Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ihan vaan kommenttina: ei tuo peruspilarirakenne nyt mikään pikkutarkka täsmäkysymys ole, koko EU:n hallintorakenne perustuu sille...

No ei ole, mutta muistelen, että kyseisessä prujussa ne oli vain jostai kuviosta otettavissa. Tosin omista pääsykokeista on jo vuosia aikaa niin muisti voi pettää.

mun mielestä jos pitää muistaa mitä tahansa sanatarkasti ei ole kyse enää asian sisäistämisestä, vaan hyvästä muistista. :D

ja joo, kolme peruspilaria on ihan perus juttu

mun mielestä jos pitää muistaa mitä tahansa sanatarkasti ei ole kyse enää asian sisäistämisestä, vaan hyvästä muistista. :D

ja joo, kolme peruspilaria on ihan perus juttu

Eipä siellä pääsykokeissa mitään ihme essee kysymyksiä siinä tentissä ole. Lähinnä luetteloita tai sanatarkasti poliisilaki 1 § kirjottamista. Taisi joku kysymys olla johon pysty vastaamaa hieman pidemmälti.

Kirjoitelma ja tiivistelmä onkin sitten eri juttu...

Jos selviää yläasteen tentistä, selviää kyllä pääsykokeesta (ja sitä myöten niillä aivoilla koko peruskurssin + mahdollisen alipäällystön tenteistä..)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onko kenelläkään kokemusta/tietoa tarkasti, että saako Kelalta tukea, jos asuu omassa asunnossa lemmikin kanssa? Vai meneeköhän varmasti omakustanteiseksi.

Onko kenelläkään kokemusta/tietoa tarkasti, että saako Kelalta tukea, jos asuu omassa asunnossa lemmikin kanssa? Vai meneeköhän varmasti omakustanteiseksi.

"Asumislisä
Asumislisää tai yleistä asumistukea ei myönnetä, jos opiskelija on oikeutettu oppilaitoksen maksuttomaan asuntolapaikkaan.

Asumislisä voidaan kuitenkin myöntää muuhun vuokra-asuntoon seuraavissa tilanteissa:

1. Opiskelijalla on ennen opiskelupaikan hakemista ollut asunto, josta käsin hän voi opiskella kyseisessä oppilaitoksessa.
2. Opiskelija ei voi terveydellisistä tai vastaavista erityisen painavista syistä asua oppilaitoksen asuntolassa.
3. Opiskelija asuu parisuhteessa opiskelupaikkakunnalla tai paikkakunnalla, josta päivittäinen koulumatka on mahdollinen. "

Lainattu suoraan koulun sivulta.Varmaan olet tuon kyllä jo lukenutkin.

Joo olen lukenut eikä tuo vastaa suoraan kysymykseeni. :) ajattelin kysellä ensin, josko jollakin olisi kokemusta tai muuta tietoa asiasta ennenkuin soittelen Kelaan.

Joo olen lukenut eikä tuo vastaa suoraan kysymykseeni. :) ajattelin kysellä ensin, josko jollakin olisi kokemusta tai muuta tietoa asiasta ennenkuin soittelen Kelaan.

Siis mietit että vaikuttaako lemmikki jotenkin asumistuen saamiseen? Ei vaikuta, vaan ainoastaan nuo seikat mitkä Haddi jo tuossa listasikin.

Tossa tuli puhetta yhden tutun kanssa seinän ylityksestä noissa fyysisissä testeissä. Missäs jengi on harjoitellut sen ylitystä täällä Helsingissä? Leikkikentiltähän niitä taitaa löytyä, mutta jos ois suositella ihan konkreettista paikkaa. Täältä ketjusta saattaa löytyä tähän vastaus, mutta kun en jaksa lähteä etsimään. Mun aikaan kun tätä osiota ei ollut lainkaan eli ei ole itse tarttenut tätä harjoitella.

Uudistan kysymykseni.

446 osallistujaa valintakokeisiin... Aika paljon on yrittäjiä. Kuinkahan paljon on sellaisia, jotka vain hakevat, mutta eivät kuitenkaan osallistu kokeisiin... Pitää ilmeisesti tällä kertaa onnistua joka osa-alueella loistavasti, jotta jatkoon kakkosvaiheeseen pääsisi. Jyvät karsitaan akanoista varmasti. Itse taidan olla se akana, ainakin siltä nyt tuntuu. Ei meinaa etiikka ja poliisin työ upota millään. Siitä sitten pitäisi ainekkin väsätä, huh huh. (taitaa ilmeisesti tulla viimehetken panikointia, onko muilla?)

446 osallistujaa valintakokeisiin... Aika paljon on yrittäjiä. Kuinkahan paljon on sellaisia, jotka vain hakevat, mutta eivät kuitenkaan osallistu kokeisiin... Pitää ilmeisesti tällä kertaa onnistua joka osa-alueella loistavasti, jotta jatkoon kakkosvaiheeseen pääsisi. Jyvät karsitaan akanoista varmasti. Itse taidan olla se akana, ainakin siltä nyt tuntuu. Ei meinaa etiikka ja poliisin työ upota millään. Siitä sitten pitäisi ainekkin väsätä, huh huh. (taitaa ilmeisesti tulla viimehetken panikointia, onko muilla?)

Samallalailla joudut parhaasi tekemään,oli hakijoita 100 tai 1000.Nyt vaan hyvillä mielin katsomaan mitä testit tuovat tullessaan:thumbs:

Onko muuten niin että 2. vaiheeseen pääsee jokainen joka suorittaa ekan vaiheen hyväksytysti, ihan sama paljonko pisteitä, eli siis siinä ei vielä karsita läpi päässeitä ja sitten hyvin läpi päässeitä? Vaan annetaan mahd vielä näyttää erikoisosaamista 2.vaiheessa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom