seppo-x sanoi:S-etutilillehän maksetaan huomattavasti parempaa korkoakin (2%) kuin tavalliselle pankkitilille.
Se korko on kyllä nykyään 0,75%..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
seppo-x sanoi:S-etutilillehän maksetaan huomattavasti parempaa korkoakin (2%) kuin tavalliselle pankkitilille.
BFL2002 sanoi:Mitenkähän toi S-bonus käytännössä oikein toimii...itse olen nyt muutaman kuukauden ajan tehnyt kaikki ruokaostoksen S-ryhmän kaupoissa enkä ole viimeisimmän s-tiliotteen mukaan tienannut vielä senttiäkään bonusta...tällä tahdilla kestänee vuosia ennenkuin 35 € suuruinen osuusmaksu on kuitattu
Pex31 sanoi:Bensan suhteen nää etukorttipaikat ovat suunnilleen 5 % kalliimpia.
Clayman sanoi:Meiiläpäin ABC pitää aikamoisia hintoja löpössä. Ei tarvitse sinne mennä tankkaamaan, vaikka kuinka sais "poonusta" :D .
Eleonoora sanoi:W0000T? Mä taas olen pistänyt merkille, että ainakin ABC pitää nykyään hintojaan aika alhaalla. Voi tietysti olla eri puolilla Suomea vähän eri meiningit..
Mä olen kai sanonut tämän ennenkin, mutta kyllä minusta S-etukortti ja Ykkösbonus on niitä kortteja, jotka kannattaa omistaa. Plussastakin on hyötyä joskus harvoin. Ja jos joku maksaa mulle vajaan tonnin vuodessa siitä, että käytän s-ryhmän palveluja, niin miksi jättäisin moisen hyödyn käyttämättä? Se on kuitenki aika paljon rahaa. Enkä mä viitsi alkaa juosta viidessä eri kaupassa sen takia, että jossain on jauheliha halvinta, jossain maito, toisessa rahka jne.
kas-vain sanoi:aika paljon saat rahaa kulumaan pelkästään S-ryhmän kauppoihin. 5% bonuskertymällähän se tekisi jo 20k€/vuosi (1667€/kk) pelkkään S-ryhmään. Siihen kun lisätään kaikki muut menot josta ei saa bonusta niin aika hyvin saa rahaa palamaan kuukaudessa. Tulotkin pitää olla naiseksi enemmän kuin kohdillaan tuossa tahdissa!
Eleonoora sanoi:Vajaa tonni oli sellainen noin arvio. Ja siinä on mukana ylijäämäpalautus. Mut kyllä meillä joka kuukausi vähintään tonni menee s-ryhmään. Itsekin tulee joskus mietittyä, et miten helvetissä se on mahdollista. Mut kyllähän tuota bensaakin menee satoja euroja kuukaudessa..
Eleonoora sanoi:Vajaa tonni oli sellainen noin arvio. Ja siinä on mukana ylijäämäpalautus. Mut kyllä meillä joka kuukausi vähintään tonni menee s-ryhmään. Itsekin tulee joskus mietittyä, et miten helvetissä se on mahdollista. Mut kyllähän tuota bensaakin menee satoja euroja kuukaudessa..
MissEvilEve sanoi:Jos mulle tosiaan maksetaan esim 1000e vuodessa jostain keskittämisestä niin suoraan sanottuna totta vitussa me se tehdään
therf sanoi:BOnusta perässä juokseminen voi olla haitallistakin. Muistan kun setä ajattlei, että tankataas toisella asemaalla niin makso tankillinen 5 euroa enemmän :D. Siitä voi sitten ite kukin laskea paljon sieltä toikeasti tuli takasinpäin.
ljm sanoi:Meile tuli tota osuuspääoman korkoo tosta s-jutusta semmoset 7 euroo viime vuodesta. Miten se voi olla merkittävä osuus tonnista?