En ole aikaisemmin pelannut Pokémon-peleistä muuta kuin Cubella Colosseumia. Siinä oli tosiaan tuo Pokémonien kehittäminen battleilla treenamisen kautta kivaa, ja toisaalta vuoropohjainen battlesysteemi antoi aikaa miettiä omaa siirtoa.
Mutta omasta mielestäni GO:n vetovoima perustuu juuri reaalimaailmasta keräämisen painottamiseen treenaamisen kustannuksella. Pelissä ei tarvitse osallistua battleihin / treenaamiseen lainkaan, ellei kiinnosta. Vähän haastaisin myös tuota pay2win kommenttiakin: ensinnäkin on vaikea sanoa, miten pelissä yleensä määriteltäisiin "voittaminen" ja toisaalta rahallakaan ei saa stardustia, joten aikaa palaa pelissä rajusti vaikka olisi rajaton määrä täkyjä, suitsukkeita ja hautomoita. Itse otan homman ihan keräilemisen hauskuutena, enkä ole suunnitellut mitään maailmanvalloitusta. On huhuttu, että peliin tulisi mahdollisuus vaihtaa örkkejä kaverin kanssa, mitä ainakin itse odotan.
Mulla on Dratini.
Mutta omasta mielestäni GO:n vetovoima perustuu juuri reaalimaailmasta keräämisen painottamiseen treenaamisen kustannuksella. Pelissä ei tarvitse osallistua battleihin / treenaamiseen lainkaan, ellei kiinnosta. Vähän haastaisin myös tuota pay2win kommenttiakin: ensinnäkin on vaikea sanoa, miten pelissä yleensä määriteltäisiin "voittaminen" ja toisaalta rahallakaan ei saa stardustia, joten aikaa palaa pelissä rajusti vaikka olisi rajaton määrä täkyjä, suitsukkeita ja hautomoita. Itse otan homman ihan keräilemisen hauskuutena, enkä ole suunnitellut mitään maailmanvalloitusta. On huhuttu, että peliin tulisi mahdollisuus vaihtaa örkkejä kaverin kanssa, mitä ainakin itse odotan.
Mulla on Dratini.