Eleonoora sanoi:W0000T? Mä taas olen pistänyt merkille, että ainakin ABC pitää nykyään hintojaan aika alhaalla. Voi tietysti olla eri puolilla Suomea vähän eri meiningit..
Mä olen kai sanonut tämän ennenkin, mutta kyllä minusta S-etukortti ja Ykkösbonus on niitä kortteja, jotka kannattaa omistaa. Plussastakin on hyötyä joskus harvoin. Ja jos joku maksaa mulle vajaan tonnin vuodessa siitä, että käytän s-ryhmän palveluja, niin miksi jättäisin moisen hyödyn käyttämättä? Se on kuitenki aika paljon rahaa. Enkä mä viitsi alkaa juosta viidessä eri kaupassa sen takia, että jossain on jauheliha halvinta, jossain maito, toisessa rahka jne.
http://www.polttoaine.net/ kertoo aika hyvin polttoine hinnoista, voi jokainen verrata omalta alueeltaan. Mulla sattui tälläkertaa halvin (SEO) - kallein (Neste) ero 4 % ABC oli taasen 2,5 % kalliimpaa kuin SEO.
Jokaisen kulutushan on tietty erillaista, mutta minun tapauksessa tulee vuodessa säästöä satoja euroja kun ostan ruokani halppis marketeista ja haen S-ryhmästä jos on jotain harvinaisempaa tarvetta.