Planking

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarkoittavatko ihmiset, jotka painavat like-linkkiä, että tuo oli hauska? Itselläni teki pahaa katsoa. Lähinnä tuota katsoessa miettii, meniköhän hampaita tai leukaluu, eikä se ajatus ole lainkaan hauska.

Itse asiassa tuossahan olisi voinut lähteä henki, jos osuvasti olis niskat niksahtanu.

Menee offtopiciksi, mutta niskasta ei juuri tarvitse huolehtia. Kestää enemmän kuin sitä uskookaan, tuleehan jokaisessa painilajissa siihen kymmeniä rykäisyjä per treeni ja todella rajua vääntöä. Ei ne tuosta vain taitu.

Menee offtopiciksi, mutta niskasta ei juuri tarvitse huolehtia. Kestää enemmän kuin sitä uskookaan, tuleehan jokaisessa painilajissa siihen kymmeniä rykäisyjä per treeni ja todella rajua vääntöä. Ei ne tuosta vain taitu.

Hyvä jos näin on. Pahalta se kuitenkin näytti.

Epäilen silti, että tuollainen rojahtaminen ei ole sama kuin painissa väännöt.

Vitsiksi huono, toinen maailmansota päättyi -45. Eiks toi natsihöpinä oo vähän lapsellista 31 v vuotiselta sälliltä.

Ja tuosta läpästä pitäminen on vähän lapsellista lähes 32v naiselta... :rolleyes:

Ei jeesus taas...

Tarkoittavatko ihmiset, jotka painavat like-linkkiä, että tuo oli hauska? Itselläni teki pahaa katsoa. Lähinnä tuota katsoessa miettii, meniköhän hampaita tai leukaluu, eikä se ajatus ole lainkaan hauska.

Itse asiassa tuossahan olisi voinut lähteä henki, jos osuvasti olis niskat niksahtanu.

Mustaa huumoria. Minua ainakin naurattaa tämä planking juttu. Maataan vain jossain ja silti ihmisiä kuolee kun he tippuvat parvekkeilta jne. Jos sä et tykkää tuosta niin go plank yourself!

Mustaa huumoria. Minua ainakin naurattaa tämä planking juttu. Maataan vain jossain ja silti ihmisiä kuolee kun he tippuvat parvekkeilta jne. Jos sä et tykkää tuosta niin go plank yourself!

Kautta aikojenhan kaikenlaiset onnettomuudet ovat olleet hauskaa katseltavaa. Tuleehan noita piilokamera-ohjelmissakin ja hauskat kotivideot -ohjelmissa myös. Entäs tämä voimistelu, onko tämäkin sopimatonta katsottavaa?
http://www.youtube.com/watch?v=nYccgpf1YGw

Kyllä se ajatuksena kevyesti naurattaa, että joku totinen lankuttaja putoaa parvekkeelta ja kuolee extreme-harrastuksensa johdosta, mutta kyllä silti tekee pahaa katsoa, kun oikeesti sattuu pahasti. Ihan normaalia empatiaa. Myöskään ne kotivideotempaukset, missä yleensä jotakuta sattuu, vieläpä monesti lapsia tai eläimiä, niin eivät kyllä naurata.

No en mäkään naura joillekin onnettomuuksille tms. mutta sellaiset omalla tyhmällä toiminnalla aiheutetut jutut naurattaa. En kauheasti sääli esim. tuota naista joka ei ymmärtänyt planking harrastuksensa vaaroja.

No en minäkään sitä sääli, mutta tekee silti pahaa. Vähän kuin katsoisi jotakuta lyömässä kännissä kirveellä polveensa, niin kyllä sekin ilkeetä tekee, eikä naurata, vaikka taatusti oma mokansa.

Mutta se siitä, naurakaa vaan. Kunhan ihmettelin. Meitä on monenlaisia. :)

Nykymaailma on kyllä hauska :lol2: Planking ei perkele :D

plank1.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lankutettiin just viikonloppuna kaverin kanssa Turun reissulla siinä rautatien yli menevän sillan kaiteilla. Saatiin ihan muutama pitkä katse ohikulkijoilta :D pistän kuvaa myöhemmin nähtäville :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom