pixmania

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mjjt
  • Aloitettu Aloitettu
kukaan tilannut pixmania.comista mitään?tuliko perille?vähän ristiriitasta tietoa löytyy .jotkut kehuu jotkut haukkuu.tuli tilattua autoon poppimuswärkkimyksiä ja alkaa epäilyttää toi firma.soitin kyseiseen firmaan josta vastas suomenkielentaidoton neitokainen joka kertoi olevan tulossa on vaan vähä ruuhkaa.saa nähä puhuko bullshittiä.jos on kusetusta ni viimesenpäälle on kyl nähty vaivaa sen asian suhteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mjjt sanoi:
kukaan tilannut pixmania.comista mitään?tuliko perille?vähän ristiriitasta tietoa löytyy .jotkut kehuu jotkut haukkuu.tuli tilattua autoon poppimuswärkkimyksiä ja alkaa epäilyttää toi firma.soitin kyseiseen firmaan josta vastas suomenkielentaidoton neitokainen joka kertoi olevan tulossa on vaan vähä ruuhkaa.saa nähä puhuko bullshittiä.jos on kusetusta ni viimesenpäälle on kyl nähty vaivaa sen asian suhteen.

Itse olen tilannut 2 kameraa ja 2 muistikorttia. Kummatkin lähetykset tuli hyvin perille. Toisella kerralla tuote oli loppunut ja kesti hiukan pidempään, noin 2 viikkoa, ennen kuin saapui. Ei moitittavaa toiminnassa.

Pari kaveria sieltä on tilaillu elektroniikkaa ja ainakin heillä on toiminu todella hyvin. Käsittääkseni suht iso ja luotettava firma olisi kyseessä, mutta tosiaan omakohtaisia kokemuksia ei ole. Toivotaan että tavarasi saat...

Itselläni oli ongelmia vähän kyseisen paikan kanssa. Sain kyllä tuotteeni, varmasti saat sinäkin, siihen voit uskoakseni ainakin luottaa. Mutta se toimitus luvattiin aika nopeasti, sivuilla lukee 48h ja sinne asiakaspalveluun soitettaessa 24h, tätähän se rasittava ääni siinä nauhalla jankuttaa.

En tarkkaan nyt muista, kuinka pian sen piti minulle tulla, mutta odotin 13 päivää tilausta. Jokseenkin harmitti, sillä tarvitsin kyseistä aparaattia jo aiemmin ja päädyin tilaamaan Pixmanialta juuri luvatun toimitusajan takia.

Laite toimitettiin sitäpaitsi ei käyttövalmiina, eli laitteessa oleva kovalevy piti alustaa tai tarkkaan en edes tiedä, mitä tein että sain sen toimimaan. Tästä ei mainittu manuaaleissa mitään, ei englanniksi eikä varsinkaan suomeksi.

Sitten niillä on joku id-varmennus systeemi, eli sieltä PITI tulla sähköposti jolla ne jotenkin sitten varmistaa että minä olen minä, tai jotain. En tiedä mikä se oli kun en sitä saanut. Soitin ja kysyin, että mikä sitä toimitusta viivyttää. Sitten kerrottiin tää varmennusasia, eli lähetin sitte ajokorttini kopion s-postilla niille.

No ehkä osa harmista oli kyllä laitteen ansiota, mutten aio jatkossa enää tilata sieltä mitään, sen verran kiristi askia se odottaminen. Myöskin asiakaspalvelu oli aika kiva, olen soittanut sinne nyt, varovasti arvioiden 20 kertaa niin että olen päässyt läpi, niin kahdesti olen saanut puhua suomea... ei sillä ettei englanti (vastasivat muuten saksaksi ja ranskaksikin) sujuisi, mutta periaate kysymys! Olin jo vähällä palauttaa tuotteen, mutta todettuani sen varsin käteväksi päätin pitää sen ja lähettää kaikesta tästä sähköistä palautetta piiitkän litanian, kun puhelimella en saanut ketään kiinni. 24 tunnissa luvattiin vastata...viime viikolla lähetin...

Tykin ja soittimen olen sieltä tilannut. Tavarat oli oikeat ja ehjänä tuli perille. Toimitus kesti tosin 48h sijasta noin 96h.

Huomioitavaa on se, että niitten varastosaldot ei pidä yleensä paikkaansa. Saldona voi olla: varastossa, vaikka viimeiset tuotteet olisi myyty jo päiviä sitten. Kommunikaatio asiakaspalvelun ja varaston välillä kusee eli sieltäkään ei saa oikeaa varastotilannetta selville.

Systeri hoitaa toistaiseksi paskalla palkalla lähes yksinään koko Suomen asiakaspalvelua ja kokoajan management haukkuu, kun puhelimessa menee suomalaisten kanssa liikaa aikaa. Eli älkää nyt kovasti haukkuko, ei se niille toimituksille mitään mahda...

Hyvin toimii ja nopeasti tulee kamat jos vain ON VARASTOSSA, jos ei ole varastossa tai on suosittu tuote jota ei ole varastossa niin varaudu odottelemaan. Luotettava firma kaikenkaikkiaan, pari kertaa DHL vissiin särkenyt laatikoita, ei siis varsinaisesti Pixmanian vika vaikka voisivat pakata tuotteet paremminkin.

Ja ei, ranskalaiset harvemmin osaavat suomea :D
Meilitse kyllä joku aina suomeksi vastaa jos kyselee asioita.

tilattiin kamera torstaina, maanantaina oli ovella (tosin olin suihkussa niin en kuullut ovikelloa :D ) ja kamera saatiin keskiviikkona kun kävi tuomassa uudestaan. Hyvin toimi, seurantakoodin avulla näin että lähti jostain ranskasta paketti

Meinasin tilata autoon mp3-soittimen mut meni maksaminen niin hämäräks osuuspankin kautta niin vaihdoin kauppaa.

Ainakin hintojen puolesta teknikdirekt ownaa pixmanian. En ole itse (vielä) sieltä mitään tilannut mutta käsittääkseni toimitukset ei kuse ja takuut sun muut pelaa normaalisti.

teknikdirekt.se

kameran tuolta tilasin ja hyvin tuli perille. Torstaina tilasin ja maanantain oli ovella. Ei mitää pahaa sanottavaa kyseisestä lafkasta.

RiQ sanoi:
Tykin ja soittimen olen sieltä tilannut. Tavarat oli oikeat ja ehjänä tuli perille. Toimitus kesti tosin 48h sijasta noin 96h.

Huomioitavaa on se, että niitten varastosaldot ei pidä yleensä paikkaansa. Saldona voi olla: varastossa, vaikka viimeiset tuotteet olisi myyty jo päiviä sitten. Kommunikaatio asiakaspalvelun ja varaston välillä kusee eli sieltäkään ei saa oikeaa varastotilannetta selville.

Systeri hoitaa toistaiseksi paskalla palkalla lähes yksinään koko Suomen asiakaspalvelua ja kokoajan management haukkuu, kun puhelimessa menee suomalaisten kanssa liikaa aikaa. Eli älkää nyt kovasti haukkuko, ei se niille toimituksille mitään mahda...
kattos vaan ku maailma on taas pieni. :thumbs:

juu tulihan nuo .kesti vaan 4pv ennen kuin saivat lähtee ranskasta.dhl toi kyl sit 24h:ssa.eli kyllähän tuolta varmasti tulee tilattua lisääkin.hinnat kuitenki edulliset. :thumbs:

Itse tilasin kameran ja oheissälää tuolta ja tavara oli kotiovella alle kahdessa vuorokaudessa siitä kun tilauksen pistin sisään. Ihan jees.

Jasba sanoi:
Ainakin hintojen puolesta teknikdirekt ownaa pixmanian. En ole itse (vielä) sieltä mitään tilannut mutta käsittääkseni toimitukset ei kuse ja takuut sun muut pelaa normaalisti.

Mä tilasin tuolta teknikdirektiltä tavaraa ja perkele tuli mailia ettei voida hyväksyä mun mastercardia ellei tule jotain lisäselvityksiä. summa siis 844e. nyt mun pitäis lähettää sinne faksilla tai e-maililla kopiot mun luottokortista ja henkilöllisyystodistuksesta. luottokortista voi kuulemma peittää 1-2 numerosarjaa turvallisuussyistä.

meneekö tää nyt ihan oikein? onko kellään vastaavia kokemuksia?

Pixmanian kanssa mulla kävi lähes samoin, eli viskasin niille sitten kopion ajokortistani, ja kelpasi hyvin. Eli kai uskallat sinäkin "varmentaa" näin henkilöllisyytesi.

Mantu sanoi:
Pixmanian kanssa mulla kävi lähes samoin, eli viskasin niille sitten kopion ajokortistani, ja kelpasi hyvin. Eli kai uskallat sinäkin "varmentaa" näin henkilöllisyytesi.

pistitkö kopion myös luottokortista?

Suppo78 sanoi:
pistitkö kopion myös luottokortista?

En, kysyivät vaan sitä henkilötotistusta. Summa oli vähän yli 200€, jos ne haluaa sitten kopion kortista isommilla summilla vasta. Tosin eri putiikeistahan tässä asioidaan/on asioitu, joten tavat voivat olla erilaiset...

Kaverille tossa sattu kyseisestä puljusta tilatessa vähä ikävämmin. Eli tilasin kannettavan mp3-soittimen. Tilaus kyllä tuli ajallaan jne. mutta paketista paljastui ruttuinen ja kärsinyt laatikko, johtoja eikä muutakaan ei löytynyt, pakkauksessa oli kolhuinen ja täynnä musiikkia oleva (!) soitin. Luvatut ohjeet espanjaksi. Vastausta ei firmalta tietenkään kuulunut. Poliisiasiaksi kait.

MeiZi sanoi:
Kaverille tossa sattu kyseisestä puljusta tilatessa vähä ikävämmin. Eli tilasin kannettavan mp3-soittimen. Tilaus kyllä tuli ajallaan jne. mutta paketista paljastui ruttuinen ja kärsinyt laatikko, johtoja eikä muutakaan ei löytynyt, pakkauksessa oli kolhuinen ja täynnä musiikkia oleva (!) soitin. Luvatut ohjeet espanjaksi. Vastausta ei firmalta tietenkään kuulunut. Poliisiasiaksi kait.

Haiskahtaa jo siltä, että joku oli postissa vaihtanut oman soittimensa uuteen. :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom