Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä joku raja sais olla "rasistisilla" yleistyksilläkin!!1! :curs: :evil:hömppä sanoi:Lyhyesti ja ytimekkäästi: koska nuo iranit ja irakit on tarpeeksi turvallisia? Sellasiahan ne on olleet koko ajan, joten olosuheet heille ihan normaalia ja vielä itsehankittuja:jahas:
Kuinkas muuten pakkis yleensäottaen syhtautuu näihin "rasistisiin" viesteihin että tietää mitä rustata ettei saa banneja...
hömppä sanoi:...
Kuinkas muuten pakkis yleensäottaen syhtautuu näihin "rasistisiin" viesteihin että tietää mitä rustata ettei saa banneja...
kahlaajalintu sanoi:Uskoni sik.. poliiseihin alkaa palautumaan Vieläkun ne loputkin maat saataisiin palautus listalle.
RRKalle sanoi:Vielä kun saataisiin jokainen joka ei ole töissä eikä omaa kansalaisuutta talutettua lentokoneeseen. Jos maa on turvallinen niin vittuako niitä täällä pitämään? Vaikka eipä se meidän tilannetta muuta. Näitten maahanmuuttajien wannabe-gangsta-kakarathan ne niitä sikoja on.
putka sanoi:Mukanani ollut mustalainen ryösti siltä vielä kaupan päälle vaatteiden taskuista kaikki rahat ja arvoesineet mitä sillä oli mukana.:lol2:
putka sanoi:Mukanani ollut mustalainen ryösti siltä vielä kaupan päälle vaatteiden taskuista kaikki rahat ja arvoesineet mitä sillä oli mukana.:lol2:
Totes vaan mulle ku lähdettiin et vitun naapuri on kumminki pölliny ne joltain... heh heh, pata kattilaa soimaa.
jarivaha sanoi:Aika lyhytnäköinen kriteeri tuo ei työtä. .
Miksi sua ny niin kamalasti ärsyttää jos rikoksiin syyllistyneitä somaleita moititaan tai haukutaan? Jos keskustelun taso on mielestäsi lapsellinen niin ei somalitkaan niin sivistyneesti keskustele foorumeilla eikä tosielämässä.Bisley sanoi:Miksköhän mä en yllättyny yhtään?:down:
Totes vaan mulle ku lähdettiin et vitun naapuri on kumminki pölliny ne joltain... heh heh, pata kattilaa soimaa.
putka sanoi:Jos keskustelun taso on mielestäsi lapsellinen niin ei somalitkaan niin sivistyneesti keskustele foorumeilla eikä tosielämässä