Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin ,mutta tamu voitti levskin joka on bordoon tasonen, jopa kovempi ;) toivotaan tamulle voittoa suomalaisen futiksen takia.
Mitä vittua? Bordöön kerroin oikeasti 1,6? Nyt on pakko käydä hakee rahat pois..
Tänään varmana pitkävetona(varmana ja varmana, mistä näistä ikinä tietää):
Jyp - Ässät 1(1,60)
Pelicans - Jokerit 2(1,90)
Yhteiskerroin 3,00
Ja perusteluita: JYPpi on ollu alkukauden hyvässä vireessä. JYPillä on tänään myös ekaa kertaa mukana Dwight Helminen. Wallinheimo maalilla on myös hyvässä vireessä. Täpötäysi Hippos tulee olemaan Ässille paha paikka.
Toisesta pelistä uskoisin että Jokerit alkaa nyt pelaamaan ja ottaa ensimmäisen voittonsa. Pelikanat on voittanu tällä kaudella kaks peliä, mutta niistä ei voi kummosia johtopäätöskiä tehdä, koska voitetut joukkueet ovat Kalpa ja Blues.
Veikatkoon kuka uskaltaa. Vähän suuremmalla panoksella rahat kolminkertaisena takasin, eikä todellakaan mikään täysin mahdoton tupla.
Kyllä JYPpiin voi aina luottaa!
Mutta ei saatana, kyllä se on nyt uskottava että tuo Jokerit on täysin sysipaska joukkue. En veikkaa enää Jokereita! Kalpan tasonen porukka näyttää olevan tällä hetkellä.
Toisaalta hyvä että nuo Hookkerit on siellä sarjan toisessa päässä, enpä oo niistä ikinä tykännykkään.
Ootko pelannu ton Veikkaukselle? Ihmettelin vaan kun kertoimet on noin huonoja. Middlesbroughille saa noin 2 kertoimia ja Readingin kertoimet huitelavat samassa maastossa ja Southamptonin kertoimen saa 1.6-1.7. Eli tolla panostuksella häviät noin 200e pelaamalla Veikkaukselle, mutta jokanen taplaa tyylilläänpitkästä aikaa tänään gambalataan vetoja:
20:1 Reading 1.80
21:1 Middlesbrough 1.85
28:1 Southampton 1.50
kerroin 4.99
panos 150€
olen,mutta mulle tää on hupia ja saa käydä ärrän myyjää katsomassa,laitoin noikin riideillä,ei mitään hajua sarjasijoituksista tms. ei jaksa vaivata päätä sellaisella kun pokeri tuottaa sen 5000k kuukaudessa
Jaa sulla on eri intressit. Noh lähtikö se Ärrän myyjä edes treffeille.olen,mutta mulle tää on hupia ja saa käydä ärrän myyjää katsomassa,laitoin noikin riideillä,ei mitään hajua sarjasijoituksista tms. ei jaksa vaivata päätä sellaisella kun pokeri tuottaa sen 5000k kuukaudessa
Mä pelasin tänään muutaman lapun JYPin kautta. Toivottavasti nyt pitäis, ei olis varaa oikeen hävitä.
Jyppi on kuitenkin vakuuttanu tällä kaudella, ei oo hävinny vielä yhtään peliä.