Pitkävetovihjeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vonarx
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Niin ,mutta tamu voitti levskin joka on bordoon tasonen, jopa kovempi ;) toivotaan tamulle voittoa suomalaisen futiksen takia.

Eipä tullut mitään vedoilla. Oli jyp, lukko-hpk X ja tps-tappara 1. erän jälkeen X. Koskahan olisin viimeksi voittanut jotain.:wall:

Niin ,mutta tamu voitti levskin joka on bordoon tasonen, jopa kovempi ;) toivotaan tamulle voittoa suomalaisen futiksen takia.

Eikä oo Levski muuten tasan kovempi ku Ligue 1:n kolmantena oleva joukkue.

Mitä vittua? Bordöön kerroin oikeasti 1,6? Nyt on pakko käydä hakee rahat pois..

Joo, hain varmat rahat pois, Bordeauxin voittohan oli kokoajan selviö :rolleyes:

TamU - Bordeaux 2 - 1,6
AEK - Salzburg 1 - 1,6
Yhteiskerroin 2,56
Panos 10e
Voitto 25,6e

Tänään varmana pitkävetona(varmana ja varmana, mistä näistä ikinä tietää):

Jyp - Ässät 1(1,60)
Pelicans - Jokerit 2(1,90)

Yhteiskerroin 3,00

Ja perusteluita: JYPpi on ollu alkukauden hyvässä vireessä. JYPillä on tänään myös ekaa kertaa mukana Dwight Helminen. Wallinheimo maalilla on myös hyvässä vireessä. Täpötäysi Hippos tulee olemaan Ässille paha paikka.

Toisesta pelistä uskoisin että Jokerit alkaa nyt pelaamaan ja ottaa ensimmäisen voittonsa. Pelikanat on voittanu tällä kaudella kaks peliä, mutta niistä ei voi kummosia johtopäätöskiä tehdä, koska voitetut joukkueet ovat Kalpa ja Blues.

Veikatkoon kuka uskaltaa. Vähän suuremmalla panoksella rahat kolminkertaisena takasin, eikä todellakaan mikään täysin mahdoton tupla.

Kyllä JYPpiin voi aina luottaa!

Mutta ei saatana, kyllä se on nyt uskottava että tuo Jokerit on täysin sysipaska joukkue. En veikkaa enää Jokereita! Kalpan tasonen porukka näyttää olevan tällä hetkellä.

Toisaalta hyvä että nuo Hookkerit on siellä sarjan toisessa päässä, enpä oo niistä ikinä tykännykkään.

Kyllä JYPpiin voi aina luottaa!

Mutta ei saatana, kyllä se on nyt uskottava että tuo Jokerit on täysin sysipaska joukkue. En veikkaa enää Jokereita! Kalpan tasonen porukka näyttää olevan tällä hetkellä.

Toisaalta hyvä että nuo Hookkerit on siellä sarjan toisessa päässä, enpä oo niistä ikinä tykännykkään.

Mutta veikkaus antaa yleensä hiton hyviä kertoimia Jokereiden vastustajille, eikun vetoa lyömään...

Eipä ollu kovin selvä tuo bordöön voitto, vittu et tamU pysty sössimään hienon pelinsä minuutissa :D no toisaalta mun mielestä ihan oikein jos tulee kilo paskaa housuun niin sitte ei auta selittely

Illan peleissä SaiPaa ja TuToa sinkkuna. Saipalla toki vieraspeli, mutta joukkueen vire on hyvä ja niin on myös kertoimet. TuTolla myös vieraspeli mutta Hokilla puolustajien kans ongelmia. Pienellä panostuksella molempia kokeilen.

saipalle, hifkille, kerroin 7,5.

olisin laittanu 15 e minkä unibet tarjoaa ilmasiksi, mutta kun en intissä ollessani saa nettitunnuksia, niin en kerennyt vetämään. 100e menee ohi jos noi päätty noin. tivotaan nyt edes x toisesta :D

Tänään lähtee seuraavaa:

Charlton - Leicester 1,70 3,25 4,15
Fulham - Manchester C 2,45 3,10 2,45

Kokonaiskerroin 4,16
Panos 5e

Mulla

Blackburn - portsmouth 1
Fulham - Man C 2

kerroin vähän yli 5, panos 15e, unibetillä riskitön veto :)

nytkun ajattelee niin tuo leicester peli olis ollu kyllä ehkä varmempi ku blackburn.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mä pelasin tänään muutaman lapun JYPin kautta. Toivottavasti nyt pitäis, ei olis varaa oikeen hävitä.

pitkästä aikaa tänään gambalataan vetoja:

20:1 Reading 1.80
21:1 Middlesbrough 1.85
28:1 Southampton 1.50

kerroin 4.99
panos 150€

pitkästä aikaa tänään gambalataan vetoja:

20:1 Reading 1.80
21:1 Middlesbrough 1.85
28:1 Southampton 1.50

kerroin 4.99
panos 150€
Ootko pelannu ton Veikkaukselle? Ihmettelin vaan kun kertoimet on noin huonoja. Middlesbroughille saa noin 2 kertoimia ja Readingin kertoimet huitelavat samassa maastossa ja Southamptonin kertoimen saa 1.6-1.7. Eli tolla panostuksella häviät noin 200e pelaamalla Veikkaukselle, mutta jokanen taplaa tyylillään

olen,mutta mulle tää on hupia ja saa käydä ärrän myyjää katsomassa,laitoin noikin riideillä,ei mitään hajua sarjasijoituksista tms. ei jaksa vaivata päätä sellaisella kun pokeri tuottaa sen 5000k kuukaudessa

PS: ärrälä on hyvät kahvit :)

olen,mutta mulle tää on hupia ja saa käydä ärrän myyjää katsomassa,laitoin noikin riideillä,ei mitään hajua sarjasijoituksista tms. ei jaksa vaivata päätä sellaisella kun pokeri tuottaa sen 5000k kuukaudessa

5000 000?:worship::worship:

Jaa sulla on eri intressit. Noh lähtikö se Ärrän myyjä edes treffeille.

Tälläsiä itte.

Eilisen tupla huuhaa-rivin innoittamana tein tänää tupla vedon paffilla.

Arsenal - Derby 2 16,00
Liverpool - Birmingham 2 15,00

Summa Kokonaiskerroin Mahdollinen voitto
5,00 240,00 1200,00

Toi ei tuu ikinä onnistumaan, mutta menköön Paffille toikin vitonen.

KP-tietoja en oo hakenu, mutta hävitköön Arsu ja Liverpooli vaikkapa mennä viikon CL-matsien takia.

SM-liigasta sinkkuja:
- Jypin voitto
- Pelicansin voitto
- Ässät-Hifk tasuri

Englannista:
- Man C:n voitto
- West Ham:n voitto

Mä pelasin tänään muutaman lapun JYPin kautta. Toivottavasti nyt pitäis, ei olis varaa oikeen hävitä.

Joo, tänään tosiaan ehkä kannattaa pelata JYPpiä. Veikkauksella kerroin JYPin voitolle 2,80! :wtf: Tota kyllä vähän ihmettelen...

Jyppi on kuitenkin vakuuttanu tällä kaudella, ei oo hävinny vielä yhtään peliä. Blues taas ei oo vakuuttanu. Ja lisäks vielä Bluesilla eilinen pitkä peli takana, joka meni rankkareihin asti, jonka vielä hävisvät. Eli se saattaa tuntua tänään jossain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom