MULTI Playerunknown's Battlegrounds

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JerZe
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Sairas peli tosiaan miten koukuttaa, varsinkin kun skillsiä alkaa kertymään ja voittoja.
Tässä on kyllä jatkuva kierre päällä että joka rundin perään vähän analysoidaan, ja pakko heti pistää uutta ja yrittää parantaa takuja. :D

Salit on sentään saanut hoidettua, mutta kaikki muu tuntuukin sitten toissijaiselta.
Töitä yrittää saada hoidettua mahdollisimman optimoidusti, got to maximise that playtime.
Ei helvetti. On tää kyl. Ei mitään rotia. Pitäisikö piakkoin googlata onko jo jotain PUBG vieroitushoitoa tarjoavia tahoja.

Tänään olisi firman häppeninkiä koko ilta, ja huomenna muita sosiaalisia velvoitteita.
Sunnuntaina vasta peleille.

24cbdcdb67fce91cc7aa270286987cfb_0-fml-meme-tumblr_512-332.jpeg


Ehkä sitä muutama nopea huomenna aamusta..... :hyper:
 
No siis, varmasti siinäkin tulee onnistumaan. :D
 
Patch notes. Huomenna testiserverille, torstaina liveen meidän aikaa kello 11:00 jos kaikki hyvin. Tunnin kestää pätsäys.
Erittäin mielenkiinnolla odotan mitä noin iso määrä client performance muutoksia vaikuttaa.

Niin, ja tämäkö ei ollut tarkoituksella? :O

"Significantly mitigated an issue that allowed a player in a closed house to be killed by the red zone bombs"
Itse ajattelin että toki joku artillery tulee vaikka katosta läpi. :D

This patch will be deployed to the Stable Servers on Thursday, May 25, 5PM KST/1AM PDT/8AM UTC and is expected to take approx. 1 hour to complete.

Client Performance
  • Improved CPU usage for world level streaming
  • Improved rendering performance of fences
  • Improved rendering performance of grass
  • Improved rendering performance for weapons and attachments seen at distance
  • Improved rendering performance by modifying certain weapon and vehicle effects that were unnecessarily rendered at distance
  • Improved character animation performance
  • Improved effect performance
  • Improved the performance of team-mate name plate, map and mini-map in teamplay
Content
  • Added VSS. A suppressed sniper rifle with permanent 4X scope & chambered for 9mm ammo. This new weapon can be found in carepackages & as a very rare loot spawn
  • Added Motorbike
Gameplay
  • Reduced the moving speed of the two final play zones for better engagement during the endgame
  • Made a balance pass on certain weapons:
    Vector
    Reduced bullet damage slightly
    Increased deviation gain per shot
    Winchester/S686/S12K
    Reduced pellet damage slightly
    AKM
    Increased bullet damage slightly
  • Fixed an issue where the players alive count would reduce when a player disconnected. Now the count will only go down upon the players death.
Action & Gunplay
  • Now players can put stock attachments on following weapons:
    SKS : Sniper rifle cheek pad
    Vector : Tactical stock (for M416)
  • Adjusted the color of the aiming point for the basic crossbow scope.
  • Added new scope rendering method (parallax free) allowing for greater aiming precision - GIF
  • Improved ADS view
  • Modified recoil for following weapons: AKM, SCAR, M16, M416
  • Fixed an issue allowing a player to zoom in with right click when waiting before throwing a grenade
  • Decreased the time to ADS when using the 2X scope
Vehicle
  • Added punctured wheel effect and sound
  • Added burnt markings to vehicles after being destroyed
  • Added the motorbike number plate image
  • When a vehicle explodes, the fences near the vehicle will now also be destroyed
World
  • Added new vegetation to the lobby
UI
  • Players can press ‘delete’ to remove their marker placed on the world map
  • Adjusted the transparency of mini-map grid and coordinates text to make the map more visible
  • Added a dotted line towards the next play zone on the mini-map
  • Modified the icon design of the First Aid Kit
  • Added Thai language in language options
  • Added new key bindings for hold breath, motorbike air control and switch to previous weapon
Sound
  • Improved the sound of Motorbike
  • Added sound for door destruction effect
Bugfixes
  • Fixed a bug that caused vehicles to be spawned in garages consistantly. Vehicles should be spawned at a higher rate in garages, but not at 100%
  • Fixed an issue that disabled bullet tracing for SKS
  • Fixed a bug that caused the game client to crash when a flashbang goes off
  • Partially fixed bug that caused a character to get stuck in terrain, buildings or objects
  • Partially fixed a bug that caused a vehicle to get stuck in buildings, fences or other vehicles
  • Partially fixed a bug that caused items to be unlootable
  • Fixed a bug that caused carepackages to shake when falling
  • Fixed a bug that caused a throwable weapon to be thrown in the freelook direction and not the direction in which a character is facing
  • Fixed an issue with two markers being visible when placing a marker in the airplane after placing it in the lobby
  • Fixed a bug that caused a player icon to be doubled up on the minimap.
  • Fixed a bug that caused the same color for two teammate icons
  • Fixed a bug that caused the final play zone to be created over water
  • Fixed a bug that sporadically muted the rain sound
  • Significantly mitigated an issue that allowed a player in a closed house to be killed by the red zone bombs
  • Fixed a bug that caused animation not to stop when using consumable items while reviving a teammate
  • Fixed a bug that caused a character experience the damage effect at random
  • Fixed a bug that caused all teammates to enter the REVIVE state when one teammate is hit by a bomb in Red Zone while being in a vehicle
  • Fixed a bug that caused the REVIVE gauge not to disappear when the character being revived is disconnected
  • Fixed a bug that caused the sound volume of UMP with silencer to be too low
  • Fixed a bug that caused throwable items not to drop when switching to other weapons
  • Fixed a bug that caused the trace effect to not disappear after using throwable weapons
  • Fixed a bug where removing the pin from a grenade was canceled by changing the throwing posture.
  • Fixed an issue with compass points not matching the actual direction when in the passenger seat of a vehicle
  • Added a character animation for when dragging an item into the inventory
Source: http://steamcommunity.com/games/578080/announcements/detail/1271550628459839077
 
Voihan se olla että animaatio jatkuu vaikka ottaa useamman kaman, eikä animaatio estä uuden itemin nostamista. Eli tavallaan animaatio lähtee rullaa, nostat useita kamoja samalla, ja jos vielä ekan animaation jälkeen jatkat animoi uudestaan.
En mä tiedä onko toi asia missä ne näkee tuollaisen nerffin tarvetta. En ainakaan itse näe. Lopputilanteet, missä ylipäätään pikaloottaus on must, niin ne on silti melko rivakoita tappeluita. Eli kun ainoana pointtina tuollaiselle nerffille mun silmissä olisi se, että endgamessa saadaan luotua lisää painetta. Noh, ehkä yksi olisi että jengi etenee hitaamminen isoissa kaupungeissa mihin tulee paljon populaa..
 

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Added character animation for dragging items to inventory. Siihen taisi loppua pikaloottaus?

Voihan se olla että animaatio jatkuu vaikka ottaa useamman kaman, eikä animaatio estä uuden itemin nostamista. Eli tavallaan animaatio lähtee rullaa, nostat useita kamoja samalla, ja jos vielä ekan animaation jälkeen jatkat animoi uudestaan.
En mä tiedä onko toi asia missä ne näkee tuollaisen nerffin tarvetta. En ainakaan itse näe. Lopputilanteet, missä ylipäätään pikaloottaus on must, niin ne on silti melko rivakoita tappeluita. Eli kun ainoana pointtina tuollaiselle nerffille mun silmissä olisi se, että endgamessa saadaan luotua lisää painetta. Noh, ehkä yksi olisi että jengi etenee hitaamminen isoissa kaupungeissa mihin tulee paljon populaa..
Täällä oli keskustelua asiasta, eli ilmeisesti tosiaan quick loot invin kautta on poissa. Eli ei mene kuten spekuloin ja toivoin.
http://forums.playbattlegrounds.com/topic/21281-early-access-month-2-update-discussion-thread/

Alempana luki että Playerunknown olisi sanonut invilootin olevan vähän F nappia nopeampi kun sitä kysyi tuo joku jamppa.
Raju muutos anyway.
 
Olipas kovat pelit tänään. Pelattiin kaverin kanssa duoa joku parisenkymmentä matsia joista voitettiin 6 ja niistä voitoista viimeset 3 putkeen :cool:
 
Meinasin jo kysyä onko joku ehtinyt uudella pätsillä pelaamaan, mutta ei näemmä tullut aamulla kuten aiemmin kertoivat. Oli aamulla ongelmia, ja kertoivat jopa että viivästyy ensi viikkoon.

Mutta sitten saivat kuitenin pariin tuntiin pätsättyä lisää, ja tulee kuin tuleekin tänään liveen.


View: https://twitter.com/PUBATTLEGROUNDS/status/867701441716142081
 
Viimeksi muokattu:
Täällä oli keskustelua asiasta, eli ilmeisesti tosiaan quick loot invin kautta on poissa. Eli ei mene kuten spekuloin ja toivoin.
http://forums.playbattlegrounds.com/topic/21281-early-access-month-2-update-discussion-thread/

Alempana luki että Playerunknown olisi sanonut invilootin olevan vähän F nappia nopeampi kun sitä kysyi tuo joku jamppa.
Raju muutos anyway.

Mun mielestä toi muuttaa enemmän alkuasetelmaa. Noihin ruuhkasiin pisteisiin kun tiputtaudutaan on se loottiminen kaikki kaikessa kuka sieltä hengissä selviää. Invilootilla voi nakella kamaa päälle samalla kun juoksee kaverin nyrkkejä karkuun, ladata haulikkoa ja loottia samalla jne. koska se animaatio puuttuu. Plus se on muutenkin nopeampi. Itse en näe tarvetta tuota poistaa, mutta samalla tapaa vaikuttaa kaikkiin joten tuskin tuo kovin pelikokemusta muuttaa.
 
Äkkiseltään vaikuttaa paskalta jos loottaus hidastuu. Onhan se ihan paska tapa kuolla kun loottii ja joku tulee just silloin ampumaan, nyt loottausaika pitenee. En ainakaan keksi mitään posiitivista tuossa muutoksessa. Vaan pitääpä nyt koittaa miten käytännössä.
 
Huomenna weekly patch. Alkaa kello 10 meidän aikaa, ja kestää noin 3 tuntia.

Tänään kello 11 eka leaderboard / stats wipe, mutta vanhat jää johonkin näkyviin.
Leaderboardit (statsit varmaan myös?) on offline tästä 24h eteenpäin, ja sen aikana pelattuja matseja ei seurata mitenkään.

Client Performance
  • Improved performance by reducing effects played excessively during vehicle crashes
Server Performance
  • Improved performance on the server in relation to vehicles
Bug Fixes
  • Fixed a crash related to unequipping an item
  • Fixed a crash related to when vehicles crashed
  • Fixed a bug that caused a player to die without entering the REVIVE state when being shot by a shotgun or a full-auto weapon in DUO or SQUAD modes
  • Fixed a bug that caused other players' voice chat to be heard at high volume on the airplane
  • Fixed a bug that caused breath gauge to be shown incorrectly in certain situations
  • Partially fixed a bug that caused a player to “die from falling” after getting stuck in buildings or vehicles
  • Fixed a bug that caused sound to stutter when many players are swimming
  • Fixed a bug that caused translucent crosshair to be shown on VSS scope
  • Fixed a bug that caused a player to go back into the REVIVE state when two players start the revive action and one cancels
http://steamcommunity.com/games/578080/announcements/detail/1271551010185341694

Tämmönen uutinen tuli myös vastaan:

Playerunknown's Battlegrounds will have 2D and 3D replay systems in the coming months
http://www.pcgamer.com/playerunknow...d-and-3d-replay-systems-in-the-coming-months/

Vähän helmi.
Voi tulla melko hienoa pätkää YouTubeen jengiltä kun saadaan tommonen.

Koko haastis joka löytyy myös uutisesta, missä PlayerUnknown puhuu PUBG tulevaisuudesta.


View: https://www.youtube.com/watch?v=GPxftoMKGO8
 
Viimeksi muokattu:
Yks kysymys pelin sisäisestä VOIP ohjelmasta. Kuuluuko tuo puhe tiimikavereille samaan tapaan pelimaailmassakin ympärillä oleville, olen tullut siihen tulokseen että kuuluu :D ilmeisesti pitäisi vaihtaa discordiin tms. mutta vaatisi pelikavereita muualtakin kuin PUBG randomeita.

Squad pelit olisi varmasti niitä hauskimpia mikäli saisi toimivan jengin kasaan. 1 Chicken dinner on tuolta saatu, ja silloinkin pelasin kolme viimeistä ympyrää yksin ja aloitettin kolmestaan. Duot onnistuu hieman paremmin mutta varsin välttävästi, oiskohan pari kolme voittoa tuolta saralta. Soloa siis hakkaan, tuolla kyllä selkeästi vaikeinta tuo voittaminen, taitaa olla 2 voittoa ja muutama kakkossija. Asia jossa on aikalailla petraamista vielä on nuo avomaaston äänet kun sua ammutaan, todella vaikea määrittää ilmansuuntaa tietynlaisilla alueilla. Tuosta oli PUBG foorumeilla että ongelma on joillakin pelaajilla syystä x ja tätä fiksataan, en tiedä kuulunko noihin vai olenko vain paska mutta vaikka k98 aletaan latomaan en pysty määrittämään mistä se laukaus tulee. Autojen äänet ja juoksuaskeleet taas pystyy pinpointtaamaan hyvinkin tarkasti.
 
Yks kysymys pelin sisäisestä VOIP ohjelmasta. Kuuluuko tuo puhe tiimikavereille samaan tapaan pelimaailmassakin ympärillä oleville, olen tullut siihen tulokseen että kuuluu :D ilmeisesti pitäisi vaihtaa discordiin tms. mutta vaatisi pelikavereita muualtakin kuin PUBG randomeita.
Kuuluu. :D
Tässä on joskus käyty melko huvittavia keskusteluita kun vihut on toisella puolella seinää. :D :D

Tosin, onko kellään varmaan tietoa siitä mitä VOIP asetus tekee pelissä? Siellähän voi valita tyyliin all, team, ja mute. Jos valitsee team, niin tarkoittaako se että sun proximity voice (kaikki lähellä olevat kuulee) katoaa myös ja vain tiimi kuulee eli on kuten comms?
Vai onko se ns. realistinen eli team only asetuksella et kuule random mölinää muilta, mutta lähellä olevat vihut kuulee anyway?

En nyt millään löytänyt Googlella vastausta.

Täällä ihmeteltiin samaa. Harmi ettei vastauksia.

As far as I can tell, the "Voice Channel" option in the sound settings only changes what you can hear, not how you broadcast.​

Viittaisi siihen että pelin oma VOIP on ns. realismiin menevä, eli muutaman kymmenen metrin sisällä kuulet aina jos joku puhuu.

Squad pelit olisi varmasti niitä hauskimpia mikäli saisi toimivan jengin kasaan. 1 Chicken dinner on tuolta saatu, ja silloinkin pelasin kolme viimeistä ympyrää yksin ja aloitettin kolmestaan. Duot onnistuu hieman paremmin mutta varsin välttävästi, oiskohan pari kolme voittoa tuolta saralta. Soloa siis hakkaan, tuolla kyllä selkeästi vaikeinta tuo voittaminen, taitaa olla 2 voittoa ja muutama kakkossija. Asia jossa on aikalailla petraamista vielä on nuo avomaaston äänet kun sua ammutaan, todella vaikea määrittää ilmansuuntaa tietynlaisilla alueilla. Tuosta oli PUBG foorumeilla että ongelma on joillakin pelaajilla syystä x ja tätä fiksataan, en tiedä kuulunko noihin vai olenko vain paska mutta vaikka k98 aletaan latomaan en pysty määrittämään mistä se laukaus tulee. Autojen äänet ja juoksuaskeleet taas pystyy pinpointtaamaan hyvinkin tarkasti.
Parasta pelistä on mun mielestä se, että jokainen kolmesta moodista on omalla tavallaan hauskaa.
On mun mielestäm ihan mahtavaa että peli on myös yksin erittäin viihdyttävää.

Aukealla ja pitkillä matkoilla on kyllä joskus todella vaikea tietää mistä ammutaan.
Niin, ja toi VSS on kyllä ihan sairas ase, ei voi muuta sanoa. Vakiona 4x scope ja silencer.............. eilenkin yksi äijä ehti meidän 4 hengen ryhmästä tiputtaa 2 ennen kuin edes tiedettiin missä se oli. Sitten tiputti vielä kolmannenkin.
Vissiin se spawnaa muuallakin yllättävän usein supply dropin lisäksi... koska niin monta kertaa aivan pelin alussa on nähnyt killfeedissä VSS tappoja.
 
Kuuluu. :D
Tässä on joskus käyty melko huvittavia keskusteluita kun vihut on toisella puolella seinää. :D :D

Tosin, onko kellään varmaan tietoa siitä mitä VOIP asetus tekee pelissä? Siellähän voi valita tyyliin all, team, ja mute. Jos valitsee team, niin tarkoittaako se että sun proximity voice (kaikki lähellä olevat kuulee) katoaa myös ja vain tiimi kuulee eli on kuten comms?
Vai onko se ns. realistinen eli team only asetuksella et kuule random mölinää muilta, mutta lähellä olevat vihut kuulee anyway?

En nyt millään löytänyt Googlella vastausta.

Täällä ihmeteltiin samaa. Harmi ettei vastauksia.

As far as I can tell, the "Voice Channel" option in the sound settings only changes what you can hear, not how you broadcast.​

Viittaisi siihen että pelin oma VOIP on ns. realismiin menevä, eli muutaman kymmenen metrin sisällä kuulet aina jos joku puhuu.


Parasta pelistä on mun mielestä se, että jokainen kolmesta moodista on omalla tavallaan hauskaa.
On mun mielestäm ihan mahtavaa että peli on myös yksin erittäin viihdyttävää.

Aukealla ja pitkillä matkoilla on kyllä joskus todella vaikea tietää mistä ammutaan.
Niin, ja toi VSS on kyllä ihan sairas ase, ei voi muuta sanoa. Vakiona 4x scope ja silencer.............. eilenkin yksi äijä ehti meidän 4 hengen ryhmästä tiputtaa 2 ennen kuin edes tiedettiin missä se oli. Sitten tiputti vielä kolmannenkin.
Vissiin se spawnaa muuallakin yllättävän usein supply dropin lisäksi... koska niin monta kertaa aivan pelin alussa on nähnyt killfeedissä VSS tappoja.

Joo pitää lopettaa se huutelu tiimiläisille "hey one dude is circling the house we're in, i think he doesn't know we are here" :D

Kokeilin tuota VSS:ää ja noh, en kauheasti tykännyt. Onhan siinä silencer ja scope valmiina eli sinällään hyvä löytö JOS sen pelin alussa onnistuu nappaamaan. Bullet drop on niin järkyttävä ettei kannata kovin kauas haaveilla sniputtavansa, muutoinkin kudit kulkee niin hitaasti että se ennakon ottaminen liikkuvaan maaliin on yllättävän hankalaa kun on tottunut AR käyttämään.

AR ja snipu silencerit on vaan suht harvinaisia löytöjä, aina sillointällöin kun onnistaa ja löytää SKS + silencerin on melkosta juhlaa, varsinkin jos loppucircle tulee johonkin keskelle metsää kukkuloiden ympärille. Kertaalleen olen myös AWM:n saanut lootasta, tuli jo vähän typerä olo sillä pelatessa kun seisoin katolla ja 5 kaveria juoksi pellolla bluewallia karkuun, laaki ja vainaa jokainen. Kaukana liitelevään buggyyn taisin neljä kutia upottaa kun se räjähti ja tappoi kyytiläiset. Ihana ase.
 
Olen itse löytänyt kerran ikinä AR silun. :D

VSS:ssä näkee sen bullet dropin kamalan selkeästi, auttaa kyllä kivasti sen kanssa tähtäillessä.

AWM:n olen kyllä saanut vain kerran tai pari, tosin en ole käynyt juuri koskaan supply droppeja hakemassa. Useimmiten jos lähelle tipahtaa jään vain kyttäämään kun jengi juoksee sinne ja tiputtelen niitä sitten.
Ghillie suit on muuten ihan huikea asuste. Ootko vielä päässyt pistämään päälle? :D

300px-Ghillie_suit.jpg


maxresdefault.jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom