Pitkä tauko syömisen välillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nixdorf
  • Aloitettu Aloitettu
Koitin etsiä mutta ei sattunut silmään eli mukavasti paino lähti nousemaan kun aloin syömään säännöllisesti parin tunnin välein, työpaikkakin antoi mahdollisuuden parin tunnin välein tankkaamiseen mutta nyt vaihtui osasto ja ei ole mitään mahdollisuutta syödä mitään noin klo.17.30-22.30 välillä ja onhan tuo jo näkynyt puntarilla, kilo lähtenyt, ei hyvä.

Juomiseen on mahdollisuus joten voisiko jotain massanlisääjää tms. ottaa ky.ajan välillä? Virvoitusjuomat ei oikein maistu, niissähän olisi sokeria joten hieman ehkä auttaisi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
laita ennemmin sheikkeriin pari desiä heraproteiinia, 3-4dl kaurahiutaleita ja vaikka lusikallinen rypsiöljyä. Massnlisääjät, kuten limut, on lähinnä sokeria eikä sitä kannata mielin määrin tankata.

Syöt enemmän muilla aterioilla. Turhaa hifistelyä tollanen. Mä oon jopa siirtynyt syömään vaan kerran päivässä (en silti väitä että se olis mikään ideaali vaihtoehto!) ja siitää huolimatta massaa on tullu aavistus lisää treeniohjelman vaihtumisen ohessa ja vaikka aavistuksen olen miinuskaloreilla. Tää järjestely siksi että on ainoa dieettitapa jota jaksan pitemmällä tähtäimellä.

*asettelee kaulansa giljotiiniin*

* sliuskista * - giljotiini suhahti. Ei mitään järkeä, mutta laiskan dieetti kuitenkin. Usein tuo kerran päivässä-ohjelmalla dieettaaminen johtuu laiskuudesta ja milikuvituksen puutteesta. Syötkö vain lounaan vai?

ps. Pkkaniskan ehdotus hyvä. Jos olet pitkään syömättä ja vedät väliin vaan jotain mass gaineria niin kyllä nuo välipalat kertyy vaan vyötärölle. Niissä tuo protskupuoli on yleensä kovin pienessä osassa.

Syöt enemmän muilla aterioilla. Turhaa hifistelyä tollanen. Mä oon jopa siirtynyt syömään vaan kerran päivässä (en silti väitä että se olis mikään ideaali vaihtoehto!) ja siitää huolimatta massaa on tullu aavistus lisää treeniohjelman vaihtumisen ohessa ja vaikka aavistuksen olen miinuskaloreilla. Tää järjestely siksi että on ainoa dieettitapa jota jaksan pitemmällä tähtäimellä.

Kalorimäärällä pystyy kontrolloimaan tuleeko massaa vai lähteekö sitä. Sitä miten, milloin ja mitä syö, pystyy vaikuttamaan siihen missä muodossa toi massa tulee ja lähtee. Eli en odottaisi mitään järkyttäviä lihasmassan lisäyksiä kerran päivässä syömisellä :)

edit: Eli jos olet laskennallisesti miinuksilla ja painosi nousee, niin todennäköisesti aineenvaihduntasi on vetänyt käsijarrun päälle ja yrittää varastoida senkin vähän mitä ruoasta saa.

Jeps, Massa/Roheiini juoma on hyvä valinta tohon väliin, eikö todellakaan ole mitään mahdollisuutta ottaa mitään esim. banaaneita?? menee 30 sekkaa kun syö sellasen

Ei se laihtuminen nyt viiden tunnin tauosta voi olla kiinni. Sellaisiahan tulee väkisinkin sillointällöin ja eikä sitä öisinkään nukkuessa kokoajan vedetä sapuskaa naamariin.
Syöt sitten vähän enemmän muilla aterioilla. Tarkista kalorilaskurilla kulutuksesi ja räätälöi siihen sopiva ruokavalio.

Muistathan myös viikon paastot sillointällöin:rolleyes:

Itsellä on sama juttu. Paino ja habat lähtee tosi äkkiä jos nälän tunne jatkuu hiukankin pitempään. Treenit menee ihan harakoille pienelläkin paastolla.
Proteiinipatukka taskuun?

* sliuskista * - giljotiini suhahti. Ei mitään järkeä, mutta laiskan dieetti kuitenkin. Usein tuo kerran päivässä-ohjelmalla dieettaaminen johtuu laiskuudesta ja milikuvituksen puutteesta. Syötkö vain lounaan vai?

Jos syön dieetillä n krt/päivä, niin n kertaa päivässä tulee hirmunen himo vetää valtava satsi ruokaa. Kun n=1 (tämä siinä 14 aikaan yleensä), ei haittaa että silloin vetää hirmuisen satsin ruokaa ku siinä on koko päivän kalorit. Kun n=6, on houkutuksia päivän aikana jo liikaa (lue=ei ole mitään ongelmaa rajoittaa syömistä kun sitä ei koskaan aloitakaan, mutta ongelma tulee sitten kun ruokailun on aloittanut). Kun on pari päivää syönyt jotain 6 krt päivässä murusen, itsekuria kun on hitunen kuitenkin, niin parin päivän päästä sitä ratkeaa ja vetää kottikärryllisen jotain shittiä. Kun joka päivä saa syödä itsensä täyteen kerran, ei mulle tule tuota repsahdusta. Tällasta warriordieettiä noudattaa vähähiilarisena (kuten minäkin aika vähillä hiilarilla) ainakin jokunen bodari ja kuulemma on ihan toiminut. Teoriassa ideaalia ruokavaliota tärkeämpää on sellanen ruokavalio jota jaksaa noudattaa. Todella mustavalkoista ajatella että 5-7 pientä ateriaa päivässä on se ainoa tapa jokaikiselle dieetata.

Tämähän on mielenkiintoista :) Jos olet miinuskaloreilla niin mistä se massa on ilmestynyt? Kenties absorboitunut auringon valosta?

Sanopas se, ehkäpä mulla onkin matalampi perusaineenvaihduntataso kuin luulinkaan, ja kuvitellessani olevani miinuskaloreilla olinkin plussakaloreilla. Selkeästi tulosta tuli siis radikaalin treenimuutoksen takia. Puntarilla en ramppaa joten lihaskasvun huomaa peilistä ja treenituloksetkin parani. Edistyminen on niin harvinaista herkkua että olen kyllä oppinu erottamaan laihtumisen aiheuttaman lihaserottuvuuden lisääntymisen ja oikean lihasmassan määrän kasvun.

Oli miten oli, neljän tunnin tauko syömisessä ei oikeesti voi kenenkään treeniä kaataa jos kokonaiskalorimäärä on kuitenkin hyvä. Tai sitten kaikki oikeet bodarit herää kaks kertaa yössä pitääkseen huolta ettei verensokeri vaan pääse putoamaan hetkeksikään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom