Pituutesi ja painosi - oletko tyytyväinen itseesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coldie
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan mielenkiinnosta ajattelin kysellä punttimimmien mittoja :) . Ja varsinkin sitä minkälaiseksi itsesi koet. Lisäksi kiinnostaa että miten treenaat (montako kertaa salilla/vko ja mitä muuta).

Itsellä mitat on 173 ja 63 tällä hetkellä, ja kieltämättä tekisi mieli saada tuo 3 kg pois. :whip:

Itsellä kuntoiluun kuuluu salilla käynti kerran-kaksi viikossa sekä juoksulenkit, satunnaisesti käyn myös ratsastamassa.

Mittoja on kyselty mm. seuraavissa threadeissä:
Punttimimmien pituudet?
Strategiset mitat??

Mutta vastataanpa tähän... pituutta ~167cm, paino vaihtelee päivästä riippuen 68-70kg. Nuo eivät itselläni ole niitä mittareita, mitkä määrittävät miten tyytyväinen itseeni olen, mutta ajankohta huomioiden olen niihinkin tyytyväinen. Puntti (salireenit 3-4 x/vko) kulkee ja reenipainot nousee :rock: Satunnaisesti jotain kävelylenkkejä päälle, mutta varsinaisten aerobisten aika ei ole juuri nyt.

En kyllä hyvällä omallatunnolla voi kutsua itseäni punttimimmiksi :worship: , vasta matkalla lihaksikkaampaan ruuminrakenteeseen ollaan menossa :D . Tosin mitään fitness-kisakroppaa en olekaan hankkimassa, kunhan saisi edes vähän enemmän massaa, varsinkin käsivarsiin ja yläkroppaan sitä halajaisin.

Mittani ovat 170cm ja 54-55kg (varmaan jotain 54,5 kg oli kun viimeksi mittasin varmaan kk sitten) ja tämä kaikki on jo tällä hetkellä suurimmaksi osaksi lihasta, tai ne näkyvät johtuen varmaankin alhaisesta rasvaprosentista (tosin en ole sitä koskaan mitannut, mutta luulisin :eek: että sen on pakko olla alhainen, koska lihakset erottuvat suhteellisen hyvin). Kroppaani olen oikein tyytyväinen nytkin (10kg pudottaneena ja kaiken läskin kiinteyttäneenä ei voi muuta ollakaan..kuulostipa omahyväiseltä, anteeksi:nolo: mutta mun mielestä on ihan tervettä olla tyytyväinen, eihän se sitä tarkoita ettei myös tavoitteita voi edelleen asettaa ja pyrkiä niihin :thumbs: ), mutta olisi hauskaa hankkia vähän enemmän lihasta vielä, oma ongelmani on tällä hetkellä tuo syömisen lisääminen, koska tällä alle kulutukseni olevalla nykysyömisellä ei lihasta tulee mistään lisää. Pää pitää tuon suhteen pikkuhiljaa saada kuntoon ja kyllä se siitä sitten.

Tällä hetkellä treenaan viidesti viikkoon 3x sali/bodypump ja 2x aerobic/spinning.

Minä olen n.163 pitkä ja painan n. 50-53kg. Treenaan salilla 4x viikossa ja yritys on kova harrastaa jotain aerobistakin. Olen aika tyytyväinen kroppaani mutta muutos ei olisi haitaksi:D Tahtoisin enemmän lihasta, mutta kyllä ne sieltä tulee...kai:whip:

175cm ja 71kg tällä hetkellä ja olen kaikkein tyytyväisin itseeni mitä koskaan olen ollut! Kun painoin 63kg, olin pelkkä laiha läski. :)

Treenaan salilla tällä hetkellä n. 4 kertaa viikossa ja sen lisäksi vain satunnaisesti aerobista, koska muuten saisin syödä vieläkin enemmän mitä tällä hetkellä että voisin kehittyä.

61-63/161 ovat mitat enkä ole tyytyväinen. Tai no, mittojen kanssa nyt ihan sama, pitäs vaan näyttää paremmalta peilissä. :D Tavoite on kolmesti viikkoon salille, kerran jooga + venyttelyä/spinninkiä mielen mukaan. Tänä syksynä on ollu vähän ongelmia pysyä aikataulussa ja sen kyllä huomaa.. Noh, keväällä sitte pitää yrittää olla ahkerampi.

Heh, heh, pituus 168 cm, aamupaino tänään 75 kg. Mutta jostain syystä olen itseeni ihan tyytyväinen, ainakin kroppa toimii erinomaisen hyvin 30% rasvoissa. Nelisen kertaa salia viikossa, joskus jotain satunnaista päälle.

Niin tyytyväinen en ole, ettenkö keväällä dieettaisi :D . Mutta sillä tavalla saavutettu hyvä on jostain muusta pois. Kaikkea ei voi saada.

Pituus 160, paino 63. Olen tyytyväinen. Punttia tulee veivattua n. 3 kertaa viikossa (alkusyksystä olin jo suunnitellut neljää, mutta sairastelut vei sitten ne suunnitelmat), aerobista useita kymmeniä, kun kuuluu duuniin. Mut hyvin on vähät lihat säilyny siitä huolimatta.

Ja korjaan, "olen tyytyväinen", eli lisää lihaa mulle, kiitos. Mutta en omista edes vaakaa, eli mittaan tyytyväisyyttä peilin, en painolukemien kautta.

170 cm ja 58 kg. joo, olen tyytyväinen. ja kyllä olo on paljon parempi kuin joskus vuosia sitten ns. laihana läskinä kun painoa oli 53kg. Tiedysti aina vois jotain parantaa... lisää lihaa! Puntti kulkee hyvin (5x viikossa) ja aerobinenkin samoin. Juokseminen ei ole oikeasti ikinä tuntunut niin helpolta kuin nyt. rasva% pidän nyt noin 14-15 suunnilleen kun sukellusmatka edessä ja on pakko siihen märkäpukuun mahtua!! :)
Sitten sen jälkeen (helmikuusta) taas pieni bulkki päälle pariks kuukaudeks :)

Pituutta 174cm ja painoa ollut viimek 68kg mut tuntuu et muutaman kilon on kyl nyt noussu..et oisko jotain 70kg luokkaa.

Salilla nyt käyny 3xvko ja yleensä 1 pumppi ja 1 spinni lisäks. Suunnitelmissa ois siirtyy seuraavaks 4jakoseen ohjelmaan tossa alkuvuodesta.

Tällä hetkellä en oo tyytyväinen ja siksi koitankin painaa niin kovin kun vaan jaksan..jotta kun kesä tulee ja saan dietattuu 5kg fläsää pois..niin josko sitten vois vastata kyllä ja laittaa pari hymynaamaa kaupanpäälle.

Nyt ei muutakun uus vuosi ja :whip: :whip: hirvee tsemppi päälle!

Periaatteessa olen. Mutta kuitenkin laihdutan, koska rasvat ovat about 26 %, joka on kuitenkin vähän liikaa voimailuun. Pituus on
171 cm (tämän päivän tutkimuksessa olin 172 :hyper: ) ja paino 72,6 kg (tänä aamuna). Enemmän kertoo kyllä vyötärönympärys jne. Tänä aamuna tutkija mittasi vyötärönympäryksen 84,5 :curs:, mutta varmaan mittasi "mahan kohdalta", koska itse saan ~77 cm ja en mitään purista mittaa.

Pituutta 176 ja painoa 77-78kg enkä todellakaan oo tyytyväinen! :(
Painon toivoisin (ens kesään mennässä) saavani tuonne 65-70 kg:n hujakoille.

Salilla käyn 3 kertaa viikossa ja lisäks tulee lenkkeiltyy koiran kanssa. Tarkotuksena ois alotella spinni ees kerran viikossa, jos vaan työt sen sallii.

173/66,6 verran korskeaa rotunaista (köh :rolleyes: )

Teen punttia n. 3x ja erinäisiä tappelulajeja 2-4x viikossa. Olin 59kg kun en urheillut ja silminnäkijät ovat raportoineet kuntoni olleen silloin löysempi vaikka omissa kullatuissa muistikuvissa olin sorja gaselli. Miten sen nyt ottaa.

Olen 163 cm ja 54 kg. Tyytyväinen olen peilikuvaan ja olotilaan, ihan yhtä tyytyväinen kuin 10 kiloa sittenkin :D Rasvaprosenttihan sen tyytyväisyyteni kai määrittelee, jos se olisi tuolloin 64 kilon aikoihin ollut hieman eri luokaa kuin oli, niin en varmasti olisi ollut tyytyväinen. Joo, enkä nytkään varmasti olisi tyytyväinen jos rasvaprosentti olisi jotain toista luokkaa...

Aikas tyytyväinen.
Kieltämättä keskeytyneen kisaprojektin jälkeen nostin painoo turhan nopeesti ja samalla tietty rasvoja. Mutta mä ku oon tottunu oleen tällai hiukan isompi tyttö, ni nyt on kotonen olo:D
Pituutta on se mahtavat 158 ja paino on siin 66 kohilla. Rasvaprosentista ei just nyt oo kyl tietoo, enkä varmaa ennen dietin alotusta sitä mittailekkaan.
Reenit kulkee ja vaatteet mahtuu päälle, elämä on ihanaa!

167cm ja paino liikkuu 53-55kg:n välillä enkä tosiaankaan ole tyytyväinen! Kehon malli ihan jees, siinä ei mitään, mutta painon kun saisi edes seuraaviin pyöreisiin nousemaan... Lihasta siis. Jatkuva kiire syö aikaa treeniltä ja energiaa itseltä että jaksaisi alkaa taas syömään paaaljon enemmän ja puhtaasti. Rasva% tuntuisi olevan melko sopiva (mitannut en ole) koska vatsapalat pilkottaa aina kun jaksaa treenata.

Jos sitten vuoden alusta.... :rolleyes:

Hohhoh, 164/63 tyydyttää tässä tilanteessa vielä kun tuota treeniä ei kovin paljon ole vielä tullut. LIHAAA lisää kaipaan, mut siihen ei auta muu ku armoton treeni! :whip:

178,5/77-79. (pari kk sitten rasva-% 19, painoa sillon n. 78..) Noissa luvuissa pyöritty tää syksy-loppuvuosi, ja suht tyytyväinen, vaikka tuosta navan ympäriltä välillä (lue: päivittäin) rasvoja nipistelenkin etusormi-peukalo-otteella ja kiroan. Keväällä paino tulee olemaan ainakin hetkeksi alle 75kg, ja silloin varsin tyytyväinen. Harmittaa, kun kotimaan kisoissa löytyy painoluokka alta 75kg, ja kansainvälisissä mennään 10 kg:n välein 70 jälkeen:curs: Eli keväällä SM-kisojen jälkeen kerätään äkkiä massaa taas muutama kilo, et pärjää isoille tytöille ulkomailla..:D

Pituutta 173 cm ja paino n. 63 kg. Muuten olen jotensakin tyytyväinen, mutta lihasta tahtoisi kyllä lisää. Näytän mielestäni aika riu'ulta kovasta treenistä huolimatta, eli diettiin ei mielestäni ainakaan ole varaa, vaan enemmän pitäisi saada tavaraa nahan alle :curs: Viikko-ohjelmaan mahtuu 3 punttia, päälle astangajoogaa 3 aamuna ja 1-2 sauvakävely/juoksulenkkiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom