Pitääskö liittyä vipiksi

Originally posted by Road
ei saatana, saiko tuosta hyvästä muka bannia..:david:

Joo, haluatko säkin? Siitä vain alat nimittelemään kusettajaksi niin heippa. Tommoinen vitun nulikka alkaa selittämään ettei luota meihin, niin painukoot vaikka jippiille, kyllä mä vauhtia annan. Varmaan hehkutettais kylillä että "tehtiin tossa iso keikka, valmisteltiin 3 vuotta sitä ja meni ihan putkeen, saatiin huijattua yhdeltä klopilta 10€, nyt muutetaankin Bahamalle"

VÄSYNYTTÄ MENOA STNA!!!1

:down:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Lycanth
Nordea ainakin peri minulta 2,5e joka kuukausi solo-tunnuksista eikä niiden käyttö niin isoa ollut. Vaihdoin sitten Handelsbankeniin ja pankkia en enään vaihda.

alle 26 vuotiaalta pitäisi olla solotunnukset ilmaisia...
mulla ei ainakaan maksa mitään...

jaahans. että jos joku tölväsee ni bannataan ja haukutaan perään tyhmäks ja läskipääks. oishan se saattanu olla vaikka hjuumoria. tai sitten ei.

Originally posted by RitkeForresteri
alle 26 vuotiaalta pitäisi olla solotunnukset ilmaisia...
mulla ei ainakaan maksa mitään...
Niin ne minunkin mielestä piti olla, mutta no en jaksanut alkaa värkkään. Handelsissa on solotunnarit ilmaiset vielä 26v jälkeen. Ainakin porukoilta ei mene mitään. Ja muutenkin paljon parempaa palvelua saatu.

jaahans. että jos joku tölväsee ni bannataan ja haukutaan perään tyhmäks ja läskipääks. oishan se saattanu olla vaikka hjuumoria. tai sitten ei.

Jotkut kommentit kannattaa jättää sanomatta... Jos suu (tässä tapauksessa näppis) toimii nopeammin kuin ajatus, niin rangaistus on oikeutettu.

Kukaan rehellinen tuskin haluaa vihjauksia kusetuksesta tms.

Kukas sun muroihin on kussu? Etkö itse välittäisi jos sinun rehellisyyttäsi epäillään?
Ihan oikeutettu banni ja vieläpä hyvästä syystä, ihme että löytyy Nightriderin käytökselle vielä puollustelija :david:

Originally posted by Mike
saatiin huijattua yhdeltä klopilta 10€, nyt muutetaankin Bahamalle"

:eek: MItäh te senkin juijarit soitankin Karpolle välittömästi ja kerroin kuinka pilasitte elämäni huijaamalla kaikki opintorahani 10€ :curs:

Ps. ;)

Originally posted by Kusimato
:eek: MItäh te senkin juijarit soitankin Karpolle välittömästi ja kerroin kuinka pilasitte elämäni huijaamalla kaikki opintorahani 10€ :curs:

Ps. ;)

Eikös se ollut äiti joka maksoi? ;)

Ymmärrän muuten Mikeä oikein hyvin, mullakin menis hermot jos mua haukuttais varkaaksi.

Ensiksikin noista solo-tunnareista. Eli alle 25 wee oli muistaakseni se ilmasen raja (saatto olla myös 26, ei jaksa tarkistaa) ja kait ne tunnarit saa kun marssii vaikka iskän kanssa sinne pankkiin jos on alaikänen, ei pitäs olla ongelma, ehkä www.nordea.fi auttaa...

Ja ton Vipin mä maksoin alunperin ihan vaan tukeakseni hyvän palstan toimintaa...ja onhan se mukava juttu kun pääsee vippipuolelle ja salasiin kansioihin yms. Tuskin tämäkään kovin kummosesti pyöris jos ei kukaan vippimaksuja maksas...aika pieni on toi 10€ vuodessa mitä toi maksaa...

Originally posted by JohnnyB
Kukas sun muroihin on kussu? Etkö itse välittäisi jos sinun rehellisyyttäsi epäillään?

Minä en ainakaan välittäisi. Sen kummemmin ässää tuntematta, huonoa huumoria on monenlaista. Eipä sinunkaan naamasi tuossa avatarissa luottamusta herätä :)

Originally posted by Nat_Ural
... Eipä sinunkaan naamasi tuossa avatarissa luottamusta herätä :)

Siis väitätkö ettei minun isot kosteat silmät herätä luottamusta ja halua helliä näin söpöä ja suloista? :D

Johnny! Sun avataris ryösti mut kadulla, soitin poliisit mutta kukaan ei uskonut että minut ryösti noin 10 senttiä korkea, lautaset silmien tilalla, pää pesukoneessa käynyt ja ufomaiset puppeli pupellit omaava kissa..:david:

Originally posted by Mike
Joo, haluatko säkin? Siitä vain alat nimittelemään kusettajaksi niin heippa. Tommoinen vitun nulikka alkaa selittämään ettei luota meihin, niin painukoot vaikka jippiille, kyllä mä vauhtia annan. Varmaan hehkutettais kylillä että "tehtiin tossa iso keikka, valmisteltiin 3 vuotta sitä ja meni ihan putkeen, saatiin huijattua yhdeltä klopilta 10€, nyt muutetaankin Bahamalle"

VÄSYNYTTÄ MENOA STNA!!!1

:down:

:worship: :evil: :worship:

Meinas taas palautusjuoma lentää näppikselle.

Taidankin liittyä vipiksi niin pääsen tutkimaan työpäivän hämärinä hetkinä salaisia kansioita. :thumbs:

JustinCre sanoi:
Kauas toi vip jutun käsittely kestää? Kun pistin maksun perjantai iltapäivällä ni kauanko pitää suunnilleen odottaa?
Pankkien välisen viiveen plus Miken nettipankkiin loggautumisen verran. Eli yleensä 1-2 päivää. Eri pankista siirretythän eivät näy viikonlopun aikana, vaan vasta ensimmäisenä pankkipäivänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom