Itselläni oli ongelmia vähän kyseisen paikan kanssa. Sain kyllä tuotteeni, varmasti saat sinäkin, siihen voit uskoakseni ainakin luottaa. Mutta se toimitus luvattiin aika nopeasti, sivuilla lukee 48h ja sinne asiakaspalveluun soitettaessa 24h, tätähän se rasittava ääni siinä nauhalla jankuttaa.
En tarkkaan nyt muista, kuinka pian sen piti minulle tulla, mutta odotin 13 päivää tilausta. Jokseenkin harmitti, sillä tarvitsin kyseistä aparaattia jo aiemmin ja päädyin tilaamaan Pixmanialta juuri luvatun toimitusajan takia.
Laite toimitettiin sitäpaitsi ei käyttövalmiina, eli laitteessa oleva kovalevy piti alustaa tai tarkkaan en edes tiedä, mitä tein että sain sen toimimaan. Tästä ei mainittu manuaaleissa mitään, ei englanniksi eikä varsinkaan suomeksi.
Sitten niillä on joku id-varmennus systeemi, eli sieltä PITI tulla sähköposti jolla ne jotenkin sitten varmistaa että minä olen minä, tai jotain. En tiedä mikä se oli kun en sitä saanut. Soitin ja kysyin, että mikä sitä toimitusta viivyttää. Sitten kerrottiin tää varmennusasia, eli lähetin sitte ajokorttini kopion s-postilla niille.
No ehkä osa harmista oli kyllä laitteen ansiota, mutten aio jatkossa enää tilata sieltä mitään, sen verran kiristi askia se odottaminen. Myöskin asiakaspalvelu oli aika kiva, olen soittanut sinne nyt, varovasti arvioiden 20 kertaa niin että olen päässyt läpi, niin kahdesti olen saanut puhua suomea... ei sillä ettei englanti (vastasivat muuten saksaksi ja ranskaksikin) sujuisi, mutta periaate kysymys! Olin jo vähällä palauttaa tuotteen, mutta todettuani sen varsin käteväksi päätin pitää sen ja lähettää kaikesta tästä sähköistä palautetta piiitkän litanian, kun puhelimella en saanut ketään kiinni. 24 tunnissa luvattiin vastata...viime viikolla lähetin...