Poliisi: Somalia tarpeeksi turvallinen palautuksiin

Status
Viestiketju on suljettu.
Eipäs nuolaista ennen kuin tipahtaa, tuo on vasta yhden tahon käsitys asiasta. Saas nähdä milloin näitä palautuksia oikeasti alkaa tapahtua...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä mä just luin, että ihmiskunnan historian aikana tasan yksi (1) somali on palautettu Suomesta Somaliaan. Siis 1 (yksi).

Keskustelu on siis vielä varsin teoreettisella tasolla.

Missään vaiheessa nämä palautukset eivät tule koskemaan lainkuuliaisia ja kunnollisia somaleja, joilla on Suomessa turvapaikka tai kansalaisuus.

Suurin vaikutus tällä on uusiin turvapaikanhakijoihin, joita ilmeisesti virtaa Suomeen koko ajan, ja joille on ollut pakko antaa ainakin väliaikainen (esim. vuoden) oleskelulupa saman tien sillä perusteella, että heitä ei voida lähettää takaisin Somaliaan (vaikka turvapaikkahakemus on selvästi perusteeton), koska se ei ole turvallista.

Mahdollisesti palautukset/karkotukset tulevat jatkossa koskemaan myös vakaviin rikoksiin syyllistyneitä pysyvän oleskeluluvan tai turvapaikan saaneita somaleja. Ehkä.

hömppä sanoi:
Lyhyesti ja ytimekkäästi: koska nuo iranit ja irakit on tarpeeksi turvallisia? Sellasiahan ne on olleet koko ajan, joten olosuheet heille ihan normaalia ja vielä itsehankittuja:jahas:
Kuinkas muuten pakkis yleensäottaen syhtautuu näihin "rasistisiin" viesteihin että tietää mitä rustata ettei saa banneja...:rolleyes:
Kyllä joku raja sais olla "rasistisilla" yleistyksilläkin!!1! :curs: :evil:

Mä nimittäin jostain syystä
(luettuani läpi "Minkälaisista munista naiset tykkäävät sisäisesti" -ketjun yhdellä istumalla)
tulkitsen ton sun viestis siten, että sä luokittelet nyt kaikki irakit ja iranit aivan pienimunaisiksi jätkiksi.

:D

:D :joulu6:

Asiaa, tervemenoa somput, aika kauan teitä täällä jaksettiinki katella! Voi kyllä sanoa, ettei tule ikävä niitä ketkä täältä lähtee. Moniosaajien kyvyt on siis selvästi tunnistettu ja poliisi katsoo heidän olevan pelkästään hyödyksi kotimaassa.:lol2: Vielä ku sais noita irakilaisia ja iranilaisia lähtemään, niin täähän alkais näyttää jo hyvältä.

Eipä kannata vielä alkaa riehumaan. Eiköhän ne sompendaalit tänne jää vielä jollain konstilla. Niillä kun on se Mohammed-pilakuvaloukkauskin juuri takana, niin eihän niiden tunteita voi loukata enää poistamalla pahimpia paskiaisia Suomesta. :david:

Suomi on parasiittien paratiisi aina ja ikuisesti.

hömppä sanoi:
...

Kuinkas muuten pakkis yleensäottaen syhtautuu näihin "rasistisiin" viesteihin että tietää mitä rustata ettei saa banneja...:rolleyes:

Ei nyt taas sekoiteta realismia rasismiin.

kahlaajalintu sanoi:
Uskoni sik.. poliiseihin alkaa palautumaan :rock: Vieläkun ne loputkin maat saataisiin palautus listalle.

Ei riitä että uskosi poliiseihin palautuu, pitäisi vielä saada ulkomaalaisviraston ja työministeriön hyväuskoiset hölmöt virkamiehet ja sos,dem puolueen kukkahattuiset sosiaalitantat tajuamaan etteivät somalit tänne kuulu.

RRKalle sanoi:
Vielä kun saataisiin jokainen joka ei ole töissä eikä omaa kansalaisuutta talutettua lentokoneeseen. Jos maa on turvallinen niin vittuako niitä täällä pitämään? Vaikka eipä se meidän tilannetta muuta. Näitten maahanmuuttajien wannabe-gangsta-kakarathan ne niitä sikoja on.

Aika lyhytnäköinen kriteeri tuo ei työtä. Milestäni ainakin ne jotka ovat syyllistyneet toistuvasti rikoksiin voitaisiin kyllä karkottaa.

Erittäin hyvä.

Pakko on joskus ihmetellä, miten somalit on edes onnistunut kaikissa maissa minne ne ikinä vaan on leirinsä tehnyt, aiheuttamaan epäjärjestystä, pahennusta, puukotuksia, eikä kukaan ole edes harkinnut koskaan työntekoa.

Siinä on koko rodussa, joitain poikkeuksia, yksittäisiä yksilöitä lukuunottamatta perhanasti mätää!! :curs:

Tiedän kyllä mistä puhun sillä noitten paskojen kanssa on tullut kyllä tapeltua. Omassa nuoruudessani tuli kerran riitaa yhen somalin kanssa, se oli oikein vitun ylimielinen " jenkki gangsta"-tyyppi. No, kerran se yritti kiristää multa rahaa ja väitti että mä oon vasikoinu koulussa rehtorille ku se oli varastellut sieltä jotain. Vähän siinä huudettiin toisillemme mut tilanne rauhottui muutamaksi kuukaudeksi, ilman turpiinvetoa, ei puolin eikä toisin. Mutta jatkuvat uhittelut alkoi tyyliin, " jos sua vasikka näkyy kaupungilla niin vittu me vedetään sua päähän! " . Alkoi sitten perkele sen verran kypsyttää että kerran kaupungilla ollessani illalla, se tuli taas kauheella kaveriporukalla siihen uhkailemaan, mulla paloi hihat ja pyöritin sitä hupusta pitkin lumihankia. Sen kaverit meni kaikki vaan kauemmas seisomaan.
Mukanani ollut mustalainen ryösti siltä vielä kaupan päälle vaatteiden taskuista kaikki rahat ja arvoesineet mitä sillä oli mukana.:lol2:
Totes vaan mulle ku lähdettiin et vitun naapuri on kumminki pölliny ne joltain... heh heh, pata kattilaa soimaa.

putka sanoi:
Mukanani ollut mustalainen ryösti siltä vielä kaupan päälle vaatteiden taskuista kaikki rahat ja arvoesineet mitä sillä oli mukana.:lol2:
Totes vaan mulle ku lähdettiin et vitun naapuri on kumminki pölliny ne joltain... heh heh, pata kattilaa soimaa.

Ei vittu, klassikko :D

jarivaha sanoi:
Aika lyhytnäköinen kriteeri tuo ei työtä. .

Mitä lyhytnäköistä tuossa on? Miksi suomalaisten pitäisi elättää muiden maiden kansalaisia?

Bisley sanoi:
Miksköhän mä en yllättyny yhtään?:down:
Miksi sua ny niin kamalasti ärsyttää jos rikoksiin syyllistyneitä somaleita moititaan tai haukutaan? Jos keskustelun taso on mielestäsi lapsellinen niin ei somalitkaan niin sivistyneesti keskustele foorumeilla eikä tosielämässä.
Jos manne pöllii somalilta valmiiksi varastetun uuden nokian kännykän niin kumpi on väärässä? Ei ketään kiinnosta, mua lähinnä naurattaa.

putka sanoi:

:lol2:

Tästä ei paljon hauskemmaksi juttu muutu!

putka sanoi:

Ei prkl, sain tuosta kyllä semmosen naurukohtauksen ettei mitään rajaa :hyper:

putka sanoi:
Jos keskustelun taso on mielestäsi lapsellinen niin ei somalitkaan niin sivistyneesti keskustele foorumeilla eikä tosielämässä

Täysin riippumatta toisen osapuolen käymän keskustelun sivistyksen tasosta, yritän ainakin pitää kiinni omastani.
Ilmeisesti moderaattoreilla oli ongelmia aikaisempien viestieni kanssa, toivottavasti nyt menee asia läpi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom