Pohjetreenissä jalkapohjat liukumatta...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minulla on tämmöinen ongelma ainakin seisoen smithissä tehdyssä pohjenousussa, että ainakin 10:nnen toiston jälkeen, on jalkapohja valunut liian taaksepäin ja asentoa pitää korjata viemällä jalkateriä eteenpäin... Tämmöinen toimintahan pilaa koko pohjereenin :P että...
Onkos kenelläkään muulla ollut vastaavanlaisia ongelmia?Ja kenties vinkkejä sen homman eliminoimiseen?Kenkinä käytän ihan normis sisäpelikenkiä...Ilman mtn kantapää korotuksia niissä :) Ja jalkojeni alla salilta löytyvää puu alustaa... Olisiko n. 5?senttiä korkea... En saa edes kunnon venytystä alhaalla, koska se lisää tuota liukumista...
Olisikos minkäänlaisia vinkkejä kyseiseen onkelmaan?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itellä sama viritelmä ja joskus sama ongelma. Pidä jalkaa niin reunalla että olet oikeastaan pelkillä varpailla siinä, jotta kantapää osuu ala-asennossa siihen hackin alustaan. En sitten tiiä miksi, mutta itelläni ei tosta enään lähe liukumaan. Jos ei onnistu niin kannattaa kokeilla ilman kenkiä, jos paikat kestää.

chat_beast sanoi:
Minulla on tämmöinen ongelma ainakin seisoen smithissä tehdyssä pohjenousussa, että ainakin 10:nnen toiston jälkeen, on jalkapohja valunut liian taaksepäin ja asentoa pitää korjata viemällä jalkateriä eteenpäin... Tämmöinen toimintahan pilaa koko pohjereenin :P että...
Onkos kenelläkään muulla ollut vastaavanlaisia ongelmia?Ja kenties vinkkejä sen homman eliminoimiseen?Kenkinä käytän ihan normis sisäpelikenkiä...Ilman mtn kantapää korotuksia niissä :) Ja jalkojeni alla salilta löytyvää puu alustaa... Olisiko n. 5?senttiä korkea... En saa edes kunnon venytystä alhaalla, koska se lisää tuota liukumista...
Olisikos minkäänlaisia vinkkejä kyseiseen onkelmaan?

Missä kohtaa jalkapohjia sinulla on painopiste kun teet liikettä?

KäveleväRuumis sanoi:
Tee liike kengillä? :wall:

Nakkaa kengät jorpakkoon. Tosin sukkahien aromi voi olla kanssajumppaajien nenään varsin ikävänlainen. :kuola:

Tai aina siinä vaiheessa, kun kengänpohja on sitä lankun kulmaa vasten niin pyrit painamaan kovaa alaviistoon, jotta ns. valuminen minimoituisi.

oiskohan siinä... vähän vaikea kuvailla tota jalkapohjan rakennetta :D
varpaiden ja ton jalkapohjan keskellä olevan alueen välissä otaksuisin...
\ \
..\ \___
...(_____)
........./
tossa kohdilla :D:

ja mikä toi: "tee liike kengillä" on?:D

Kokeile myös niin, että oot vähän etunojassa siinä smithin alla. en tiiä, auttaako, mut kannattaa kokeilla... ;)

ai pexikin täällä ;)
kannattas muuten tommosta kenoa kokeilla ;) tästä kenosta ei vain voita niin suuria voittoja :p

Juu täällä ollaan! :)
Mä oon voittanu kenosta kerran omat takasin! :D
Noissa pohjeliikkeissä kannattaa muutenkin kokeilla eri leveykiä jaloille jne...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
chat_beast sanoi:
ja mikä toi: "tee liike kengillä" on?:D

Lähinnä tarkoitin, että jos valut siitä sukkasiltasi, niin hanki (sisäpeli)kengät, ne tuskin liukuu, ellet tee tuota pohjeliikettä lakatun lankun päällä.

Zone-sarja -42%
Lähinnä tarkoitin, että jos valut siitä sukkasiltasi, niin hanki (sisäpeli)kengät, ne tuskin liukuu, ellet tee tuota pohjeliikettä lakatun lankun päällä.

minä teen sitä sisäpelikengillä... ja kyseinen "lankku"(itseasiassa nelikulmio alusta) ei ole lakattu... mutta aika pyöreäreunainen...

chat_beast sanoi:

oiskohan siinä... vähän vaikea kuvailla tota jalkapohjan rakennetta :D
varpaiden ja ton jalkapohjan keskellä olevan alueen välissä otaksuisin...
\ \
..\ \___
...(_____)
........./
tossa kohdilla :D:

Jos painopiste on päkiöillä niin ok.

Back
Ylös Bottom