Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Vilimitähti oli yks ukko, poliisi-tv teki sen hausta juttua siellä. Syksyllä tulee kuulema telkkarista.

4.7 ja 1.5 oli otsikot tällä kertaa.

Vilimitähti oli yks ukko, poliisi-tv teki sen hausta juttua siellä. Syksyllä tulee kuulema telkkarista.

4.7 ja 1.5 oli otsikot tällä kertaa.

Ne ei varmaan oo samat enää huomenna tai torstaina just siks ettei jäljellä olevat hakijat saa niitä tietää etukäteen. Mutta olipa teillä ainakin helpot aiheet!!!!! Mitähän meille torstaiksi on keksitty :eek:

Olipas muuten päivän, ihan tyytyväinen oon paitsi aamun testit meni vähän huonosti, osa jännityksen osa unen puutten vuoksi.

Kuntokoe on oikeasti rankka, olin juoksun jälkeen ihan laatta kurkussa ja penkin jälkeen olin niin hapoilla, sitten altaaseen.huh.

Näin heti parkkipaikalla yhden hurjan pattikarjun, mietin mielessäni että tuo ei selviä kuntokokeesta, noeipä selvinny, juoksu meni ilmeisesti yli 7.15 ja uinnissa melkein hukkui(+), heti aamusta kotimatkalle.

Hyvännäköstä neitosta oli niin oppilaissa kuin myös hakijoissakin :) urheilullista porukkaa suurin osa, ja on kyllä todella vaikea tosta joukosta selvitä kouluun :)

mut siis ei aihe ollu niin yksselitteinen kun "vastuu työssä ja vapaa-aikana", ei nyt enempää kerrota kun ei tosiaan tiedä tuleeko teille samat aiheet. Se olis vähän ku kaivais itelleen hautaa :)

Noh, lihaksilla tai urheilullisuudella ei kirjoiteta hyviä aineita. Urheilun osuus on kuitenkin vain pieni osa kokonaisuudesta.

Onko eilen ja tänään pääsykokeissa käyneillä hajua minkä verran poukkaa on tippunut jo kuntotesteissä pois listoilta? Ja minkä verran porukkaa jättänyt saapumatta koko pääsykokeeseen?

Eilen tipahti vain muutama pois meidän, nimenhuudossa oli muutama poissaolo muistaakseni.
eiköhän se 400 kuitenkin ainaki käy suorittamassa.

Ihan asiallinen päivä eilinen. Tänään voi ihan hyvällä omallatunnolla jättää jalkareenit väliin, sen verran on reidet kipeet, heh... testit meni ihan hyvin, ainoastaan ryssimisen makua niistä psykologista ja paljon. "Laatikkoleikki" ei sitten avautunut ollenkaan, muutenkin paljon alle keskiarvon ne meni.:curs: Vissiin unessa vielä aamusta, mut loppupäivä meni hyvin! Terveiset B1 ryhmälle, hyvin vedettiin!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Noniin, nyt on kaikilla kokeet ohi. Tuntemuksia, kommentteja? Omasta mielestäni päivä oli mielenkiintoinen, mukava sekä raskas. Omaan suoritukseeni olen tyytyväinen, enkä usko, että olisin pystynyt tekemään paremmin. Tottakai esim. kunokoe olisi voinut mennä paremmin, mutta kaikkeni annoin ja sen on riitettävä.

Mulla meni kans kirjallinen osio tosi nappiin. Psykologisista noi matemaattiset ja avaruudelliset hahmottelutehtävät meni hyvin ainakin niiden keskiarvojen mukaan mitä siinä testin jälkeen annettin. kuntokokeessa nukesta ja seinästä täydet, penkki 18, vatsat 25 ja leuat 16. Luottavaisin mielin odottelen kutsua 2-vaiheeseen, mutten nuolase ennen kun tipahtaa.

Nyt jää valitettavasti poliisikoulun kokeet väliin, koska tuli lähtö rauhanturvaamistehtäviin. Noh ehkäpä ensi vuonna sitten.

Olin siinä maanantain ryhmässä,aloitettiin jumpalla. Omiin tekemisiin olen kyllä suht tyytyväinen, varsinkin ainekirjoitus ainakin omasta mielestä meni hyvin. Laatikkojutut ei oikein natsannut, enemmän olisi pitänyt ehtiä. Eikös ikämiehet saa muka helpotusta, mitä? Jos ei nyt nappaa, niin vuoden päästä uudestaan.:anssi:

Noniin, nyt on kaikilla kokeet ohi. Tuntemuksia, kommentteja? Omasta mielestäni päivä oli mielenkiintoinen, mukava sekä raskas. Omaan suoritukseeni olen tyytyväinen, enkä usko, että olisin pystynyt tekemään paremmin. Tottakai esim. kunokoe olisi voinut mennä paremmin, mutta kaikkeni annoin ja sen on riitettävä.

Joo ohi on ja ihan kivasti kyllä meni. Taso oli mun nähdäkseni aika kova, joten ei voi kyllä yhtään olla varma jatkoon pääsystä! Tein parhaani ja se riittää mulle, tietysti harmittaa jos ei pääse 2. vaiheeseen. Nyt jännätään 2 viikkoa että kuis ämmän käy!!!!!! :0
Päivä oli kyllä rankka, ei tarvinnu illalla unta odottaa... Tänään tuntuu kyllä joka lihaksessa se eilinen höykytys :D :zzzz:
Porukka oli tosi kannustavaa ja mukavaa, oli kiva päivä!! :) Hyvin me tytöt ainakin vedettiin!!!!!!!

Mieltäni askarruttaa, vaikuttaako seinänylittämisessä alastulotyyli millään tavalla? Itse en kokoni ja massani puolesta hyppäisisi 230 cm:n korkeudelta. Saattaisi olla entiset polvet sen jälkeen. Vai onko lattialla patjoja pehmittämässä laskeutumista?

Morjensta!

Liikunnan opettajat sanoivat tänä aamuna että vain parikymmentä oli tippunut liikuntakokeissa. Tarkkoja määriä eivät sanoneet, mutta sen sanoivat että se puoli nyt ainakin on parantunut huomattavasti. aikaisemmin tippuneita on kuulemma ollut suhteessa huomattavasti enemmän.

onnea vain loppukoitoksille.

Kirjallisissa porukkaa tippuu eikä kuntokokeessa kuulemani perusteella. Alastulotyyli ei vaikuta millään tavalla. Suoritus loppuu siihen kun olet punnertanut itsesi seinämän päälle kädet suoraksi ja saanut jalkasi toiselle puolelle seinämää. Lattialla on patjoja kyllä pehmentmässä pudotusta.

Seinämän ylityksessä ei vähennetä pisteitä vaikka jättää telemarkit tekemättä. Omat polveni ainakin kestivät 107kg painon ja kannattaa myös huomata että ei ne jalat kuitenkaan sieltä 230:stä tule alas, voihan sitä roikkua käsillä ja pudottautua maahan hyvinkin matalalta. Lisäksi lattialla on jumppamatto pehmentämässä alastuloa.

Kiinnitin myös huomiota siihen että porukka oli paljon parempikuntoista kuin viimeksi hakiessani. Omasta ryhmästäni huomasin vain yhden jolla jäi kuntotestit kesken.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom