Pittsburgh vai Detroit??

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pingviinit pyyhkivät ruotsalaisilla lattiaa tai tässä tapauksessa jäätä ja vievät sarjan 4-2. :dance2:

toivottavasti pingviinit,meiksi diggaa malkinia

Tulee tiukka finaali. Molemmat jengit perustuu taitopelaajiin, joten varmaan kaunista peliä tulossa. Ehkä pikkasen toivon pingviinien voittoa, mutta aika sama kyllä kumpi vie.

Saas nähä, että tuleeko muuli taas ratkasee sarjan.:piis:

Mulle oikeastaan nämä ovat unelmafinaalit koska ei tarvitse kannustaa kumpaakaan ja voi vain nauttia hyvästä kiekosta. Molemmissa joukkueissa pelaa vielä suomalainen jolle suon Cupin aivan mieluusti, itse asiassa Selänteen Cupin jälkeen toiveeni on ollut että K.Lehtonen, Filppula tai J.Ruutu seuraavaksi nappaisi tuon himoitun kannun.

Jos joku miettii miksi Ruutu? Niin tästä syystä http://www.youtube.com/watch?v=nAZIMkNMTCw :D Eihän tuota voi kun rakastaa. :dance2:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Detroit vie 4-3, muttei haittaa vaikka Penguinskin voittaisi. Malkinia fanitettu siitä lähtien, kun ekan kerran näin jätkän pelaavan. Tosin Crosbyn takia ei jaksaisi oikein Pittsburghin voittoa. Tulee taas paljon ylimääräistä hypeä vain sen takia, kun sattuu olemaan kanukki. Esim mun mielestä tämän finaalisarjan vasta 5.paras kiekkoilija(Malkin,Datsyuk,Zetterberg ja Lidström edellä)... Ja Detroit mieluummin myös, jos ajatellaan Filppula vs. Ruutu-asettelua.

Penguinsit

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom