Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SniffDaddy sanoi:Onko se nykyään se miesten penkkipunnerrus 60 kg vai 65 kg?
Anonymity sanoi:Possuli ,): Mulla oli aikoinaan pääsykokeissa vaikein osa-alue fyysisissä testeissä juoksu...
alikkiiski sanoi:Hei Hercules! Mitä luulet, mikä oli sun huonoin osa-alue. Kirjoitustaito, fyysiset vai jännitys ym? Minä kuitenkin uskon, että jos on kova motivaatio, eikä ole mikään ihan palikka, niin mahdollisuudet ovat varmasti hyvät.
alikkiiski sanoi:Millaisia ne ryhmätehtävät ovat olleet? Niistä ei ole mitään havaintoa.
Malz sanoi:Jotkut helvetin typerät ihmiset ovat menneet korottamaan poliisin ruotsin kielen osaamisen taso vaatimusta. Huhujen (siis tosiaan huhujen) mukaan olen kuullut että jos aikoo päästä kieli kokeesta (valtakunnallinen ruotsin kielen koe tjsp) pitää tulos olla samaa luokkaa kuin kirjoittaisi lukion keski pitkän ruotsin C:n arvoisena...
. Eiköhän suomessa kaikki kuiteskin osaa jotenkin suomea puhua, ettei luulisi parista kielitaidottomammastakaan poliisista olevan haittaa.Anonymity sanoi:PriYa: Muoks: Poliisikoulussa (jos pääsee sisälle) jotkut muut testit ovat paljon paskempia. Mieleeni muistuu verenmaku ja oksennus suussa tehty viivatesti... En muistele kaiholla... ;) Kuka muistaa?

Anonymity sanoi:Nii joo, tiikerihyppy... ja heti sen jälkeen on sitten se seinän ylitys vai?

kpsk sanoi:Kauanko siinä hakuprosessissa menee paperien lähettämisestä viimeisten paperien vastaanottoon? Noin suunnilleen?
kpsk sanoi:Kauanko siinä hakuprosessissa menee paperien lähettämisestä viimeisten paperien vastaanottoon? Noin suunnilleen?
Ja onko tuo viivatesti (piip-testi) sellainen että on kaksi viivaa, joiden väliä juostaan, ja piip kuuluu tihenevään tahtiin? Se on hieman tekniikkalaji. Sain 120 tulokseksi, tosin en tiedä mikä se on. Olin kuitenkin toiseksi paras 30-henkisessä liikkaryhmässä.