Playboy/Mikä suomalaisia vaivaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BadHair
  • Aloitettu Aloitettu
Tomi sanoi:
Ehkä niitä muijia ei kiinnosta sellainen supliikkisuus, joka käsittelee 99,9 %:sti kilpakehonrakennusta, jalkatreeniä ja punttisalia. :kuola:
:eek: No NYT mä tiedän miksi yksikään muija ei ikinä jaksa kuunnella mun juttuja... Not.

Truth be told, ehkäpä juuri sen takia että mun arvomaailmassa nuo sun mainitsemat aiheet ovat kohtuullisen paljon korkeammalla kuin esimerkiksi se kirkkovene en ikinä käykään baareissa tuhoamassa aivo- ja lihassolujani.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hulkki sanoi:
:eek: No NYT mä tiedän miksi yksikään muija ei ikinä jaksa kuunnella mun juttuja... Not.

Truth be told, ehkäpä juuri sen takia että mun arvomaailmassa nuo sun mainitsemat aiheet ovat kohtuullisen paljon korkeammalla kuin esimerkiksi se kirkkovene en ikinä käykään baareissa tuhoamassa aivo- ja lihassolujani.
Ei herneitä. Tarkoitin tuon ihan jokena, mutta ehkä tuo kuolaava hymiö veti sen vittuilun puolelle. :) Enkä ole itsekään ollut yli 4 vuoteen kännissä, vaikka baarissa käynkin viikottain.

Tomi sanoi:
Enkä ole itsekään ollut yli 4 vuoteen kännissä, vaikka baarissa käynkin viikottain.
Miten muuten hoidat tuon? Juomaksi vettä, jossain vaiheessa iltaa protskudrinkki yms? Ja etkö ole huolissasi univajeesta, jota tuo baarissa heiluminen ilman alkoholiakin aiheuttaa?

Hulkki sanoi:
Miten muuten hoidat tuon? Juomaksi vettä, jossain vaiheessa iltaa protskudrinkki yms? Ja etkö ole huolissasi univajeesta, jota tuo baarissa heiluminen ilman alkoholiakin aiheuttaa?
Ok, no NYT se syy sitten selvisi OIKEASTI. :lol2:

Syön ennen baariin menoa riittävästi safkaa n. 23 maissa. Sitten baarissa n. aamukolmeen asti. 4 tuntia syömättä menee kyllä hyvän asian vuoksi. Juon vettä illan aikana pari litraa, koska tanssiessa tulee hikihikhiki :hyper:

ps. protskudrinkit baarissa = teh ghey

Tomi sanoi:
Enkä ole itsekään ollut yli 4 vuoteen kännissä, vaikka baarissa käynkin viikottain.

Bongasin äijän ja rintsikan baarissa taannoin. Ei jäänyt epäselväksi kumpi tarjosi ja kuka otti vastaan. :joulu3: Illan ohrapirtelöt nääs. Ja mähän olin shiish aivan veshishelvä thällöin. :D

pikkujussi sanoi:
:offtopic:
Siis naisen saanti ei todellakaan ole kiinni mistään muusta kuin itsevarmuudesta ja supliikista. UGH!

Väitätkö ettei ulkonäkö juurikaan vaikuta siihen?

osku sanoi:
Väitätkö ettei ulkonäkö juurikaan vaikuta siihen?

Ei vaikuta! Tiedän erään kaverin joka puhumalla puhui muijia petiinsä ja oli viellä niin rähjäsen näköinen äijä kuin vain voi olla. Tämä kaveri parhaillaan duunas muijan yöllä ja aamulla viellä puhui muijan tiskaamaan astiat ennenkuin pisti pihalle.

japa sanoi:
Ei vaikuta! Tiedän erään kaverin joka puhumalla puhui muijia petiinsä ja oli viellä niin rähjäsen näköinen äijä kuin vain voi olla. Tämä kaveri parhaillaan duunas muijan yöllä ja aamulla viellä puhui muijan tiskaamaan astiat ennenkuin pisti pihalle.

Siis meinaatko ihan hyvännäkösen muijan vai jokinorsun?

japa sanoi:
Ei vaikuta! Tiedän erään kaverin joka puhumalla puhui muijia petiinsä ja oli viellä niin rähjäsen näköinen äijä kuin vain voi olla.
Rähjäinen ei välttämättä tarkoita rumaa. Voihan komeakin mies olla rähjäinen. Sen sijaan, kun puhutaan susirumista miehistä saattaa "kiitos ei" olla aika tavallinen vastaus naisväen edustajilta.

osku sanoi:
Siis meinaatko ihan hyvännäkösen muijan vai jokinorsun?

No sillä kaverilla oli ihan järjestään ne ihan söpöjä ja kauniita muijia ei mitään norsuja.

Sitten olen tietysti aika huono arvostelemaan miesten ulkonäköä mutta sen kun vertaa kaveria noihin esim. julkkiksiin joita naiset niin ihannoivat ja näihin poikabändi jne osastoon niin kyllä tämä kaveri oli rähjäinen,ruma jne kaikilla arvosanoilla.
Sillä oli vaan ihme puheen lahjat. Ja sillä kaverilla oli todella hyvä yleistieto että kun se kuunteli niitä tyttösiä niin se löysi aina sellaista tyttöstä kiinnostavaa puheenaihetta jolla sitten vedätti niitä mukaansa. Ollaan niin monta kertaa sivusta kavereiden kanssa sen touhuja seurattu että ei voi muuta kuin ihmetellä.

japa sanoi:
No sillä kaverilla oli ihan järjestään ne ihan söpöjä ja kauniita muijia ei mitään norsuja.

Sitten olen tietysti aika huono arvostelemaan miesten ulkonäköä mutta sen kun vertaa kaveria noihin esim. julkkiksiin joita naiset niin ihannoivat ja näihin poikabändi jne osastoon niin kyllä tämä kaveri oli rähjäinen,ruma jne kaikilla arvosanoilla.
Sillä oli vaan ihme puheen lahjat. Ja sillä kaverilla oli todella hyvä yleistieto että kun se kuunteli niitä tyttösiä niin se löysi aina sellaista tyttöstä kiinnostavaa puheenaihetta jolla sitten vedätti niitä mukaansa. Ollaan niin monta kertaa sivusta kavereiden kanssa sen touhuja seurattu että ei voi muuta kuin ihmetellä.

Onhan noita juttuja kun viittis kertoa...

Jep... löytyyhän näitä todellisia naisten kaatajia varmaan joka kaveripiiristä. Yksi kaveri skodaa ittelleen naisia riesaksi asti... ja se on pirun röyhkeä/töykeä. Ei puhettakaan, että tarjoaisi koskaan mitään juotavaa muijalle.:thumbs:
Ei varmaankaan tee tota tarkoituksella, mutta kyllä sillä muijia kiertää aika tiuhaan.

Kilttien miesten on silti mun mielestä pirun vaikea saada baarista muijia. Riittää onneksi kun kiltti mies löytää ainoastaan sen yhden oikean naisen.. :love:

Tomi sanoi:
ps. protskudrinkit baarissa = teh ghey
Baaritiskillä: Laitetaas protskudrinkki tuplana ja neidille kans! <- lauantaina kokeiluun....

japa sanoi:
:worship: Pitääkö se kursseja?

Oma kokemukseni näistä tyypeistä, joilla kuulemma naisia riittää, on lähes poikkeuksetta ollut seuraava: naiset on korkeintaan tavallisia pulliaisia, jotka eivät kiinnostaisi vähääkään. Toisin sanoen nämä tyypit pitävät rimaa tarpeeksi matalalla ja iskevät kiinni kaikkeen mikä liikkuu.

Mitenkähän taitava puhuja pääsee oikeuksiinsa ympäristössä kuten yökerhossa, jossa ei tahdo kuulla edes omaa ääntään? Ehkä hänellä on megafoni mukana.

eldd sanoi:
Oma kokemukseni näistä tyypeistä, joilla kuulemma naisia riittää, on lähes poikkeuksetta ollut seuraava: naiset on korkeintaan tavallisia pulliaisia, jotka eivät kiinnostaisi vähääkään. Toisin sanoen nämä tyypit pitävät rimaa tarpeeksi matalalla ja iskevät kiinni kaikkeen mikä liikkuu.

Oon kohdannut saman ilmiön monta kertaa.

Olen asunut lähes kymmenen vuotta ulkomailla ja Suomi on muuttunut valtavasti sinä aikana. Se luovuuden ja innovaation määrä mitä tästä maasta tulee...
Suomalaisten kanssa kun keskustelee huomaa yhden asian he ovat fiksuja, lukeneita ja tietoisia maailman asioista. Se että joku ulkomaalainen ei tiedä missä suomi on, ei kerro suomesta mitään vaan ko. ihmisen sivistymättömyydestä.

Hulkki sanoi:

Hei siis ihan oikeesti? En halua arvostella elämäntapaasi, mutta oikeesti, kamoon. Muutama tunti tai kilokalori sinne tai tänne, kaikki eivät ole aina kisadieetillä.

Mä vaan en yksinkertaisesti ymmärrä... Olenko :david:?

Sumu sanoi:
Mä vaan en yksinkertaisesti ymmärrä... Olenko :david:?
Et ole, vaan meikäläisen vähintäänkin eksentrisiä elämäntapoja ei todennäköisesti täysjärkiset ihmiset ymmärräkään. Eli minä olen tässä tapauksessa se :david:, vieläpä täysin vapaaehtoisesti. :hyper:

BettyBlu sanoi:
Suomalaisten kanssa kun keskustelee huomaa yhden asian he ovat fiksuja, lukeneita ja tietoisia maailman asioista. Se että joku ulkomaalainen ei tiedä missä suomi on, ei kerro suomesta mitään vaan ko. ihmisen sivistymättömyydestä.

Hmm... Tai ehkäpä se johtuu siitä että Suomessa asuu 5 miljoona ihmistä ja se että Suomi katoaisi maailmanpäältä ei vaikkuttaisi kovin paljon maailmanmenoon (jos Nokian pomot sattuu olemaan työmatkalla sillä hetkellä).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom