MULTI Pokémon GO

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dopey
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
.Ovat ilmeisesti Niantic ja Google päässeet yhteisymmärrykseen, että tulevat estämään tuon cheattailun ja syy homman jatkumiseen ilmeisesti, notta Google ei ole vaan viitsinyt "keretä" takaporttia estää mikä ei kyllä yllätys!!
Täällä vihdoin sain CP:ssa 3 tonttua rikki, jee jee :) Dragonite pimun kanssa...

Kyllähän tota tulee näpyteltyä. Aika kovat bonukset vielä tänään ja huomenna päällä eli paree olis grindata. Raidisysteemikin aika hauska, jos löytyy porukkaa. Pari kertaa legendary raidiin harhaillut about 80hlö/20min tahtiin, joihinkin ei yhtään.

Jep! Toi raidi on kyl jees mut pienellä paikkakunnalla kun ollaan niin ei ihan tuollaista ruuhkaa :) Rare candyt oli kans hyvä lisä. Nyt mennään 34 lvl ja matka jatkuu :ruoska:

Lege raidit näemmä jatkuu, että edelleen mahis saada nuo Moltres, Articuno, Lugia ja Zapdos 14.8-31.8.2017 asti

Ihan jees, Articuno jäi kokonaan saamatta, kun vähän hidas sytytys näiden legendaaristen raidien kanssa ja Zapdos ei nyt neljännestäkään raidista vaan halunnut tarttua... Ihan mahtavia kyllä nämä isommat raidit, pienehkössä kaupungissa tuntui alkuun, että oon ainoa pokettelija, mutta onhan siellä väkeä :) Level 32 tän viikon tavoitteena :puntti:

Ei oo oikein ehtinyt näihin, niin ainoastaan Lugia on tarttunut mukaan. Tuovat kyllä mielenkiintoa lisää pelaamiseen.

Nythän on kuun loppuun aikaa metsästää muutkin, vielä ehtii hommata vaikka 100 IV leget itselleen, 15 päivää aikaa.

Jos ei oo vielä liittynyt paikalliseen pogo-ryhmään, niin kannattaa noita raideja varten ehdottomasti. Itellä ei olis mitään toivoa kaataa lvl4+ raideja ellen olisi raidichatissa.
Jossain paikoissa on kyllä ihan ihme elitistiporukkaa, että kannattaa ehkä varautua. Omalle kohdalle ei oo onneksi osunut kahdella eri paikkakunnalla. Tähän asti kaikki sosialisointi on ollut puhtaasti positiivista.

Juu, raidiura lähti ihan uuteen nousuun, kun tajusin liittyä paikkakunnan raidi-wa-ryhmään. Viestiä ryhmään ja reilun puolen tunnin päästä eilenillallakin vajaa 30 tyyppiä paikalle. Isommissa kaupungeissa keskustassa tietysti vähän erilaista, kun väkeä lappaa jatkuvalla syötöllä paikalle parempiin raideihin. Eilen tarttui Zapdoskin viimein 5. yrittämällä :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Täälläkin liityin puoli vahingossa wa ryhmään ja peli helpottui huomattavasti :D Mulle ei o osunut kyllä yhtään negatiivista raid kokemusta. Meidän pikkukaupungin vanhin pelaaja taitaa olla 78V ja niin innoissaan aina selittää noita poke juttuja kaikille :worship: Monta lege raidia oon otellut mutta ei vaan jää kiinni, ainoa Zapdos tällä hetkellä. Joko ihan sviddun huonoa tsägää tai sit mä en vaan osaa :oops:

On mulla Lugioista jäänyt 2/4 ja Moltresista varmaan 2/3, Articunoa en oo päässyt edes yrittämään vielä... Zapdos kyllä antoi odottaa itseään, välttelen varmaan sen raideja tästä lähin, kun se ei musta tykkää :) Mä oon vielä sikahuono heittelijä ja yritän vaan jonkun suoran pallon saada osumaan, kun auttaa sekin enempi kuin täydet hudit. Jaahas, oiskohan iltasella vielä sopivaa raidia kotosalla, kun sinne viimein selviää...

kannattaa treenata niitä kierteitä ni yks kaks huomaa et kaikki jää sillä huomattavasti paremmin kiinni ja pisteitäkin napsuu paremmin

Joo ehdottomasti kierreheitolla kaikki. Se antaa 1.7 kertoimen kiinnijäämistodennäköisyydelle. Ite en enää osaa suoria heittääkään, kun curve on iskostunu selkärankaan.
Raidibosseilla ja miksei normipokeillakin palloja säästääkseen kannattaa harjoitella heittämään kesken hyökkäysanimaation siten, että pallo osuu heti animaation loputtua. Siinä on raidibosseilla vissiin joku 0.2 sec aikaikkuna, kun ovat varmuudella avuttomia. Toinen hyvä kikka on pitää palloa sen aikaa, että saa sopivankokoisen rinkulan ja irroittaa, eikä sen jälkeen koske siihen ennen kuin attack animaatio tapahtuu.

View: https://youtu.be/dmpj1hW4Ha8?t=267
Tossa esim.

Onko kukaan Jyväskylästä joka kuuluisi johonkin WA raid ryhmään? Olisi ensi viikko messuiluja siellä niin kävisi kätevästi lähteä aina välillä hunttaamaan ja raidaamaan :)

Onko kukaan Jyväskylästä joka kuuluisi johonkin WA raid ryhmään? Olisi ensi viikko messuiluja siellä niin kävisi kätevästi lähteä aina välillä hunttaamaan ja raidaamaan :)
Juu, laittele numeroa vaikka privaviestillä ni pääset ryhmiin.

Se saattaa olla vippiominaisuus, en tiedä.

Jaha, tuli kutsu mewtwo raidiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom