Pohkeille liikkeitä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä liikkeitä voisi pohkeille tehdä kun käytössä ei erikseen suunniteltua laitetta tai jalkaprässiä ole, penkki, levytanko käsipainot yms. löytyy.

Normaali varpaillenousu alkaa tympiä pitemmän päälle ja sarjat venyy jo yli kolmenkymmenen, vaihtelua oon hakenut tekemällä tuon yhdellä jalalla.

Tanko täyteen rautaa ja sitten tanko niskaan ja eikun pohjetta treenaamaan, toimii myös käsipainoilla tehden, joilloin käsipainot kätösiin...

Niin siis tanko niskassa olen varpaillenousua tehnytkin, ja kaikenmoista variaatiota siitä. Mutta mitä muita liikkeitä pohkeille on?

Originally posted by turre101
Niin siis tanko niskassa olen varpaillenousua tehnytkin, ja kaikenmoista variaatiota siitä. Mutta mitä muita liikkeitä pohkeille on?

Donkey raise eli aasinnosto,tarvitset reenikaverin selkään painoksi.(En ole kyllä nähny paljo tehtävän saleilla).

Varpaillenousu,koneessa,levytangolla,käsipainoilla,yhd jalalla

siinä ne oikeestan onkin parhaat.

Sitten on tietysti pohjeliike istuen koneessa tai paino polvien päällä.Mutta tää vaikuttaa pohjelihaksen alla olevaan pieneen lihakseen ja näin ollen huono massaliikkeenä.

Originally posted by tepa
Donkey raise eli aasinnosto,tarvitset reenikaverin selkään painoksi.(En ole kyllä nähny paljo tehtävän saleilla).

Olen tehdyt aasinostoja yksin dippivyön kanssa ja kun saatavilla ei ole ollut dippivyötä, niin niin olen laittanut kettingin levyineen normaaliin vyöhön kiinni. Erinomainen pohjeliike, etten sanoisi jopa paras...

Mä oon tehny viime aikoina hack-laitteessa pohkeita. Eli naama laitteeseen päin. Ihan hyvin tuntuu toimivan.

Originally posted by tappara
Mä oon tehny viime aikoina hack-laitteessa pohkeita. Eli naama laitteeseen päin. Ihan hyvin tuntuu toimivan.

Sama täällä. Pieni lankku vielä siihen hackin levyn päälle, niin saa alhaalla kunnon venytyksen. Nii ja siihen saa lastattua kunnolla RRRautaa :cool:

Kokeile aloittaa pohjenosto seisten taivutetuin polvin joko käsipainojen kanssa tai tanko niskassa.

Pohjehyppyjä joko tasalattialla tai korokkeille.

Juoksupyrähdyksiä. Jos ei pohkeissa meinaa tuntua niin ota ylämäkeen.

Hyppynaru.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tavallisessa jalkaprässissä saa myös todella hyvin treenattua pohkeet. Painoa voi kasata paljon, venytys on loistava ja ennen kaikkea pitämällä polvia koukussa voi säädellä tuntumaa ja aktivoitua soleustakin sen myötä.

Kunhan vain muistaa pitää varmistimen kiinni koko ajan.

Originally posted by Dragon
Olen tyytyväinen Hack -koneen käyttäjä. :D

Samoin täällä tuntuma on hyvä ja välillä tulee tehty ns. cheatti pohjenousua seisten eli laitetaan lankku hackkiin mutta lasketaan vain puoleen väliin ja jännitys pidetään ylhäällä 2-3 s. ja painot on aika isot verrattuna siihen kuin laskis alas asti. Välillä on mun mielestä hyvä tehdä isommilla painoilla ja jopa 6 toistoilla, toisaalta tää toimii mulla hyvin, muista en tiedä

Edit: pohkeet on mulla aika paljon (omasta mielestä) reisiä edellä mutta hyvä että joku lihasryhmä kehittyy...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom