Jos siltä pohjalta ei pystyisi tätä työtä tekemään, olisi se karsiva.
Ei tää kyllä mitään fakiirin hommaa loppupeleissä ole, enkä paljoa intin oppeja
ole joutunut käyttämäänkään.... :D

7.1 C-Ryhmä täälläkin!
Hyvinkäältä 88-syntynyt mies. Pitää duunin ohella vaan tota äidinkieltä etc treenailla kovasti. Kunto ja psykologisiin luottamus jo kova.
Ainoa mikä välillä mietityttää on toi seinämä. Olen 175cm about. Leukoja koittanu treenata extra paljon toi seinämä mielessä. Miten olette muut sitä treenanneet? Leukoja menee atm 20-22.

Toi etiikka kirja ja muut lappuset 20+ kertaa lukee läpi ni jotain pitäs alkaa jäämään päähänki. Aineita koitan kirjoitella ja antaa asiasta enemmän tietävien tarkastella ^^

Onnea jo polamk päässeille ja kutsun kokeisiin saaneille.

Moi

Mulla tosiaan sama ryhmä ku sulla!

Seinämä treeniä olisin ainakin vailla. Ei sulla olis mitään hajua missä ko."rastia" vois treenailla?

Lähinnä järvenpää, hyvinkää suunnilla.. Pidetään molemmat silmät auki, jos moinen paikka eteen ilmestyy!

Ite treenailen tällä hetkellä seuraavasti:

ma. uinti
ti. juoksu ja lihaskunto
ke. kamppailulaji
to. kamppailulaji / vapaa
pe. pitkä juoksu
la. puntti
su. vapaa

Mut olis kyllä todella jees päästä myös nukenkantoa ja seinämää harjoittelemaan ennen pääsykokeita!

Treenipaikkoja ja kavereita otetaan matkaan täältä päin=)

Joo, siis ite käyn aina välillä Santiksessa treenamassa esterataa, mut se on alue, johon tarvii kortin, ett pääsee alueelle. Hyvinkään Hakalassa on muistaakseni seinämä, leikkikentillä on seinämiä usein. Voin lähtee treenikamux joskus:)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tuo seinämä on yliarvostettu rasti.. Itse olen 175cm lyhyt, omaan helvetin huonon ponnistusvoiman sekä voimatasot leuanvedossa, ja sain ekalla kerralla 8p suorituksen, en yrittänyt uudestaan vaikka olis mahdollisuus annettu. Sama myös nukenkannossa, itse en ollut koskaan vastaavaa kokeillut ja 10p suorituksen sain (eli on helppo), naisilla toki vaativampaa koska nukke taitaa olla samanpainoinen naisilla ja miehillä.

Huhtikuussa tullaan uudestaan kokeisiin

Nii, itelle tuntuu kyllä toi seinämä aika veemäiseltä rastilta, ainakin mitä oon sitä leikkikentällä treenannut. En tiiä sitten, että vaikuttaako seinämän paksuus kuinka siihen, että miten saa oman ruhonsa hilattua siihen päälle. Itellä pituutta joku 184cm ja painoa 95kg. tietysti jos ois kevyempi niin asia vois helpottua. Penkkipunnerruksesta tulee kylläkin kiitettävä ja leukojakin menee jonkin verran... Tekniikka täytyy vielä hioa niin eiköhän se siitä.

Tuo seinämä on yliarvostettu rasti.. Itse olen 175cm lyhyt, omaan helvetin huonon ponnistusvoiman sekä voimatasot leuanvedossa, ja sain ekalla kerralla 8p suorituksen, en yrittänyt uudestaan vaikka olis mahdollisuus annettu. Sama myös nukenkannossa, itse en ollut koskaan vastaavaa kokeillut ja 10p suorituksen sain (eli on helppo), naisilla toki vaativampaa koska nukke taitaa olla samanpainoinen naisilla ja miehillä.

Joo eipä tuo seinämä niin paha ole, mitä aluksi luulin. En ollut sitä missään harjoitellut, mutta 10 pistettä sain. Nukenkanto on sinänsä helppo, mutta itsellä selkä pyöristyi hiukan ja pari pistettä miinustettiin.Ilmeisesti olen käyttänyt vyötä liikaa punttiharjoittelussa ja nyt ilman tukea en saanut oikeanlaista nostotekniikkaa.

Elikkä ponnistusvoimaa kannattaa treenata esim. hyppimällä yhellä jalalla ylämäkeen/portait ylös (ei kannata kaatua), sit ylämäkijuoksuja eli juokset ylämäkee nii nopeesti ja pitkillä askelilla ku lähtee ja tietenki kyykkyhypyt lisäpainoilla toi itelle räjähtävyyttä ja ponnitusvoimaa ;) sitten leukoja ja dippipunnerrust (ja varsinki niit leukoja) nii jaksat sit hypyn päätteeks käsillä vetää ittes seinämän päälle ja hyvä tulee :hyvä:

Kiitos monipuolisesta vastauksesta :)
Täytynee lisätä viikon reeniohjelmaan tuosta vähän tavaraa!

Hej, kaipailisin treenifrendii esmes seinämänylitystreeneihin etc. Pistäkäähän viestii, jos kiinnostaa 0407561973 Kokeet olis huhtikuussa...Hesan läheltä olen...

Suositut

Back
Ylös Bottom