Pitbullterrieri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fuhrer
  • Aloitettu Aloitettu
Mua sit taas vituttaa just se pienien koirien kimeä haukkuminen enemmän ku isojen "oikea" haukkuminen. Ärsyttävyydeltään rinnastettavissa lapsen itkemiseen ja kiukutteluun, joka on varma hermojen polttaja ja saa kiehumaan päässä. Ei tosin sekään niin mukavan kuulosta oo kun iso koira räksyttää jalkojen juuressa ja omistaja ei saa sitä hiljaseks

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun pikku koira haukku ulkosalla siitä lähtee hädin tuskin ääntä mutta kun isokoira haukkuu ni korvat soi. Jopa joskus kun mun broidin kultainennoutaja haukkuu joskus ni mua yleinsä vituttaa suhteellisen nopeasti ja koirankin saa kuulla kunniansa.

Faijan firman pihalle aina änkes semmonen vartiomiseen tarkoitettu rotikka jolla on maailman paskin isäntä. Kuulu ainna naapurista hullu huuto ja koira vinku. Ku ties miten se oli kasvatettu ni aluksi pelotti se koira kun se ei tuntenu mua ja sitte se alue oli sen mielestä sen reviiriä. Koira kuitenkin oli ihan mukava isännästä huolimatta. Vastakohtana taas toinen koira jolla on ammatti kasvattaja ja se ei saa sitä rotikkaa kuntoon. Koira on ihmis/koira vihaaja sydämestään.

Vika siis voi olla hihnan kummassa tahansa päässä.

Ite varmaan ostaisin siberian huskyn jos ois rahaa ja aikaa koiraan <3
Yksikään koira ei kyllä "vihaa sydämestään" ihmisiä. Vika on hihnan toisessa päässä 100% varmasti.

Ja mikä helvetti on vartioimiseen tarkoitettu rotikka?

@red28:Semmonen ettei kukaan uskalla tulla sinne pihalle ku sielä on semmoinen.(tai vitustako minä tiedän! Omistaja sano että osti sen takia että kun sielä oli käynyt varkaita)

Ja sä väität ettei ole mahdollista että koirat ovat erilaisia? Ettei jotkut ole huomattavasti agressivisempia luonnostaan. Jokainen eläin on yksilö ja se että se on agressiivinen ei aina johdu kasvatuksesta.

Vittu ku kaikki esittää täällä tekopyhää ja sanoo ettei koira ole ikinä väkivaltainen jos koulutus on hyvä. (minun omistaman koiran rotu on täydellinen!!! etc)

En vastaa enempään viesteihin koska tää on menny liian off-topic keskuteluksi

@red28:Semmonen ettei kukaan uskalla tulla sinne pihalle ku sielä on semmoinen.(tai vitustako minä tiedän! Omistaja sano että osti sen takia että kun sielä oli käynyt varkaita)

Ja sä väität ettei ole mahdollista että koirat ovat erilaisia? Ettei jotkut ole huomattavasti agressivisempia luonnostaan. Jokainen eläin on yksilö ja se että se on agressiivinen ei aina johdu kasvatuksesta.

Vittu ku kaikki esittää täällä tekopyhää ja sanoo ettei koira ole ikinä väkivaltainen jos koulutus on hyvä. (minun omistaman koiran rotu on täydellinen!!! etc)

En vastaa enempään viesteihin koska tää on menny liian off-topic keskuteluksi
Jos koira rähisee IHMISILLE kadulla, on vika hihnan toisessa päässä. Useimmiten merkki siitä, että koira luulee olevansa lauman pomo ja kokee tarvetta suojella omistajaansa kaikelta mikä liikkuu. Koira joka tahtoo käydä ihmisten päälle omalla päätöksellään kuuluu piikille.

Samaan aikaan Espanjassa..

" In Spain the Cocker Spaniel was named the most aggressive breed of dogs " http://www.veanimals.com/animal-facts/3-dogs/353-cocker-spaniel-the-most-aggressive-breed.html :)

Ketäs tämä nyt kiinnostaa, kun ei ole riittävän mediaseksikäs rotu. Jos kyseessä olisi ollut kuuluisa ja pahamaineinen pitbull, niin Suomen iltapulut olisivat repineet isolla kädellä otsikoita siitä, kuinka taistelukoirarotu aiotaan kieltää Espanjassa.

Induktio voisi tulla seuraavaksi kertomaan tiukkaa faktaa noista cokkeleista.

Nämä "ongelma"rodut on niitä jotka on jalostettu ja vieläkin käytetty tappamaan. Cokkerikin. Ero tietysti siinä että isojen rotujen kanssa tyhmempikin tajuaa että pitää alkaa hillitä ja opettaa sitä koiraa olemaan rauhallinen.
Sit nää pienet...söpöö ja ihanaa kattoo kun riepottaa, repii ja tuhoaa kaiken mikä liikkuu eikä oo vaaraa kun ne on niin pieniä. :hyper:

Ketäs tämä nyt kiinnostaa, kun ei ole riittävän mediaseksikäs rotu. Jos kyseessä olisi ollut kuuluisa ja pahamaineinen pitbull, niin Suomen iltapulut olisivat repineet isolla kädellä otsikoita siitä, kuinka taistelukoirarotu aiotaan kieltää Espanjassa.

Onhan tuossakin perää, mutta tuskin tuollanen Cocceri saa vastaavanlaista tuhoa aikaan mitä vaikkapa Pitbulli. Harvemmin uutisoivat näistä koirien hyökkäyksistä taikka mitä koirille on sen jälkeen tapahtunut.

Joku aika sitten oli seefferi hyökännyt miehen kimppuun, mutta miespä laitto elukan samantein kylmäksi, mielestäni oikee teko eikä ole kellään sanottavaa...
Näitä on Suomessakin tapahtunut ilmeisesti jonkin verran että koiria on laitettu multiin heti hyökkästilanteessa, mutta uutisointia en ainakaan ole mediassa nähnyt.

Joku aika sitten oli seefferi hyökännyt miehen kimppuun, mutta miespä laitto elukan samantein kylmäksi, mielestäni oikee teko eikä ole kellään sanottavaa...
Näitä on Suomessakin tapahtunut ilmeisesti jonkin verran että koiria on laitettu multiin heti hyökkästilanteessa, mutta uutisointia en ainakaan ole mediassa nähnyt.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/t...puun---hyokkaaja-kuoli/art-1288398338783.html

Tuossa yksi.

Uutisessa nyt omasta mielestäni nyt vaan kusee se, että jos aikuinen bullterrier uros yrittää oikeasti vahingoittaa ihmistä, niin jälki olisi hieman erillaista kuin mitä tuossa kuvan "uhrilla" näkyy. Puhumattakaan siitä, että bulli nyt on aika vahva koira ja sen maihin saaminen on suhteellisen hankalaa jos koira tosissaan pistää hanttiin.

Stressitilassa ihminen tosin nyt toimii miten toimii, mutta vähän dramatisointia tuossa tarinassa mun mielestä on.

No onneks oli kaulapanta, auttaa aivan helkutisti jos joutuu minkä tahansa kokoisen koiran kanssa vääntämään.
Kultainen noutaja voi olla hyvinkin ykkönen hyökkäysten määrässä, mutta niitä koiriakin on tosi paljon.
Naapurilla on muuten bullterrieri, melkonen töhöttäjä ja tykkää leikkiä oman hauvan kanssa. Eipä oo ikinä tullu mieleen että hirveä TAPPAJAkoira kyseessä. :D

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/t...puun---hyokkaaja-kuoli/art-1288398338783.html

Tuossa yksi.

Uutisessa nyt omasta mielestäni nyt vaan kusee se, että jos aikuinen bullterrier uros yrittää oikeasti vahingoittaa ihmistä, niin jälki olisi hieman erillaista kuin mitä tuossa kuvan "uhrilla" näkyy. Puhumattakaan siitä, että bulli nyt on aika vahva koira ja sen maihin saaminen on suhteellisen hankalaa jos koira tosissaan pistää hanttiin.

Stressitilassa ihminen tosin nyt toimii miten toimii, mutta vähän dramatisointia tuossa tarinassa mun mielestä on.

Siitä sai rakki ansionsa mukaan. Onneks tulee pidettyä aina jotakin terävää taskussa.

Naapurilla on muuten bullterrieri, melkonen töhöttäjä ja tykkää leikkiä oman hauvan kanssa. Eipä oo ikinä tullu mieleen että hirveä TAPPAJAkoira kyseessä. :D
Meillä on kaksi bullterrieriä, vajaa 2v narttu ja 8kk vanha uros. Ihan mukavia otuksiahan nuo on, aikamoisia sähläreitä ja innostuvat hirveesti kaikista ihmisistä.

Meillä on kaksi bullterrieriä, vajaa 2v narttu ja 8kk vanha uros. Ihan mukavia otuksiahan nuo on, aikamoisia sähläreitä ja innostuvat hirveesti kaikista ihmisistä.

Varo etteivät hyökkään jonkun päälle tai tapa ketään, onhan ne kuitenki bullterrierejä... :face:

Itelläki kyllä ois bullterrieri hinku saada kaveriksi tolle corgille, ei vaan vanhemmat kovin anna suostumusta :(

Onneks hyvin harvat on niin idiootteja että kulkee kadulla "jotain terävää taskussa". :face:

Onneks kaikki ei oo niin idiootteja että ajattelee terävän tarkoittavan vain veitseä taikka muuta laitonta, esimerkiksi Leathermanin taittuvat pihdit on aika käteviä työkaluja taskunpohjalle.

Tuo mikään koira ole....ihan selvä liito-orava. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom