Pitääskö liittyä vipiksi

Kun meikö sitte pääse kattomaan chättiä sun muuta liirumlaarumia pittäkö sitte maksaa 10e tilisiirtona pakkiksen tilille kö? pitääs van jaksaa kävellä pankiin ja hoitaa asia:kippis1:

En kyllä ny heti mee pankiin orotan vaikka aamuun jos sitenkään poistakaa muuten tää viesti!:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Kusimato
Kun meikö sitte pääse kattomaan chättiä sun muuta liirumlaarumia pittäkö sitte maksaa 10e tilisiirtona pakkiksen tilille kö? pitääs van jaksaa kävellä pankiin ja hoitaa asia:kippis1:

En kyllä ny heti mee pankiin orotan vaikka aamuun jos sitenkään poistakaa muuten tää viesti!:david:

No ei ainakaan tana aamuna kannata menna pankkiin. Ne on katos kiinni sunnuntaisin. Lisaks tilannetta helpottaa se etta ei tule aivan pelti kiinni hakemaan VIP-ohjeita. On varmaan suht vaikeeta loytaa mitaan ohjeita kun toinen silma katsoo Atalaan ja toinen Nekalaan! Typokin hellittaa kun nukkuu kuulan selvaksi.

Juu eli semmoinen homma kun minulla on nordeassa tili, mutta en saa solo-tunnuksia, että pääsisin solo-palveluun maksamaan netin kautta koska olen alaikäinen niin voiko maksun suorittaa toiselta tililtä eli tässä tapauksessa äitini tililtä?

Juu eli semmoinen homma kun minulla on nordeassa tili, mutta en saa solo-tunnuksia, että pääsisin solo-palveluun maksamaan netin kautta koska olen alaikäinen niin voiko maksun suorittaa toiselta tililtä eli tässä tapauksessa äitini tililtä?
Toki voit. Sanot vaan äitillesi, että laittaa viestitekstiksi "Kusimadon vip-maksu vuodelle 2004. T: Kusimadon äiti"

Originally posted by Tomi
Toki voit. Sanot vaan äitillesi, että laittaa viestitekstiksi "Kusimadon vip-maksu vuodelle 2004. T: Kusimadon äiti"

Kyllä äiti osaa.

Laitoin s-postin juuri maksu tulee luultavimmin huomisen aikana. Kauanko kestää, että tieto rekisteröityy?

Ensinnäkin :confused: ... Millä perusteella sä et muka saa solo-tunnuksia? Okei, oot alaikäinen MUTTA kyllä mä ainakin sain alaikäisenä tunnukset, taisin olla kans 17 etten peräti 16.

Ei ne tädit siellä pankissa, ainakaan mitää mulle mukissut. Eli kuule kannattaisiko sun ottaa selvää vielä että saatko nuo tunnukset vai et? Ja jos et ni minkä helkkarin takia? Itellä on kans tili Nordeassa ettei siitäkään voi olla kiinni...

Ei muuta. Over and out.

Originally posted by Sale
Mitä järkee hakee tunnuksia ja sit maksaa omalta tililtä jos voi pistää suoraa porukat maksaan :evil:

Sitäpaitti nordealla on niitä omia maksuautomaatteja riittämiin, ainakin täällä, mutta paskaakos sitä itse maksamaan jos porukatki sen voi tehä

:rolleyes:

Nordea ainakin peri minulta 2,5e joka kuukausi solo-tunnuksista eikä niiden käyttö niin isoa ollut. Vaihdoin sitten Handelsbankeniin ja pankkia en enään vaihda.

Solo-tunnuksia voit käyttää

kun olet vähintään 18-vuotias.
kun olet vähintään 15-vuotias ja liität Solo-sopimukseen sellaiset tilit, joiden käyttöön et tarvitse holhoojan suostumusta.

No tulee helpommaksi, jos siirtää äitin tililtä ja maksaa sille sitten.

muuten liittyisin jäseneksi, mutta olen skeptikko. en luota mihinkään netissä ja enkä yleensä luota ns "rahat tilille paketti postiin" juttuihin (periaate sama) joten en siis luota pakkiksen ylläpito tiimiin
t::david: :whip:

Originally posted by Nightrider
muuten liittyisin jäseneksi, mutta olen skeptikko. en luota mihinkään netissä ja enkä yleensä luota ns "rahat tilille paketti postiin" juttuihin (periaate sama) joten en siis luota pakkiksen ylläpito tiimiin
t::david: :whip:

Mun täytyy sanoa että sä olet oikeasti vitun tyhmä. Miten sä edes uskallat olla netissä, helpotan vähän sun oloa, ei tartte lukea koko pakkista.
Ärsyttää kympillä tommoiset läskipäät, jotka väittää meitä epärehellisiksi.

Jos toi nightriderin juttu oli vaan vitsi?
Jos tosissaan oli on kyllä aika sekopää, kaikki tuhat muuta vippiä ovat vain kulissia jotta he saisivat minun rahani...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom