pitka paussi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Alrighty,eli semmosta pitais vaan kysella, etta miten kannattaa edeta jos on pitempi treenitauko (puolitoista kk) takana eika ole ennen treenannut kuin lahinna ylakroppaa ja vatsalihaksia?

Kannattaako ensin treenata koko kroppa joka treenipaiva limpuilla lapi kunnes tuntuma alkaa palata vai voiko aloittaa "normaalisti" eli kukin lihasryhma omana paivanaan vaikkapa alkuun hieman kevyimmilla painoilla?

Oon siis aiemmin treenannu pari vuotta kotikellarissa punttipenkilla (maksimi100kg) ja kasipainoilla joitain liikkeita, enimmakseen rinta-hauispelleilylinjalla olen siis ollut kun en ole paremmasta tiennyt.. mutta nyt varttuneena ja viisastuneena olen ottanut asioista selvaa ja paattanyt aloittaa systemaattisen kokokropan treenauksen.

Elikka miten sais sen penkkituloksen lampenemaan takaisin entiselleen ja muihinkin liikkeisiin tuntuman takaisin repimatta itseaan rikki? A little help here?

Eikö tähän tilanteeseen olisi HST ihan omillaan, jos vain on liikkeet edes sen verran lihasmuistissa että saa järkevät maksimit määritettyä.

Alun kevyet painot eivät ainakaan aiheuttaisi heti rikkimenoa ja isoihin painoihin kyllä päästään myöhemmin.

Hakemalla thread "Kroppa kolmesti viikossa" tai jotain sinne päin selviää mitä palstalaiset ovat HST:stä olleet mieltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom