Pitkä paasto / lihasmassa

Mutta kun sen puhvelin metsästäminen ei paljoa habaa vaadi. Sitäpaitsi lihaksen kasvattaminen on paljon energiaa vaativaa puuhaa. Taloudellisempaa on pistää läskiksi.

Tossa jotain juttua kun kyselit kuinka paljon prodea tarvitaan. Menetelmänä on käytetty typpitasapainoa (samasta linkistä juttua sen pätevyydestä), mutta kyllä se jotain suuntaa antaa.

http://www.unu.edu/unupress/food2/UID07E/uid07e04.htm#amino acid oxidation and food intake

edit. Jos jotain "hauskaa" haluat kokeilla niin proteiinipaasto on järkevämpi. Siitä löytyy tältäkin palstalta jonkin verran tekstiä (Velocity Diet-threadissä?). Kokeile hakusanaa PSMF.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tyyppivirhe sanoi:
Mahollinen mutu-selitys:

Kuvitellaan, että oot metsästyskauden kovin puhvelinmetsästäjä-äijä ja tarvit siinä hirveesti raakaa voimaa. Oot ollu 3kk vähällä ruoalla ja lopuks joudut käyttään kaikki viimiset voimat että saat puhvelin nurin alkeellisilla kivi-ja-keppi-aseilla ja vasta sen jälkeen saat taas ruokaa. Elimistö ehkä tajuaa että jos tää jäbä ei saaa nyt lisää habaa niin seuraavalla kerralla puhveli ei kaadukaan ja kokee sen takia tärkeämpänä kasvattaa lihasta kun läskiä.

Ois mielenkiintosta tehdä vaikka verikoe ton ketogeenisen treenikauden jälkeen ja mitata hormonitasot löytyiskö sieltä jotain nykyaikaisempaa. Ja tämä viesti oli varmaan :anssi:
Hei älä nýt viitti, ei oo todellakaan omakeksimä tai vaan joku kaverin kokeilema, on se kai ihan tunnettu ohjelma ja testattu toimivaksi. Jos toimii ni ei mua haittaa vaikka veriarvos jotain pielessä on. Kerron sit kesän jälkeen miten toimi. Must test.

Mä olen kokeillut paastoa sairastelusta johtuen.
Paastovaiheessa lihasta ja rasvaa paloi pois aivan sikana ja kun pystyi taas syömään niin paino nousi nopeasti ennalleen + pari kiloa ekstraa.
Ainakin maha oli isompi kuin koskaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom