MULTI Pokémon GO

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dopey
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ihmisillä on nykypäivänä ihan liikaa ylimääräistä aikaa.

http://yle.fi/uutiset/mobiilipeli_p...ajottaa_meidat_sisaltapain/9033861?origin=rss

"Monikansallisen videopeliyhtiö Nintendon julkaiseman Pokémon Go -pelin nähdään uhkaavan Venäjän sisäistä turvallisuutta"

"Venäjän parlamentissa halutaan rajoittaa Pokémon Go -pelin pelaamista. Kansainväliseksi jätti-ilmiöksi nousseen pelin nähdään turmelevan venäläisiä lapsia ja nuoria.

– On sellainen tunne, että perkele on saapunut tämän mekanismin kautta ja yrittää hajottaa meidät henkisesti sisältäpäin, kommentoi peliä Venäjän federaation liittokokouksen puolustuskomitean varapuheenjohtaja Franz Klinzewitsch."

öhöhö

Ite kans testaillu peliä nyt pari päivää. Jatkuvasti tuntuu päivällä menevän servut pimeeksi. Mutta en yhtään ihmettele, ei ne hamsterit jaksa polkea ku näin monta pelaajaa samaan aikaan on pelaamassa. Mitään käryä ei kyllä itellä pokemoneista ole mut geokätkeilyä joskus "pelanneena" oli pakko ottaa testiin. Siitä en osaa sanoa kauan tota jaksan pelata mutta on se tähän asti ollut ihan hauskaa. Ja tulee itelläkin käveltyä/pyöräiltyä enemmän.

Erittäin ison plussan kyllä peli saa siitä että se saa ihmiset juttelemaan/liikkumaan. Tänään tuli pari hyvää esimerkkiä, olin salilta lähdössä fillarilla ja huomasin että sellaisen nurmikkoalueen ympärillä/vieressä kävelee muija puhelin kädessä ja ettii jotain. Parin kymmenen metrin päässä pari jätkää pysähty penkille kuin myös puhelimet tassuissa ja sitten kun kolmas jätkä liitty tähän niin ite pysäytin fillarin ja kaivoin puhelimen laukusta. Pikachuahan ne siinä etti. Itelle sattu just ruutuun se ja vihelsin sille jätkälle ja muijalle ja osoitin siihen mun viereen ja ne melkeen juoksi siihen paikalle ja kysy et 'sielläkö se on?'. Juteltiin sen jätkän kanssa hetki samalla ku se muija etti pokemonia. Kunnes sitten se löysi sen ja lähin jatkamaan matkaa. Yleensä olisin ajanut vaan ohi, mut nyt ollaan vähän samalla asialla..

Toisena esimerkkinä tuli tossa iltalenkin aikana vastaan isompi herrasmies, puhelin kädessä tietysti. Kun päästiin kohdille niin se kysy et ollaanko sitä trainereita? Vastasin joo ja toivoteltiin siinä metsästysonnea ennen kun kumpikin jatko matkaa. Ei ole kyseinen mies tainnut kovin paljoa aktiivisesti liikkua mut siellä se paahto menemään. Ei voi muuta ku hattua nostaa.

Toki jos on kirjautuneena samalle Google tilille, niin tuolta selaimen kautta voi vaan painaa että asenna. Katsoo että laite on oikea, jos samalla tilillä monta.

^

Niin toi on tietysti helpoin. Itellä sattuu olemaan 3 eri puhelinta siellä joista 2 on sama mitä käytän nyt jostain syystä. Old habits and all.. :p

http://yle.fi/uutiset/mobiilipeli_p...ajottaa_meidat_sisaltapain/9033861?origin=rss

"Monikansallisen videopeliyhtiö Nintendon julkaiseman Pokémon Go -pelin nähdään uhkaavan Venäjän sisäistä turvallisuutta"

"Venäjän parlamentissa halutaan rajoittaa Pokémon Go -pelin pelaamista. Kansainväliseksi jätti-ilmiöksi nousseen pelin nähdään turmelevan venäläisiä lapsia ja nuoria.

– On sellainen tunne, että perkele on saapunut tämän mekanismin kautta ja yrittää hajottaa meidät henkisesti sisältäpäin, kommentoi peliä Venäjän federaation liittokokouksen puolustuskomitean varapuheenjohtaja Franz Klinzewitsch."

öhöhö

Jos tuo olis kohdistunu aikuisiin toi rajoittaminen niin olis ihan parasta. Onhan toi aikuisten ihmisten vouhotus tästä ihan tajuttoman naurettavaa. :hyper:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Olisin halunnut peliä kokeilla, mutta en löydä sitä Play-kaupasta. Vain hirveän määrän tutorialeja ym peliin liittyviä juttuja.
Minkälainen puhelin sinulla on? Voi olla, että peli ei tue vanhempaa Android-versiota, eikä sitä sen takia löydy kaupasta.

Minkälainen puhelin sinulla on? Voi olla, että peli ei tue vanhempaa Android-versiota, eikä sitä sen takia löydy kaupasta.
No näin juuri. Avasin tuon mulle annetun linkin ja sielläpä kerrottiin, että laitteesi ei ole yhteensopiva. Mulla on Samsung S5 Mini. No, eipä sittenkään kokeilla tätä peliä :)

No jopas. Peli näemmä vaatii Android puolella minimissään 2GB keskusmuistia, ja SGS 5 Mini on vaan 1.5GB.

Jep. Eipä tämä minun maailmaani kaada, mutta on se vähä typerää, että pari vuotta sitten hankittu puhelin on auttamatta "vanha" joillekin mobiilisovelluksille. Pelaan jatkossakin vain Candy Crushia :D

Nihkeesti toiminut nyt, tunnin huitelin menemään ja 5 minuutin välein sai peliä sammutella kun lakkaa ottamasta kosketuksia vastaan. 4 kertaa nyt lähtenyt "ulos pelailemaan" ja 2 kertaa niistä peli on toiminut kunnolla, loput reissut mennyt vähän lenkkeilyn puolelle kun peli ei toimi :D

Meloin ympäri jotain saakelinmoista järveä täällä mökillä ja etsin sekä kenttää puhelimeen, että jotain vesipokemoneja. En ees tiedä onko sellaisia, mutta tulipahan selkätreeniä ja laiturilla sain vihdoin jonkun kälysen linnun napattua.

Niin joo seuralainen koitti piristää mun onnetonta metsästystä ja puhalteli järven pinnalle "pokepalloja". Ihan ok treeni, siideri pysy kylmänä koska vene vuosi tulpasta pikkasen ja kylmensi siiderit ja sain mukavasti brunaa. Hieno peli. 20160718_165439(0).jpg

Lasten kanssa on tullut bongattua pokemoneja, kummasti tuo intoa lenkkeilyyn. Iltaisin peli jumittaa aika pahasti ja mulla toimii HTC onessa hitaammin kuin miehen Honor 7:ssa, tosin, mun puhelin on jo yli 3 vuotta vanhakin.

Mobiilipeli vaatii 2GB dafuq? Tulevaisuus on jo täällä.
Androidilla nyt on huono toi muistin käyttö, ja pelissä kuitenkin 3D graffaa kameran kuvan päällä, GPS laulaa varmaan täydellä tarkkuudella, yms.

Vissiin pelin voi asentaa APK tiedostosta jos alle 2GB muistia, ja ilmeisesti jopa toimii.
Tosin jotkut sanoi että kaatuu, mutta kuulemma peli kaatuu muutenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom