Nykyään pyöriikin ihan jees. Early access julkaisun tienoilla pelihän pyöri aivan päin helvettiä. :D
Q4/11 julkaistu prossu mulla, tosin näyttis on 1070. Toi prossun ikä ei tosin oikein kerro koko totuutta, kun se on 6-core Intel, ja muistin nopeuskin on vähän harhaanjohtava kun toimii nelikanavaisena.
Ei pelin pyöriminen nykyisellään taida edes kovin korreloida tehoihin, tai siis miten sen nyt sanoisi. Peli varmasti tulee vielä pyörimään paremmin samoilla osilla. Optimointia on paljonkin vielä tiedossa, pelkästään se että yksi päivitys lähiaikoina nosti monella FPS useita kymmeniä.
Mulla on kaikki paitsi view distance ja tekstuurit minimissä, jos oikein muistan. 1080p resoluutio ja FPS huitelee siellä jossain 100 paikkeilla. Tosin olen kuullut että view distance jopa minimissä näyttää vähintään ukot niin kauas kuin mahdollista. Low taisi piirtää kaiken peräti johonkin kilsan päähän. Mulla taitaa siis view distance edelleen olla turhan korkealla. Pitääpä illalla tarkistaa.
Huomenna alkaa uusi season, eli 24h ajan kaikki serverit on unranked. Ensi yönä alkaa taas ranking.
http://steamcommunity.com/games/578080/announcements/detail/1451700696550878710
Jatkossa joka kuukauden ensimmäinen päivä resetoituu leaderboardit, ja aina sitä ennen on 24h unranked.