Pitkä lämpöily. Nyt olisi neuvot tarpeen! Selvittämiseen johtavasti vinkistä palkki!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Makvi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
öh arvailuja tietenkin ovat mutta jos lääkärit eivät vikaa löydä ja toinen kyselee ideoita täällä niin.. Sun viestis oli täysin turha,oisit mielummin edes heittäny jotai arvailuja tai jättäny turhat filosoinnit täältä. ;) mulla oli 1,5v kuumeilua ja johtui nielusta eivätkä arvauskeskuksessa ku vittuilleet aina eikä löytynyt vikaa niistä riittävistä määristä kuvia ja verikokeita! Eli ihan kokemuksellisia asioita heitän..

Mikäs tässä sun mystisessä nielussa oli lopulta vikana? Ja kuka tirehtööri sen sitten keksi ja millä tavalla? Kuulostaa kovin erikoiselta..

Makvi mikä tää sun tauti lopulta oli? Itse olen kans 22 vanha ja kärsiny viime syksystä lähtien aivan samoista oireista :/. Myös samoja diagnooseja astmaa ym. Lekurit antaneet. Eli pientä lämpöilyä ja keuhkot sökönä mullaki :/

Yhdellä tutulla samankaltaisia oireita aiheutti lihasreuma. Lämpö nousi aina illaksi, happi ei kulkenut ja jos yritti kolmea sanaa enempää puhua putkeen niin alkoi hillitön yskiminen. Muistaakseni ensin epäiltiin jotain keuhkoihin liittyvää, ja sitten kun lopulta kaikki muu mahdollinen, mm. verisyövät oli suljettu pois alettiin hoitaa tuota lihasreumaa kortisonilla.

Ja tosiaan noita reumaan liittyviä lihaskipuja ei ollut, siksi kai tuossa selvittämisessäkin kesti aikansa...

Mut lihasreuma tuskin aiheuttaa toistuvia keuhkoputkentulehduksia eli siis keuhkoni "rohisevat" kun vejään sisäänpäin henkeä ja kuuluu vinkasuja. Nyt viimeisimpänä oli kuumeeton keuhkokuume joka todettiin ihan keuhkokuvasta. Samoin poskiontelontulehdus, joka todettiin myös poskien röntgenkuvasta. Lääkärit sanovat, että astmani on epätasapainossa, tosin sen ei pitäis aiheuttaa nimenomaan sisäänhengityksen vinkasuja, vaan uloshengityksessä. Myös pef arvoissani ei tapahdu mitään muutosta otin lääkettä tai en, ja tuntuu, että antibioottikuuri auttaa paremmin kuin kortisoni kuuri tai vie tautia pois tosin ei kokonaan :(

Tämä ei välttämättä varsinaisesti liity aiheeseen, mutta itse muutin pölyallergikkona asuntoon, jossa on kokolattiamatot. Allergiani ei ole pahinta laatua, mutta oikeastaan jokaisessa kämpässä, missä on matot, saan oireita noin vuorokauden sisään (ensimmäistä kertaa huomasin tämän eksän kämpässä ja toista kertaa nykyisessä kämpässä). Asun siis Britanniassa. No koska en halunnut heti muuttaa poiskaan kämpän ollessa muuten tosi hyvä, niin päätin ostaa ionisoivan ilmanpuhdistimen makuuhuoneeseeni ja kas kummaa, oireita ei ole sen jälkeen ilmennyt. Kuulemma tämän pitäisi myös auttaa homeitiöiden ja muiden allergiaa aiheuttavien hiukkasten kanssa. Koska nuo nyt eivät mahdottomia maksa, niin keuhko-ongelmaisten kannattanee kokeilla. Auttaa myös siitepölykaudella kummasti.

http://blackmold.awardspace.com/air-purifier-mold.html

Niin sä olet saanut lääkäriltä todennuksen siitä, ettei sulla ole Sarkoidoosi keuhkoissa?

Tulehduksellinen sairaus, joka aiheuttaa tulehdussolukeräymiä ja vaurioittaa useita elimiä, kuten keuhkoja. Aiheuttajaa ei tunneta. Sairaus voi pesiä missä elimessä tahansa. Oireina ovat yskä, hengenahdistus, kyhmyruusu ja nivelturvotusta sekä iho- ja silmäoireita sekä pitkä kuumeilu. Osa sairastuneista saattaa olla myös oireettomia.

En ole saanut vaikka keuhkokuvia onkin otettu. Eikös sarkoidoosissa tule jotain näkyviin keuhkokuviin? Ikäni puolesta voisin sopia, mutta useinmiten tulehdusarvot ovat olleet normaalit lukuunottamatta tätä kuumeetonta keuhkokuumetta jossa nousi 60 :/. Olen ruvennut itse pelkäämään jo syöpää tai jotain muuta hirveetä. Hiv kans tsekattu pariinkin otteeseen ja ei ollu

tosin 2 vuoden tupakoinnilla syöpä on varmasti ERITTÄIN epätodennäköinen? Hitto, että ihminen osaa olla ton tupakan suhteenkin tyhmä. Joo tupakka jäis tosiaan jo viime syksynä ja ei tule enää koskaan takaisin! Suurentuneita imusolmukkeita myös ultrattu, ja ne olivat normaalin näköisiä. Limapussintulehdus oli myös kyynärpäässä viime marraskuussa.

Helou! Edelleen sairastellaan ja elämä on vaikeaa..
Hometta he epäilevät, mutta nyt hetkeen en ole jaksanut lekurille mennä koska eivät ne mitään sano :S

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uppista.. Itsellä oli puolivuotta kuumetta 37,7, verenpaine todella korkea ja rytmihäiriöitä siihen päälle. Kroppa vittuuntu moisesta toiminnasta ja heitti siihen vielä paniikkikohtaukset. Varmaan 20 verikoetta ja lääkärikäyntiä, lähes kaikki tutkimukset ym käytiin läpi mutta ei mitään missään. Jopa kaikki sisuskalut ja isoimmat verisuonet ultrattiin.. Seuraava tutkimus olisi ollut näytepala pumpusta, selkäytimestä ja lonkkaluusta. Eräänä kauniina päivänä joku virolainen lääkäri sanoi että tarvii popsia masennuslääkkeitä, koska keskushermosto on ilmeisesti sekasin.. Puff, alle viikko niin oli kuume sun muut poissa. Paniikkihäiriö pysyi vielä jokusen viikon mutta häipyi nekin.. Ugh, olen puhunut.

Back
Ylös Bottom