Plastiikkakirurgialla syrjäytymistä vastaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mars
  • Aloitettu Aloitettu
Poliitikot ovat sitä mieltä, että syrjäytyminen johtuu liian pienistä sosiaalituista tai palveluiden leikkauksesta. Ehkä netissä leviävä per looks-sivusto kertoo asiasta paljon enemmän. Yhteiskunta on muuttunut hyvin julmaksi, ja ihmiset ovat jakautumassa hyvä- ja huono-osaisiin ihmisiin yhä enenevissä määrin sellaisten synnynnäisten ominaisuuksien kuten ulkonäön perusteella. Ulkonäkö ei ole pikkuseikka, vaan se vaikuttaa lähes kaikkiin asioihin hyvin paljon.

Ehkä syrjäytymisen estämisessä auttaisi paljon enemmän se, että kaikille taattaisiin miellyttävä ulkonäkö vaikka plastiikkakirurgian avulla. Kaikkien ei tulisi näyttää samalta, mutta kaikki saisivat miellyttävät kasvonpiirteet niin halutessaan. Kun kaikilla olisi mahdollisuus miellyttävään ulkonäköön, ulkonäköä ei arvostettaisi enää samalla tavalla, vaan ihmisiä arvostettaisiin enemmän esimerkiksi persoonallisuuden ja luonteen perusteella. Aikoinani kauhistelin USA:ssa olevaa meininkiä, jossa jo teinit ravasivat kirurgeilla. Mutta ehkä siinä meiningissä on aimo annos viisautta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elämäntavoillaan he ovat itsensä siihen kuntoon päästäneet. Liikkumattomuus, viina ja rööki, tälläsella triolla kuka tahansa on suohirviön näköinen. Aika pienessä roolissa on mitkään synnynnäiset ominaisuudet. IMO

Mä olen kovaa vauhtia syrjäytymässä, mietinkin tässä kovasti kumpi olisi edullisempi ja pysyvämpi päiväkirurginen toimenpide:

1. liposuktio vatsan alueelle
2. jotku implantti vatsapalat

Kai noihin saa jo hakea jonkun maksusitoomuksen sossusta jos joku psykiatri vaikka kirjoittaisi lausunnon että tällä nyt estetään kaverin syrjäytyminen, kun se on niin laiska jätkäkin ettei jaksa edes dietti hommia harrastella.

Tai mätkittäis kaikki syntymästä asti lapiolla naamaan niin ei tulisi eriarvoisuutta?

But seriösli, ei ne itsetunto-ongelmat veitsellä lähde, ellei kyseessä ole joku kasvain keskellä naamaa tjsp. Haluat, että yhteiskunnasta tuli yhä enemmän ulkonäkökeskeisempi? Ja että miljoonat ja miljardit eurot pistettäisiin ihmisten pärstiin? Eikä syjäytyminen naamasta ole kiinni. Huono kikkakonstiyritys.

Mä olen kovaa vauhtia syrjäytymässä, mietinkin tässä kovasti kumpi olisi edullisempi ja pysyvämpi päiväkirurginen toimenpide:

Kai noihin saa jo hakea jonkun maksusitoomuksen sossusta jos joku psykiatri vaikka kirjoittaisi lausunnon että tällä nyt estetään kaverin syrjäytyminen, kun se on niin laiska jätkäkin ettei jaksa edes dietti hommia harrastella.

Tässä ideassa on kyllä jo kiitettävää luovuutta :D

Niinpä, maksaahan sossu harkinnanvaraisena joillekkin sukupuolen "korjaus" leikkauksenkin. Tunnen yhden tapauksen henkilökohtaisesti.

Mihinkähän teemaan/asuun tollainen "vatsa timmiksi = yhteiskunta kelpoinen" hässäkkä pitäisi pukea että voisi saada harkinnanvaraisena maksusitoomuksen?

Sukupuolenkorjaus on kyllä oikeasti aika vakava asia. Tunnen kanssa yhden henkilökohtaisesti, tutustuin kun kantoi vielä kikkeliä. Se oli henkisesti niin nainen kuin olla ja voi, eikä mitenkään pystynyt toimimaan normaalisti miehen ruumiissa. Erittäin hyvä, ettei hänen tarvinnut maksaa operaatiotaan.

P.S. Jo ennen leikkausta yksi kuumimpia kissoja mitä tiedän :kuola: en taida minä kuitenkaan päästä niitä operoituja alueita näkemään joten so what :D

Näin juuri! Kyllä me maksetaan luojan välilyönnit ilmanmuuta, laitetaan vielä sairaseläke, uusi auto ja asunto samaan kauppaan.

Et ilmeisesti usko transseksuaalisuuteen. Itsekään en asiaa ottanut vakavasti, ennen kuin tähän yhteen tyttöpoikaan tutustuin. Siinä sitä tajusi, että asia oli saatanan merkittävä. Synnynnäinen mielenlaatu ei aina mätsää kropan kanssa ja se on todella hankala tilanne. Saa olla aika vahva psyyke että pystyy tuon asian kanssa pärjäämään ilman leikkausta. Harva kykenee.

Et ilmeisesti usko transseksuaalisuuteen. Itsekään en asiaa ottanut vakavasti, ennen kuin tähän yhteen tyttöpoikaan tutustuin. Siinä sitä tajusi, että asia oli saatanan merkittävä. Synnynnäinen mielenlaatu ei aina mätsää kropan kanssa ja se on todella hankala tilanne. Saa olla aika vahva psyyke että pystyy tuon asian kanssa pärjäämään ilman leikkausta. Harva kykenee.
Et ilmeisesti usko pienniin rintoihin. Itsekään en asiaa ottanut vakavasti, ennen kuin tähän yhteen tyttöön tutustuin. Siinä sitä tajusi, että asia oli saatanan merkittävä. Synnynnäiset rinnat ei aina mätsää kropan kanssa ja se on todella hankala tilanne. Saa olla aika vahva psyyke että pystyy tuon asian kanssa pärjäämään ilman leikkausta. Harva kykenee.

P.S. ;)

Rinnat voi korvata pienellä peniksellä tai rumilla kasvoilla. Kaikki nuo ovat synnynnäisiä lminaisuuksia, joiden kanssa voi olla vaikea elää.

Ei sulla voi olla läskiä vaan sixpack ja pelkkää lihasta, ainakin päätellen niistä roinamääristä joita vetelet, vai ovatko nekin rahat menneet täysin hukkaan. ;)

Mitä? NO cardio my nigga, painoa tullut 18kiloa täs 1,5vuoden aikana mitä treenannut.. mut analyysivaa'an mukaan rasva% pysynyt samana. Ei ne rahat hukkaan ole menneet, oisin varmaan ryypännyt ne jos en ois kuuritellut.
Ei ole motivaatiota dietata kun se rasva josta haluan eroon (mahan alue) lähtee vikana, jos sen saisi ekana pois niin motivaatiokin olisi aivan eri sfääreissä. Katsos, ei ole auttanut clenu kuurit eikä liioin T3/4 eikä miinuskaloreilla menemiset. Syrjäytyyhän tässä vähemmästäkin, nyt yhteiskunta pelastamaan.. pelastetaahan tänne kaikenmaailman hottentotikin keräämään rasvaa luidensa ympärille niin miksi ei sitten entistä veronmaksajaa voida vähän sponssata? Muijakin vittuilee ja naapurit nauraa.. ei ole hyvä tämä, väistämätön syrjäytyminen tulossa. Pitänee alkaa rustailla jotain joukko sähköpostia päättäjille jos joku räsänen vaikka välittäisi suomalaisen lösömassun murheellisesta kohtalosta tai jotain.
Olen jo niin pitkällä tässä syrjäytymisprosessissa että ostin jo lavan kaljaakin(itse asiassa en muistanut maksaa sitä) kun normaalisti selviän kaupasta 1-2 tölkillä.
Se on kohta entinen kuntoilija ja uus räkäjuoppo kehissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom