Polar S610i / S410 omistajia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naapu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Terveppä terve!

Polarin sivuilla on tullut vietettyä usempiakin tovi, eikä sana googlekaan tunnu urakan jälkeen uudelta. Enkä siltikään saanut irti kunnon kuvaa näitten mittarien todellisista hyödyistä ja sisällöistä.

Kyseisissä malleissa siis löytyypi tuo mahdollisuus siirtää atk:lle dataa treenien kulusta ja suunnitelmista. Täten minuapa alkoikin sitten kiinnostamaan nuo kyseiset kalliit lelut.

Minkälainen on softa joka tulee mukana, toimiiko hyvin?
IR / SonicLink kokemuksia?
Onko tietskarilla analysoinnista ja kikkailusta merkittävää hyötyä treeniin?

Kaikki kokemukset malleista vaan pöytään!

Itselläni on tuo s610i ja olen käyttänyt sitä lähinnä lenkkeilyssä ja muissa airoobisissa suorituksissa. Itselläni ei ole mitään valittamista ko. laitteesta ajanut tarkoituksensa ihan hyvin.
Yksi näppärämmistä ominaisuuksista on intervalien ohjelmointi esim. lenkkeilyä varten ylä ja alasykerajojen kera. (kello piippaa aina vedon alotuksen ja lopetuksen)

Normaali kuntosaliharjottelussa olen muutaman kerran sykemittaria käyttänyt, ilman kummempia kiksejä :)

Tiedonsiirtoon käytän ir porttia ja mukana tuleva polarin tietokoneohjelmaa, joka on varsin kätevä. Saa mukavasti pidettyä treeniallakkaa ja katseltua sykekäyriä sekä energian kulutuksia.

Mulla on toi S410 ollut puolisen vuotta ja voin vain suositella :thumbs: Erityisesti HIIT:tiä on ollut hyvä tehdä tuon intervallitoiminnnon avulla. Soniclink pelittää aina loistavasti, joka oli mulle vähän yllätys. Kivahan noita käppyröitä on katella ja vähän tulevia aerobisia suunnitella sen datan pohjalta. Osta pois, et pety :kippis1:

Hmm, minkäslainen tuo intervallitoiminto on? Onko siinä valmiina ohjelmia, perustuuko ne "lepposammat" breikit jotenkin sykkeeseen, eli saako tuolla mahdollisesti optimaalisemmat hiitit / omat intervallit käyntiin ?

Entä kuntotesti, onko tuo vain lelu amatööreille ?

Jos tuo intervallitoiminto ei suurella prosentilla paranna harjoittelua ( optimaaliset levähdykset ja spurtit) niin kai sitä voi tyytyä malliin, millä saa vain sykkeet ruudulle (juuri aamun leposyke -> ylikunto warning on tällä hetkellä se haluttavin alue)

Lepposammat breikit lasketaan sykkeestä tai ite säädetyllä ajalla(kuten mulla), voi siis valita. Kuntotesti ei ole mun mielestä pelkkä lelu, olettaen että sitä osaa käyttää. Jos tekee tuon kuntotestin aina samoissa olosuhteissa, esim. aamulla herättyä, voi kehityksen nähdä. Tuo laskee siis maksimisykkeen ja hapenottokyvyn. Itse en ole tolla vielä ehtinyt hifistellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom