Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koska intin takia ei anneta koulun aloituksen viivästyä, ei se myöskään varmaankaan ole hakuehto. Joissain tapauksissa tämä kelpaa syyksi, joten mietippä siitä tai googleta viisi (5) sekuntia.Eikö intin/sivarin käynti ole enää hakuehto?
Eikö intin/sivarin käynti ole enää hakuehto?
Elikkä ponnistusvoimaa kannattaa treenata esim. hyppimällä yhellä jalalla ylämäkeen/portait ylös (ei kannata kaatua), sit ylämäkijuoksuja eli juokset ylämäkee nii nopeesti ja pitkillä askelilla ku lähtee ja tietenki kyykkyhypyt lisäpainoilla toi itelle räjähtävyyttä ja ponnitusvoimaa ;) sitten leukoja ja dippipunnerrust (ja varsinki niit leukoja) nii jaksat sit hypyn päätteeks käsillä vetää ittes seinämän päälle ja hyvä tulee :hyvä:Onnee kaikille päässeille!
Itse meinaan tossa ens vuoden kesän/syksyn hakuun tähdätä viivyttää hieman tuo ensi viikon silmien laserointi, niin ei voi aikaisemminkaan hakea..
Hieman kaipailisin vinkkejä tuohon seinämään.. oon vaan 166 cm pitkä likka ja tietty tavotteena kympin arvosanalla siitä seinästä yli kipaista.. Kaikki treeni ja taktiikkavinkit ois tervetulleita??
Onnee kaikille päässeille!
Itse meinaan tossa ens vuoden kesän/syksyn hakuun tähdätä viivyttää hieman tuo ensi viikon silmien laserointi, niin ei voi aikaisemminkaan hakea..
Hieman kaipailisin vinkkejä tuohon seinämään.. oon vaan 166 cm pitkä likka ja tietty tavotteena kympin arvosanalla siitä seinästä yli kipaista.. Kaikki treeni ja taktiikkavinkit ois tervetulleita??
7.1 C-Ryhmä täälläkin!
Hyvinkäältä 88-syntynyt mies. Pitää duunin ohella vaan tota äidinkieltä etc treenailla kovasti. Kunto ja psykologisiin luottamus jo kova.
Ainoa mikä välillä mietityttää on toi seinämä. Olen 175cm about. Leukoja koittanu treenata extra paljon toi seinämä mielessä. Miten olette muut sitä treenanneet? Leukoja menee atm 20-22.
Toi etiikka kirja ja muut lappuset 20+ kertaa lukee läpi ni jotain pitäs alkaa jäämään päähänki. Aineita koitan kirjoitella ja antaa asiasta enemmän tietävien tarkastella ^^
Onnea jo polamk päässeille ja kutsun kokeisiin saaneille.
Hienoa, että teinix-kielen osaaminen vaaditaan nykyään myös poliisin virkatehtävissä. Sillä pärjää humalaisen nuorison kanssa melko pitkälle.Voin lähtee treenikamux joskus
Tuo seinämä on yliarvostettu rasti.. Itse olen 175cm lyhyt, omaan helvetin huonon ponnistusvoiman sekä voimatasot leuanvedossa, ja sain ekalla kerralla 8p suorituksen, en yrittänyt uudestaan vaikka olis mahdollisuus annettu. Sama myös nukenkannossa, itse en ollut koskaan vastaavaa kokeillut ja 10p suorituksen sain (eli on helppo), naisilla toki vaativampaa koska nukke taitaa olla samanpainoinen naisilla ja miehillä.
Elikkä ponnistusvoimaa kannattaa treenata esim. hyppimällä yhellä jalalla ylämäkeen/portait ylös (ei kannata kaatua), sit ylämäkijuoksuja eli juokset ylämäkee nii nopeesti ja pitkillä askelilla ku lähtee ja tietenki kyykkyhypyt lisäpainoilla toi itelle räjähtävyyttä ja ponnitusvoimaa ;) sitten leukoja ja dippipunnerrust (ja varsinki niit leukoja) nii jaksat sit hypyn päätteeks käsillä vetää ittes seinämän päälle ja hyvä tulee :hyvä:
Ai hitto, ennustan kännykän viestimuistin täyttymistä lähiaikoina :DHej, kaipailisin treenifrendii esmes seinämänylitystreeneihin etc. Pistäkäähän viestii, jos kiinnostaa 0407561973 Kokeet olis huhtikuussa...Hesan läheltä olen...
Täytyykö uinnissa hypätä pää edellä altaaseen?