Pooli, kiristääkö pipoa?
Ei, mut mun mielestä toi on jo aikansa elänyt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pooli, kiristääkö pipoa?
Onks tälle muuten suomenkielistä vastinetta?
Tarkoittavatko ihmiset, jotka painavat like-linkkiä, että tuo oli hauska? Itselläni teki pahaa katsoa. Lähinnä tuota katsoessa miettii, meniköhän hampaita tai leukaluu, eikä se ajatus ole lainkaan hauska.
Itse asiassa tuossahan olisi voinut lähteä henki, jos osuvasti olis niskat niksahtanu.
Menee offtopiciksi, mutta niskasta ei juuri tarvitse huolehtia. Kestää enemmän kuin sitä uskookaan, tuleehan jokaisessa painilajissa siihen kymmeniä rykäisyjä per treeni ja todella rajua vääntöä. Ei ne tuosta vain taitu.
Vitsiksi huono, toinen maailmansota päättyi -45. Eiks toi natsihöpinä oo vähän lapsellista 31 v vuotiselta sälliltä.
ja 31v puhuu taruolennoista..Ja tuosta läpästä pitäminen on vähän lapsellista lähes 32v naiselta...
Ei jeesus taas...
Tarkoittavatko ihmiset, jotka painavat like-linkkiä, että tuo oli hauska? Itselläni teki pahaa katsoa. Lähinnä tuota katsoessa miettii, meniköhän hampaita tai leukaluu, eikä se ajatus ole lainkaan hauska.
Itse asiassa tuossahan olisi voinut lähteä henki, jos osuvasti olis niskat niksahtanu.
Mustaa huumoria. Minua ainakin naurattaa tämä planking juttu. Maataan vain jossain ja silti ihmisiä kuolee kun he tippuvat parvekkeilta jne. Jos sä et tykkää tuosta niin go plank yourself!
Mustaa huumoria. Minua ainakin naurattaa tämä planking juttu. Maataan vain jossain ja silti ihmisiä kuolee kun he tippuvat parvekkeilta jne. Jos sä et tykkää tuosta niin go plank yourself!
Ketjussakin ollut OwlingSeuraavaa hullumpaa trendiä odotellessa