Planking

Hauskojen kuvien ketjusta poimittu idea:

Kuinka oonkaan missannu tämmösen ilmiön

planking47.jpg

planking54.jpg

planking56.jpg

planking74.jpg

planking04-airplane.jpg

planking021.jpg

planking45.jpg

Nyt siis pakkislaiset plankkaamaan/plankkuilemaan tms. ja kuvia tänne :D

Itse liityn mukaan oman kuvani kanssa myöhemmin tänään kun olen ensin päässyt töistä ja nukkunut kunnolla :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulin tästä vasta vähän aikaa sitten, siistiä & sekoa hommaa :D enpä tiedä tuleeko itse tehtyä mitään, mutta odottelen kyllä innolla kuvia 120-kiloisista kyykkperseisistä makaamassa... missä ikinä.

Loistava idea, pitäskö eka kuva ittestä pistää planking ketjuun. Tarvii löytää joku eeppinen paikka.

Mä kyllä salaa haluaisin tietää, mitä tulevaisuuden kansat ajattelee, kun ne löytää tuhoutuneen maailman raunioista tämmösiä kuvia. Mitähän ne ajattelee menneiden kansojen kulttuureista. Entä jos kivikauden seinämaalauksetkin ovat vaan läppää?

Koneelta löyty kuva vuodelta 2004 :D

Kuva010.jpg

Muutama päivä harjoittelua vasta takana eli ei ihan vielä "suoristu"....

Ps. En ehtinyt imuroida...

Liitteet

• plank.JPG
    plank.JPG
    99 KB · Katsottu: 2 853
monestako pakkiksen sikaperseestä nähdään quada de rins -kuva?

tossa, eikun treenaamaan, älkää rikkoko ranteitanne:

laitan kuvan sitten kun itellä menee suvereenisti 10sek sisään että saa napsattua ajastimella kuvan, vielä hakusessa pikkasen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miten vitussa tosta asennosta pääsee pois jos oot jossain korkeammalla paikalla? Ite en varmaan pääsis ees tohon asentoon, mut pois pääseminen vaikuttaa mahdottomalta :D

Ei se olekaan niin helppoa kuin voisi luulla. Itsehän mursin nenäni poistuessani tuosta plankutuspositiostani lyödessäni sen häkin varmistusrautaan. En kuitenkaan anna periksi, treenit jatkuvat heti verenvuodon tyrehdyttyä.

Siihen asti teen mielikuvaharjoituksia ja pyrin hakemaan täydellistä plankutusasentoa. Parhaaksi mielikuvaharjoitteeksi olen havainnut seuraavan: Kuvittele herääväsi railakkaan illan jälkeen oudosta sängystä. Käännät päätäsi ja havaitset vieressä makaavan aivan järkyttävän sotanorsun. Tässä vaiheessa normaali ihminen paukahtaa vaistonvaraisesti oikeaoppiseen plankutusasentoon, tikkusuoraksi ja liikkumattomasksi jotta vieressä röhnöttävä taisteluvalas ei vahingossakaan herää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom