Pitkähihainen vs. t-paita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Syntax
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei oo kyllä koskaa tullu kokeiltua reeniä minkää paksumman paidan kanssa enkä usko että mulla ois järkeäkään siinä ku meinaa tulla t-paidallakin monesti niin kuuma että se jo haittaa..:D Saattaa kyllä tosin johtua siitä että sali missä käyn on hyyvin huonosti ilmastoitu. Kivahan siellä on sitten reenata kesällä +30 asteen lämmössä ilman ilmastointia kun reenin jälkeen t-paita on etupuolelta märempi kuin juoksulenkin jälkee selkäpuoli ja hikeä tippuu lattialle ihan kuin suihkus ois käyny...

Ei oo kyllä koskaa tullu kokeiltua reeniä minkää paksumman paidan kanssa enkä usko että mulla ois järkeäkään siinä ku meinaa tulla t-paidallakin monesti niin kuuma että se jo haittaa..:D Saattaa kyllä tosin johtua siitä että sali missä käyn on hyyvin huonosti ilmastoitu. Kivahan siellä on sitten reenata kesällä +30 asteen lämmössä ilman ilmastointia kun reenin jälkeen t-paita on etupuolelta märempi kuin juoksulenkin jälkee selkäpuoli ja hikeä tippuu lattialle ihan kuin suihkus ois käyny...

Joo ite oon kans huomannu et oli melko tuskaa kyykkäillä +30 helteillä salilla, ku ilmastointia ei ole. Mutta hyvä puoli oli että saipahan rauhassa reenata kun muut ei jaksanu kelin takia tulla.

Mun mielestä hien virtaamisella ja lihasten lämmöillä ei ole kauheasti yhteyttä. taino sanotaanko että lämmönhaihtumisella. Viilentää ilkeesti jos salilla ilma kiertää ja käsivarret hiestä märkinä -> lihakset viilenee äkkiä.

Pitkähihanen ja kolitsihousut niin voi rauhassa ottaa happea sarjojen välillä ilman pelkoa paikkojen kylmenemisestä.

sitäpaitsi jos on useampi kerros vaatetta päällä, märkien vaatteiden aiheuttama lämmön haihtuminen on paljon pienempää kuin yhdellä kerroksella.. ja kerrospukeutuminen tasaa kehon lämpötilaa niin jäähtymisen kuin lämpenemisenkin suhteen.

Joskus aikoja sitten piti yks reeni kokeilla leikkiä oikeen isoa poikaa ja treenata se huppari päällä, mutta enpä saanut mitään ahaa-elämystä.

Mitäs iso poika leikkimistä siinä on jos reenaa huppari päällä. Älkää vaan kukaan reenatko nyt esim. pakkis hupparissa tai teitä luullaan isoiksi pojiksi :jahas:

Mitäs iso poika leikkimistä siinä on jos reenaa huppari päällä. Älkää vaan kukaan reenatko nyt esim. pakkis hupparissa tai teitä luullaan isoiksi pojiksi :jahas:

Jos katoit noita aikasempia viestejä ennen tota mun viestiä ni toi oli sitä mitä jotkut kutsuvat huumoriksi. ;)

Reenaan lähes aina tiukka hiaton päällä. Ei se pullistelua varten oo, vaan ihan sillä on paras reenata. Ei roiku paita edessä. Joskus collegella vedän pari ekaa sarjaa, sitten alkaa hiki valua liikaa jo.

Parhaat vetää pipoa päähän salilla ja sanoo hiattomia pullistelijoiksi :D

Itekki olen samoilla linjoilla Hulkin kanssa. Kylmähän siinä tulee jos t-paita päällä treenataan. Monesti ihmettelen niitä pullistelijoita joilla on joku hihaton paita päällä, noh jos tykkää niin treenata niin mikäs siinä.

Ei pysty pitämään mitään pitkähihaista, kuolis siihen kuumuuteen ja hikoiluun.

Joo sama juttu oli ennen. Kesällä oli niin s**tana kuuma salilla, että tottu siihen kuumuuteen ja hikoiluun, joten enää se ei ole ongelma ja vaatetta on päällä salilla ihan riittävästi :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kylmähän siinä tulee jos t-paita päällä treenataan.

Ei tuu kylmä jos treenaa tosissaan.
Sillonhan se kylmä tulee, jos siellä vaan nojaillaan ja jauhetaan jonnin joutavaa paskaa...IMO
Näkee yllättävän paljon näitä jälkimmäisiä salilla...
Tehdään sarja kaks ja jäädään siihen laitteeseen päivystämään ja jauhamaan paskaa..:curs:

Aina pidän pitkähihaista. Jopa Venicen Goldsilla porukka treenailee colleget ja swetarit päällä, ja siellä ilmasto "hieman" lämpimämpi kuin Suomessa. Loukkaantumisriskikin vähenee, kun pukeutuu lämpimästi.

Jouluksi sain kivan college-asun ja olen reenaillut se päällä. Tuntuu oikein mukavalta. Vaikka college-paita onkin paljon kuumempi kuin vaikka pitkähihainen t-paita, se ei liimaudu samalla tavalla ihoon kiinni.

Pidän pitkähihaista talvella, oon huomannu että tuijotetaan vähemmän kun on t-paita päällä. Ei mua tosin tuo tuijotus yleensä haittaa. Pitkähihaisen kanssa ei myöskään tarvitse lämmitellä yhtä paljoa.

Kesällä taas on turhan kuuma pitkähihainen päällä, kun t-paidassakin tulee aika lämmin.:rolleyes:

Ainakin aluksi kannattaa laittaa lämmintä päälle. Vaatteita voi ottaa pois kunhan ei aivan alastomaksi riisu. Eli järkevät ainakin aloittavat pitkähihaisella ja vaikka t-paita alla. Johan siinä lämmittelykin on vajaatehoista jossain hihattomassa paidassa. Eli vaatetta päälle salilla, baareissa voitte sitten kesäisin iskeä naisia hihattomissa paidoissa. Joka tarkoitukseen tarkoituksenmukaisimmat kuteet....

Kattokoot kuka lystää oli hihaton tai t-paita päällä. Ei mulla ikinä kylmä ole tullut: Alkuverryttelyksi juoksumattoa tai soutua 5-10min ja siihen päälle kevyet verryttelyt kaikille lihaksille mitä tekee + lämppärisarjat ja sitte ite treeni. Lopuks samat systeemit kun kaikki on tehty mitä ohjelmaa kuuluu.

Pitkähihaisen kanssa ei myöskään tarvitse lämmitellä yhtä paljoa.:

ja ennen jalkatreeniä pyörällä salille,ei tarvitse lämmitellä!

se että on hiki/kuuma/tukalan paska olo ei tarkoita,että lihas on valmis kovaan treeniin.

Ennen vedin treenit T-paidalla nykyään on aina T-paita college kompo ja tällä kommolla on lämpö pysynyt hyvin yllä. Muuten jos lihakset ovat kunnolla lämpimät niin eikö se vähennä loukaantumis riskiä?

Collegepaita ja housut toimivat meikäläisellä. Jos olen reenaillut välillä kevyemmässä varustuksessa niin alkuun on kovin raskasta mutta siihen tottuu nopeasti. Ihan hyvähän se on varmaan hikoilla kunnolla, olkapäävammaisena en tohtisi enää teepaidalla treenatakaan.

Lisäksi jos salilla on reilumpi ilmastointi niin mulla vetää niskat täysin jumiin kun on ensin hikoillut ja sen jälkeen se haihtuu.

Suositut

Back
Ylös Bottom