Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
mittaavatko nuo tuolla terveystarkastuksessa koskaan maksa-arvoja? asia ei huolestuta erityisemmin minua koska alkoholia en itse juuri nauti ja en 3.vaiheeseen päässytkään. mutta mielenkiinnosta kysäsen koska terveydenhoitaja asiasta mainitsi.

mittaavatko nuo tuolla terveystarkastuksessa koskaan maksa-arvoja? asia ei huolestuta erityisemmin minua koska alkoholia en itse juuri nauti ja en 3.vaiheeseen päässytkään. mutta mielenkiinnosta kysäsen koska terveydenhoitaja asiasta mainitsi.

Ei ainakaan mulle mitattu. Muutenkin oli sellainen aika nopea toimitus ainakin omasta mielestäni. Katottiin vähän sinne päin ja sen jälkeen sanottiin, että esteitä ei löytynyt. Esimerkiksi omassa työssäni työterveyshuollossa tehtävä tarkastus on paljon tarkempi

Ei siellä normaalisti mitään verikokeita oteta. Kai siihenkin testiin mahdollista päästä on jos ihan keltasena sisään kävelee....

Minkäs ikäisenä nykyään voi pitää mahdollisena poliisikouluun pääsyä jos kaikki natsaa?

Minkäs ikäisenä nykyään voi pitää mahdollisena poliisikouluun pääsyä jos kaikki natsaa?
Eikös vielä ole vaatimuksena 19-vuoden ikä ja vuosi työkokemusta? Armeijapakkoahan ei enää ole, joten periaatteessa jo 19v voisi päästä sisään. Itse olin 20v kun aloitin koulun.

Eikös vielä ole vaatimuksena 19-vuoden ikä ja vuosi työkokemusta? Armeijapakkoahan ei enää ole, joten periaatteessa jo 19v voisi päästä sisään. Itse olin 20v kun aloitin koulun.

Selvä homma. Joskus olen vain sensuuntaista huhua kuullut, että tarttis melkeen olla muutaman vuoden päälle 20, että olis tsäänssiä päästä sisään. Perusteina se, että pitäis olla elämänkokemusta jonkun verran ja näin ollen ei kovin nuorta hakijaa haluta sisään.

Olen myös kuullut, että pätevistä hakijoista olis pulaa?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Varsinaista alaikärajaahan ei enää ole. Mutta amis/ lukio, vähintään B-kortti ja asevelvollisuuden suorittaminen asettaa tietty omat esteensä. Vuoden työkokemus on joillakin 18-vuoden ikään mennessä jo kesätöistä tms. neppailusta.

Teoriassahan voisi vetää lukion kahteen vuoteen, saada B-kortin (täyttää 18) samana päivänä ku hakujakso loppuu ja olla näin alle 18,5 kun koulunsa alkaa.

Oli muuten meikäläisellä ynseä lääkäri,suorastaan vittuili sotilaspenkkituloksesta:D

Taidettiin sitten käydä saman setän pakeilla. Tiukkasi meikäläiseltä myös "nappien" käytöstä. Aikamme asiasta intettyämme äijä sitten kysyy sotilaspenkki tulosta. Tuloksen kerrottuani toteaa vain, että oletkin sitten aika löysässä kunnossa.:wtf:

Aikamme asiasta intettyämme äijä sitten kysyy sotilaspenkki tulosta. Tuloksen kerrottuani toteaa vain, että oletkin sitten aika löysässä kunnossa.:wtf:

Hah :D sama jätkä,sen mielestä en kans ollu hirveesti salilla käyny.Kuulemma alle 35 tuloksella ei kannata sm-kisoihin lähteä:hyvä:

"varapaikan unelmoija"

Kyllä ne varasijalaiset ainakin jo päätetty on... Itelle aikoinaan ei kyllä tullu mitään lappua, soittivat vaan koululta myöhemmin että tarvis lääkärintarkastukseen mennä.

Onko nyt kenellekkään terkkarikutsua saamattomalle vielä soitettu koululta?

nimimerkillä: "varapaikan unelmoija"

Onko nyt kenellekkään terkkarikutsua saamattomalle vielä soitettu koululta?

nimimerkillä: "varapaikan unelmoija"

Eipä oo ei.. Käsittääkseni saa käydä aikamoinen tuuri, että jälkikäteen soittelevat terveystarkastuksiin.
Ite oon jälleen kerran avannut tuon Poliisin työ ja etiikka kirjan uutta lukemista varten. Täs on nyt hyvin aikaa treenata kaikkia osa-alueita tuohon seuraavaan pääsykokeeseen.

Enää ei tarvi enskerralla jännittää tai kysellä muilta mitä siellä pääsykokeessa tulee vastaan.

Vitutus on melkoinen. Mutta ei se auta kun yrittää uudestaan. Tsemppiä vaan muillekkin uuteen hakuun ketkä ei tälläkertaa tullu valituks. :thumbs:

Selvä homma. Joskus olen vain sensuuntaista huhua kuullut, että tarttis melkeen olla muutaman vuoden päälle 20, että olis tsäänssiä päästä sisään. Perusteina se, että pitäis olla elämänkokemusta jonkun verran ja näin ollen ei kovin nuorta hakijaa haluta sisään.

Hakuvaatimuksissa mainitaan vähintään lyhytaikainen B-luokan ajo-oikeus. Tämä tarkoittaa käytännössä 18-vuoden ikää. Jos muut hakuvaatimukset täyttyvät, vaaditaan pääsykokeessa menestymistä jotta kouluun pääsee. Eli "ei tartte melkeen olla päälle kakskyt" päästäkseen tuonne sisälle.

Suositut

Back
Ylös Bottom