Pituuskasvu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi!

Eli aattelin ruveta käymään salilla eikä oo mitää hajuu miten sie toimitaa ym, mut tosiaa mielee tuli et vaikuttaako tommone salireeni pituuskasvuu? Ite oon nyt 181cm ja painan 63kg.
Toinen kysymys: onko hyvä ettei lihoo paljoo? Ite voin syödä lähes niinpaljon kun haluun eikä näy ulospäin
Ja jos joku nyt viittis linkittää jonku hyvän treeni ohjelman nii olisin kiitollinen!

Helari kiittää ja kuittaa

Pyydät jotain henkilöä joka tietää näistä asioista tekemään sulle treeniohjelman. Ja ontopic, puntti ei vaikuta pituuskasvuun jos teet liikkeet oikein. (tekniikka kunnossa) Kyykyn ja maven kanssa kannattaa kuitenkin ottaa alussa rauhallisesti, ettet lähe repimään heti ja sitten selkä paskana. :D

Sanoit, että oot 181cm. Paljos sun kasvuennuste on? Isän ja äidin pituus?

Moi!

Eli aattelin ruveta käymään salilla eikä oo mitää hajuu miten sie toimitaa ym, mut tosiaa mielee tuli et vaikuttaako tommone salireeni pituuskasvuu? Ite oon nyt 181cm ja painan 63kg.
Toinen kysymys: onko hyvä ettei lihoo paljoo? Ite voin syödä lähes niinpaljon kun haluun eikä näy ulospäin
Ja jos joku nyt viittis linkittää jonku hyvän treeni ohjelman nii olisin kiitollinen!

Helari kiittää ja kuittaa
http://www.pakkotoisto.com/showthread.php?44200-Hidastuuko-pituuskasvu

Tuskinpa voit syödä niin paljon kuin haluat. Se vaan tuossa iässä tuntuu paljolta, kun ruokailuajat on epäsäännöllisiä ja sit yhellä kerralla tulee aina vedettyä niin paljon ruokaa naamaa. Ja lue sticky threadit läpi.

j

Pyydät jotain henkilöä joka tietää näistä asioista tekemään sulle treeniohjelman. Ja ontopic, puntti ei vaikuta pituuskasvuun jos teet liikkeet oikein. (tekniikka kunnossa) Kyykyn ja maven kanssa kannattaa kuitenkin ottaa alussa rauhallisesti, ettet lähe repimään heti ja sitten selkä paskana. :D

Sanoit, että oot 181cm. Paljos sun kasvuennuste on? Isän ja äidin pituus?

Iskä on semmone vissii 203cm mut äite 165cm? Ja mun kasvuennuste on joku 190cm:)

No ihan rauhassa sä voit alkaa salilla käymään. Ei se sun kasvus siitä mihinkään hidastu, jos treenaa 3 kertaa viikossa ei perättäisinä päivinä. Kannattaa mennä sinne salille ja kysyä joltain mukavalta tyypiltä, että voisiko hän näyttää sulle muutaman perusliikkeen tekniikan jne.. Älä kuitenkaan kysy häneltä, jos hänellä on sarja kesken vasta sitten kun se on loppu. Ei se sitä tarkoita, että heti kun astut kuntosalille sisään niin sun pituuskasvus automaattisesti loppuu. :D ihan huuhaata muutenkin tollanen että voimaurheilu vaikuttas kasvuun.

Kannattaa etsiä joku hyvä kolmi tai nelijakoinen ohjelma.

Mäki 170 ja reenaillu noin vuode. Kunnon ohjelmilla melkein 6kk. Ei se pituuskasvu mulla oo ainakaa häiriintyny. Mut tärkeetä on se ettei revitä heti maksimiraudoilla. Eli maltti on valttia.

Olin 15 vuotiaana about 172-175cm pitkä ja nyt 187cm 20v, ja kasvan viel.
Intin aikana josta just pääsin pois kasvoin viel 2cm. :D

Ja mitä nyt oon lukenut ei vaikuta pituus kasvuun, jos vedät oikealla tekniikalla liikkeet.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mitä pelkäät pituuskasvun loppumista ku olet 180cm+? ite olen ~160cm ja reeniä pusken

No miksi ei pelkäisi? Kyllä itsekin haluaisin kasvaa sen verran kuin mahdollista, enkä lähtisi pelkäämättä kokeilemaan kaikkea mikä voisi hidastaa/pysäyttää pituuskasvun.

Tuo treenaamisen vaikutus pituuskasvuun on mielestäni yleistä huuhaatietoa. Yksi syy miksi vanhemmat sukupolvet ovat lähes järjestään keskipituudeltaan lyhyempiä on heikompi ruokavalio. Viimeisten vuosikymmenien aikana elintaso on noussut merkittävästi ja ihmiset saavat nykyään enemmän monipuolisempaa ruokaa. Oma pituuskasvuni lähti uudestaan käyntiin, kun aloitin salilla käymisen ja muun aktiivisen urheilun :mosh: Säännöllisen urheilu toi mukanaan terveellisemmän ruokavalion :)

Tosiaankin, massan lisäys ei ole pahitteeksi. Huomioi kuitenkin, että kasvaminen ja treenaaminen kuluttavat molemmat paljon energiaa. Katsele joskus huviksesi ruokapakettien ravintoarvoja niin saat jonkinlaista käsitystä paljon saat päivässä energiaa/proteiinia/rasvaa yms.

Eritoten pohjien tekoa varten suosittelisin tuota 100 push ups ohjelmaa, tehokas ja antaa myös hyvän pohjan penkkipunnerrusta varten. hundredpushups.com

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom