Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kenelläkään kokemuksia Sonyn bravia Kdl55w805 mallista? Alunperin olin ostamassa tuota 50w828b mallia, mutta eräs paikallinen yritys lätkäisi melko hyvän tarjouksen tuosta isommasta mallista.
Ajatuksena on ollut hankkia myös soundbar tukemaan TV:n kaiuttimia. Onko kenelläkään kokemuksia esim. juuri Sonyn 2.1 Soundbareista? Hintaluokassaan alle 400€
Onko kenelläkään kokemuksia Sonyn bravia Kdl55w805 mallista? Alunperin olin ostamassa tuota 50w828b mallia, mutta eräs paikallinen yritys lätkäisi melko hyvän tarjouksen tuosta isommasta mallista.
Ajatuksena on ollut hankkia myös soundbar tukemaan TV:n kaiuttimia. Onko kenelläkään kokemuksia esim. juuri Sonyn 2.1 Soundbareista? Hintaluokassaan alle 400€
Kyllä soundbarin sijasta kannattaa tuolla hinnalla ostaa ennemmin vaikka halpis/käytetty vahvistin+kaiuttimet
Jep. Itse tuommoisen ostin 50 tuumaisena ja ollut reilun kuukauden käytössä. Noista tosiaan kannattaa ostaa 50 tuumainen eikä 48 tai pienempää kun ne ovat 50 Hz paneelilla ja 50 tuumaisesta eteenpäin 100 Hz paneelilla.japa sanoi:Kellään kokemusta sonyn BRAVIA W800B Series töllöistä?
Tuota 805bbn töllön mainosta gigantista just katselin mutta kerkesivät mennä ale hintaan. No pitää seurata tarjouksia niin seuraavalla kerralla sitten uus töllö makkariin.